Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow seriøst, dette var direkte stygt gjort. Sammen med andre ting så burde hun jo snart innse at hun ikke har en særlig hyggelig kjæreste. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Donout skrev:

😌

Screenshot_20180211-190025.png

Hva i helsikke skal man med haters og ondsinnede troll på nettet når man har en kjæreste som dette her. Dette er ren og skjær utdriting. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Donout skrev:

😌

Screenshot_20180211-190025.png

Hadde blitt så såra og sint hvis kjæresten min la ut det der på mystory... tragisk

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist og tragisk at hun har havna sammen med den fyren! Mye hadde nok vært annerledes om hun aldri hadde truffet han. Blir sint og trist på hennes vegne. Ung, usikker og blindt forelska, har gjort seg ganske avhengig av han og glatter over (vil ikke se?) feilstegene hans og delvis utsletter sin egen vilje og sine meninger. Et forhold skal bestå av annet enn bare sex. Sexen kommer  som en bonus av GJENSIDIG forelskelse, GJENSIDIG respekt, gjensidig forståelse av hvordan den andre mottar ens prat, oppførsel, hvordan man er mot andre osv. Her svikter «Mr Raw» på alle plan og Kristine dingler bare med, for hun vet ikke sitt eget beste. Hvor er de gode venninnene som står opp for deg når du trenger de mest?? 😞 Hadde det vært min søster, venninne eller bekjent, så hadde jeg grepet inn. Uten nøling ! Haakon Ullebø, your sister needs You.... 

Endret av Viking-girl
skrivefeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
3 timer siden, Viking-girl skrev:

Det er trist og tragisk at hun har havna sammen med den fyren! Mye hadde nok vært annerledes om hun aldri hadde truffet han. Blir sint og trist på hennes vegne. Ung, usikker og blindt forelska, har gjort seg ganske avhengig av han og glatter over (vil ikke se?) feilstegene hans og delvis utsletter sin egen vilje og sine meninger. Et forhold skal bestå av annet enn bare sex. Sexen kommer  som en bonus av GJENSIDIG forelskelse, GJENSIDIG respekt, gjensidig forståelse av hvordan den andre mottar ens prat, oppførsel, hvordan man er mot andre osv. Her svikter «Mr Raw» på alle plan og Kristine dingler bare med, for hun vet ikke sitt eget beste. Hvor er de gode venninnene som står opp for deg når du trenger de mest?? 😞 Hadde det vært min søster, venninne eller bekjent, så hadde jeg grepet inn. Uten nøling ! Haakon Ullebø, your sister needs You.... 

Men venninner og bror kan si det de vil, hun kommer uansett ikke til å velge bort Fabian. Hun kommer bare til å bli sur fordi de blander seg. Hun er faktisk myndig og voksen, dette er en del av livet og det er en lærdom hun må ta med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Viking-girl skrev:

Hadde det vært min søster, venninne eller bekjent, så hadde jeg grepet inn. Uten nøling ! Haakon Ullebø, your sister needs You.... 

Grepet inn? Hva skal han liksom gjøre,nekte henne å være sammen med han?

Hun er en myndig,voksen person som gjør som hun vil.

Det eneste han kan gjøre,og har gjort,er å råde henne til å dumpe han.

At hun ikke hører på det,er jo hennes egen feil.

Endret av J..
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, J.. skrev:

Grepet inn? Hva skal han liksom gjøre,nekte henne å være sammen med han?

Hun er en myndig,voksen person som gjør som hun vil.

Det eneste han kan gjøre,og har gjort,er å råde henne til å dumpe han.

At hun ikke hører på det,er jo hennes egen feil.

For å si det tydeligere; jeg hadde virkelig tatt HAN for meg, og bedt han så jævlig oppføre seg! Han er en usympatisk klatt! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir så kvalm av kristine som driver å snapper ansiktet sitt, synes hun virker så ekkel og selvopptatt når hu sitter der å glor rart inn i kamera.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så mye alkohol på bloggen hennes om dagen. Synes hun fremmer at man virkelig trenger det for å få ro i kroppen. Ganske spesielt

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

På vegne av Kristine gleder jeg meg til det blir slutt mellom de to, så hun innser hvilken type hun har vært sammen med. Det er synd at kjærlighet kan gjøre en person så blind. Hun fortjener virkelig bedre enn han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lipglossy skrev:

Synes det er så mye alkohol på bloggen hennes om dagen. Synes hun fremmer at man virkelig trenger det for å få ro i kroppen. Ganske spesielt

Hadde jeg vært stuck med piraten måtte jeg ha tydd til alkoholen selv for å komme meg gjennom dagene 😆

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
På 14.2.2018 den 18.32, Intro skrev:

blir så kvalm av kristine som driver å snapper ansiktet sitt, synes hun virker så ekkel og selvopptatt når hu sitter der å glor rart inn i kamera.

At hun er selvopptatt er vel ikke akkurat noe nytt... Det har hun jo også til felles med sine bloggesøstre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 17/02/2018 at 2:50 AM, Skrueløs said:

På vegne av Kristine gleder jeg meg til det blir slutt mellom de to, så hun innser hvilken type hun har vært sammen med. Det er synd at kjærlighet kan gjøre en person så blind. Hun fortjener virkelig bedre enn han. 

Og jeg synes at de passer fortreffelig sammen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerte litt med denne bildet hun la ut på Instagram *mystory* :frkk:

trudde henne var ‘’imot’’ røyking og slikt... 

9C0287C1-09E0-4183-BDB6-1A7627F44FD4.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Cocogirl skrev:

Reagerte litt med denne bildet hun la ut på Instagram *mystory* :frkk:

trudde henne var ‘’imot’’ røyking og slikt... 

9C0287C1-09E0-4183-BDB6-1A7627F44FD4.png

La jenta være ung å dum, hun slutter tidsnok. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TulleJenny skrev:

La jenta være ung å dum, hun slutter tidsnok. 

Bra for henne! Jobbe i Milano og fri fra mr. Raw 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, orfeus skrev:

Bra for henne! Jobbe i Milano og fri fra mr. Raw 😎

Kanskje hun finner ut hvor flott livet er uten han? ;)

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...