Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

46 minutter siden, lille humla skrev:

Det har jeg faktisk også tenkt. Tror hun trenger mye bekreftelse, og han utnytter det. Virker ikke sunt. Hun er en typisk "flink pike", noe som i seg selv er slitsomt. Hvordan han driver å former henne er faktisk skummelt. Han gir henne selvtillit den ene dagen, så bryter han henne ned den andre.  Jeg har aldri likt "henne" (det hun fronter igjennom bloggen), men dette er ikke hyggelig å se på. 

Ikke fan av KU selv men har litt kjennskap til denne måten å behandle andre på og det jeg har sett av disse to på bloggerne er ubehagelig, rett og slett. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lille humla skrev:

Det har jeg faktisk også tenkt. Tror hun trenger mye bekreftelse, og han utnytter det. Virker ikke sunt. Hun er en typisk "flink pike", noe som i seg selv er slitsomt. Hvordan han driver å former henne er faktisk skummelt. Han gir henne selvtillit den ene dagen, så bryter han henne ned den andre.  Jeg har aldri likt "henne" (det hun fronter igjennom bloggen), men dette er ikke hyggelig å se på. 

Man kan si hva man vil om Kristine, men ingen fortjener å bli behandlet på den måten i forhold. Han trykker henne ned og gjør sånn at hun blir helt avhengig av han. Huff. Håper hun våkner opp en dag og dumper taperen

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Jeg overhørte en samtale mellom dem forrige uke og la merke til en sånn. "Du er så fjern, ass", når hun fortalte noe. Merket meg det, for jeg syntes det var han som var fjern som måtte pirke sånn på det hun sa, som ikke var så rart i det hele tatt. Det vitner om en veldig usikker sjel, han må trykke henne ned for å føle seg bra selv, og hun ser det ikke. Sånn virker det på meg, i alle fall. Men jeg har jo ikke noen fasit, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Fy f....e for en fyr. Han må da være et klassisk eksempel på en narcissist?

Hadde ikke satset på ham for å si det sånn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gillians skrev:

Jeg overhørte en samtale mellom dem forrige uke og la merke til en sånn. "Du er så fjern, ass", når hun fortalte noe. Merket meg det, for jeg syntes det var han som var fjern som måtte pirke sånn på det hun sa, som ikke var så rart i det hele tatt. Det vitner om en veldig usikker sjel, han må trykke henne ned for å føle seg bra selv, og hun ser det ikke. Sånn virker det på meg, i alle fall. Men jeg har jo ikke noen fasit, selvfølgelig.

Sånne "småting" bygger seg raskt opp til å bli urovekkende. Jeg er oppriktig bekymret for dette "forholdet". Skriver det med hermetegn for dette forholdet virker å være veldig ensidig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig enig med alle dere over her, det han driver med er et farlig spill og det hsr ingenting med kjærlighet å gjøre i det hele tatt. Det hun antar at er følelsen av forelske og nytelse kan fort være en teknikk fra hans side som først holder henne ned også løfter henne opp. Man blit helt avhengig av den andres bekreftelse og nærhet.  Desto mer en sånn person uttrykker at han ikke er fornøyd eller bekrefter nok, desto mer slår den desperasjonen inn hos den andre part til nettopp å gjøre ganske mye for den andres bekreftelse, og når en først får det, kan det fort oppfattes som kjærlighet. Synes det er så synd at dette skal være hennes første forhold. Man kan jo håpe at vi alle tar feil og at hab eeeegentlig er grei, det hadde jeg virkelig håpet for hennes skyld, ingen fortjener en sånn kjæreste og hvertfall ikke som den første kjærligheten din.. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, LeilaS skrev:

Hvilket innlegg? :klo:

Helle denne diskusjonen... får så vondt av henne når folk driver å slengen med leppa...  alle må huske, vi alle har vært der engang i tiden også... alle gjør feil :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitting
1 time siden, Cocogirl skrev:

Helle denne diskusjonen... får så vondt av henne når folk driver å slengen med leppa...  alle må huske, vi alle har vært der engang i tiden også... alle gjør feil :ac:

...jeg har ikke vært en toppblogger, som har hatt en "kjæreste" med offentliggjøringsbehov av en annen verden. Jeg har selv latt meg forlede av manipulerende mennesker (min første kjæreste), men ingen ting av det ligger som en offentlig skittentøysvask. Skal man unnskyldes fordi "vi alle har vært der", hvorfor skal man se vekk fra kunnskap og innsikt i det som heter offentlig publisering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Om dere vil se mer av hverdagen våres, følg han på snap @venjar. (Edit: Jeg skrev feil navn i sted) Jeg heter @kristineul, for dere som ikke har meg der enda. Hahahaha, han er den typen som er morsom på Snapchat, og som ikke bare legger ut sånne hey-jeg-er-kjekkas-snapper. I like that!

Sitat hentet fra dette innlegget, fra 02.03.17

Uthevet er grunnen til at jeg begynte å følge Fabian på snap, tenkte det kunne være gøy med en morsom snapper. 

Tror ikke jeg har sett noe jeg synes er morsomt, men det er jo tydelig at Kristine synes det han legger ut er gøy. Det sier en hel del om henne synes jeg. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Cocogirl said:

Høye på seg selv? Nei, der har ikke alle vært du.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, filifjonka skrev:

Høye på seg selv? Nei, der har ikke alle vært du.

Jada ro ned nå... :frkk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...