Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.2.2018 den 15.43, smalls skrev:

Man kan si hva man vil om Kristine, men ingen fortjener å bli behandlet på den måten i forhold. Han trykker henne ned og gjør sånn at hun blir helt avhengig av han. Huff. Håper hun våkner opp en dag og dumper taperen

Problemer med å bryte ut av et destruktivt forhold, tror jeg. Det må nok gå veldig galt før det skjer. Han minner meg om en karakter fra Kjetil og Kjartan show.....

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig hyggelig å se bilder av en bloggerleilighet som bærer litt preg av smak og personlighet:

http://krisssy.blogg.no/1518252513_detaljer_fra_leiligheten.html

Jeg er så trøtt på de dølle leilighetene med minty breeze-vegger, settebord i svart og gull og missonitekstiler overalt.

Gleder meg til å se hvordan hun innreder når hun kjøper sin egen pad; håper hun holder den originale stilen gående da.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Så utrolig hyggelig å se bilder av en bloggerleilighet som bærer litt preg av smak og personlighet:

Jeg er så trøtt på de dølle leilighetene med minty breeze-vegger, settebord i svart og gull og missonitekstiler overalt.

Gleder meg til å se hvordan hun innreder når hun kjøper sin egen pad; håper hun holder den originale stilen gående da.

Helt enig. Kjempefint. Tar selv avstand fra Kohler, missoni ++. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Kjempefint innredet :ninuskapus:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kjempefint innredet :ninuskapus:

Det var nydelig! Følte meg hjemme bare ved å se på bildene! :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Ikke helt i min gate - men likevel 1000 poeng til KU for ikke å følge bloggerstrømmen og innrede hjemmet sitt slik at det ser ut som et sjeleløst utstillingsvindu fra en møbelkatalog, smekkfullt av sponsede gjenstander. Og 1000 poeng ekstra for å være den første rosabloggeren som faktisk viser frem bøker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Ikke helt i min gate - men likevel 1000 poeng til KU for ikke å følge bloggerstrømmen og innrede hjemmet sitt slik at det ser ut som et sjeleløst utstillingsvindu fra en møbelkatalog, smekkfullt av sponsede gjenstander. Og 1000 poeng ekstra for å være den første rosabloggeren som faktisk viser frem bøker. 

Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Llise said:

Rett skal være rett. Sophie Elise har vist frem bøker i mange år, og har stappfulle hyller.

Er ikke hun redd for bøker pga. papirfobien?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Er ikke hun redd for bøker pga. papirfobien?

Jo, hun takler visstnok ikke pocketbøker, men hyllene er fulle av dem likevel. :bond:

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
18 minutter siden, Llise skrev:

Beklager, det var jeg ikke klar over. Jeg har faktisk ikke vært innom SE-bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Llise skrev:

Skal se bra ut vettu men hun "klarer" jo ikke å lese dem pga denne fæle papirfobien sin 😭😭😭

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt av en kjæreste han Bavian er. På Snapchat poster han et bilde av Kristine mens hun sover med caption «Fikset leppene igår sa du?» 

Endret av Breakeven
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
19 minutter siden, Breakeven skrev:

Litt av en kjæreste han Bavian er. På Snapchat poster han et bilde av Kristine mens hun sover med caption «Fikset leppene igår sa du?» 

Fin type. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvorfor hun er sammen med han fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eidsbergingen

Superglad for at kjæresten ikke delte bildet av meg sovende på Snapchat/ SoMe, en gang han "bare måtte" ta bildet! Hoven i hele ansiktet og potetnese. Den kvinnelige versjonen av Pondus.😫 Skjønner hvorfor. Så jo ikke ut. Forskjellen er bildet ble mellom oss. 😅

Fabelen Flått hadde fått et Glasgowkiss fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...