ingeniørfrue Skrevet 7. februar 2018 #2781 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) 10 timer siden, Blå politibil skrev: Noen som har printscreen av bildene Raw har tatt av psykisk og/eller fysisk utviklingshemmede, og andre selvsagt, der han gjør narr av de? Har fått nok og kommer til å lage en mail med dritt han har lagt ut om uskyldige som sendes media. Jeg har videoen av da han gjør narr av den gamle damen i rullestol. Kanskje noen flere, men har sånn 4000 bilder på mobilen så må lete litt. Jeg sendte det til norsk handicapfornund men fikk aldri svar. Sender deg det på pm. godt du også gjør noe istedenfor å bare se på alt det idiotiske han driver med! Endret 7. februar 2018 av ingeniørfrue 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 7. februar 2018 #2782 Del Skrevet 7. februar 2018 16 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Jeg har videoen av da han gjør narr av den gamle damen i rullestol. Kanskje noen flere, men har sånn 4000 bilder på mobilen så må lete litt. Jeg sendte det til norsk handicapfornund men fikk aldri svar. Sender deg det på pm. godt du også gjør noe istedenfor å bare se på alt det idiotiske han driver med! Han lærer ikke før han får en ordentlig skrape i den glatte lakken sin, sleip som en ål og rundsnakker seg fra alt, Lykke til med å snakke deg fra å gjøre narr av funksjonshemmede. Håper en eller annen avis blåser opp saken, bra du sparer på beviset! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 7. februar 2018 #2783 Del Skrevet 7. februar 2018 11 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Han lærer ikke før han får en ordentlig skrape i den glatte lakken sin, sleip som en ål og rundsnakker seg fra alt, Lykke til med å snakke deg fra å gjøre narr av funksjonshemmede. Håper en eller annen avis blåser opp saken, bra du sparer på beviset! Ja, jeg tenkte at det var på tide noen gjorde noe med det og ikke bare så på. Det er IKKE greit. Men spørs om han er viktig nok å til at de gidder å lage sak om det, selv om tema er mer enn viktig nok! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 7. februar 2018 #2784 Del Skrevet 7. februar 2018 30 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Ja, jeg tenkte at det var på tide noen gjorde noe med det og ikke bare så på. Det er IKKE greit. Men spørs om han er viktig nok å til at de gidder å lage sak om det, selv om tema er mer enn viktig nok! Noen av de avisene har jo giddet å lage reportasje om Kristine så da burde de vise interesse for hva hennes bedre halvdel driver med, hun er jo en offentlig person og velger rampelyset. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 7. februar 2018 #2785 Del Skrevet 7. februar 2018 5 timer siden, ingeniørfrue skrev: Jeg har videoen av da han gjør narr av den gamle damen i rullestol. Kanskje noen flere, men har sånn 4000 bilder på mobilen så må lete litt. Jeg sendte det til norsk handicapfornund men fikk aldri svar. Sender deg det på pm. godt du også gjør noe istedenfor å bare se på alt det idiotiske han driver med! Hvordan gjorde han narr av henne? Jeg blir sjokkert! Hva er det med folk? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 7. februar 2018 #2786 Del Skrevet 7. februar 2018 Blir både provosert og lei meg når jeg leser hva han holder på med! En nær venn av meg sitter i rullestol og hadde kjeftet han ut etter noter om han dreiv å gjorde narr av henne!!😠 er han 10 år? Fatter ikke at Kristìne er sammen med den drittungen der. Jeg hadde virkelig skammet meg om kjæresten min holdt på sånn 😔 Flaut! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 7. februar 2018 #2787 Del Skrevet 7. februar 2018 Jeg syns det er hårreisende å høre om det han driver med på snapchat. Vurderer å legge ham til, men vil ikke bidra til et større publikum. Æsj, blir faktisk så kvalm av denne fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 7. februar 2018 #2788 Del Skrevet 7. februar 2018 19 minutter siden, -Willow skrev: Jeg syns det er hårreisende å høre om det han driver med på snapchat. Vurderer å legge ham til, men vil ikke bidra til et større publikum. Æsj, blir faktisk så kvalm av denne fyren. Jeg blir å kvalm av han! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 7. februar 2018 #2789 Del Skrevet 7. februar 2018 Det absolutt verste jeg har sett var når han filmet opp i fjeset på en stakkars tigger mens han hånlo. La han til etter diskusjoner her inne. Slettet han umiddelbart. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Han holder jo på sånn fordi han synes det er morsomt når folk klikker i vinkel. Ikke mat han med mer oppmerksomhet. Tenker noe gikk grunnleggende galt i oppveksten. Han mangler noe vi andre er utstyrt med: empati og respekt. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 7. februar 2018 #2790 Del Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, Hummingbird2 skrev: Det absolutt verste jeg har sett var når han filmet opp i fjeset på en stakkars tigger mens han hånlo. La han til etter diskusjoner her inne. Slettet han umiddelbart. Anbefaler alle andre å gjøre det samme. Han holder jo på sånn fordi han synes det er morsomt når folk klikker i vinkel. Ikke mat han med mer oppmerksomhet. Tenker noe gikk grunnleggende galt i oppveksten. Han mangler noe vi andre er utstyrt med: empati og respekt. For en liten dritt. Er det noen som vet om Kristine svarer når hun blir konfrontert med hva han legger ut? Kan ikke fatte at hun fortsatt syns han er verdt å være sammen med. Om ikke dette beviser en gang for alle at kjærlighet gjør blind.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. februar 2018 #2791 Del Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, -Willow skrev: For en liten dritt. Er det noen som vet om Kristine svarer når hun blir konfrontert med hva han legger ut? Kan ikke fatte at hun fortsatt syns han er verdt å være sammen med. Om ikke dette beviser en gang for alle at kjærlighet gjør blind.. Hun overser og sletter kommentarer om oppførselen hans. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 7. februar 2018 #2792 Del Skrevet 7. februar 2018 På mange måter kan jeg forstå det. For de er kjærester, hun er ikke moren hans. Ikke alle er like glad for kommentarer fra fremmede om hvilken drittunge kjæresten din er med forventninger at DU skal ordne dette. Klag heller inn som om han var singel og foreldreløs, til de instansene hvor det vil komme konsekvenser fra. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 7. februar 2018 #2793 Del Skrevet 7. februar 2018 11 minutter siden, Emmelise skrev: På mange måter kan jeg forstå det. For de er kjærester, hun er ikke moren hans. Ikke alle er like glad for kommentarer fra fremmede om hvilken drittunge kjæresten din er med forventninger at DU skal ordne dette. Klag heller inn som om han var singel og foreldreløs, til de instansene hvor det vil komme konsekvenser fra. Det er klart. Jeg stiller spørsmål ved hvorfor hun fortsetter å være kjæreste med ham. Personlig kunne jeg aldri vært sammen med noen som viker så langt fra mine verdier og min moral. Det er jeg nok langt fra alene om. Vil det da si at hun syns det han holder på med er akseptabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 7. februar 2018 #2794 Del Skrevet 7. februar 2018 6 minutter siden, -Willow skrev: Vil det da si at hun syns det han holder på med er akseptabelt? Jeg tror hun vender et blindt øye mot ham og alt han driver med, Det er jo det hun gjør med alt annet piss han har gjort sålangt. Eller så mangler innsikten på all driten han faktisk gjør. Eller så syntes hun at han er like morsom når han gjør narr av tiggere og handikappede for sin følgeskare på snapchat. Hvem vet egentlig, bortsett fra Kristine selv. Og selv der ser hun ut til å være litt i tvil selv fra tid til annen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 7. februar 2018 Populært innlegg #2795 Del Skrevet 7. februar 2018 (endret) 37 minutter siden, -Willow skrev: Det er klart. Jeg stiller spørsmål ved hvorfor hun fortsetter å være kjæreste med ham. Personlig kunne jeg aldri vært sammen med noen som viker så langt fra mine verdier og min moral. Det er jeg nok langt fra alene om. Vil det da si at hun syns det han holder på med er akseptabelt? Jeg så de to på bloggerene, og jeg står for det jeg har sagt før, han driver og hekter folk psykisk. Ser de reaksjonene Kristine hadde når han på hennes bursdag drev og omtrent sleika vennene hennes i ansiktet foran henne. Hun sa jo flere ganger "hva skjer" mens hun gråt og hikstet tungt. Jeg tror han er flink til å gjøre folk avhengige av seg, gir akkurat nok til at du en periode slapper av, er trygg, for så plutselig ut av intet, som om det er helt naturlig, snur han en kald side til og du skjønner ikke en dritt. Som feks den innflyttingskvelden hennes, han kommer, er smooth og glatt, holder ting på en armlengdes avstand og bokstavelig talt "heeey whats up babe hihi". Kristine var så glad, og der kommer han plutselig med at ei eller annen venninne har bedt han komme og ha sex med ham!? Hun sperrer opp øyne og munn i sjokk, og han bare løfter armene, flirer det bort, og sier "not my fault, jeg hakke gjort noe, its just a friend hihi" ( den jævla irriterende engelsken hans ) og hun blir jo helt usikker og stresset. Hvis han var en normal fyr med et stabilt følelsesliv så hadde han ikke hele tiden jaget hennes følelser i en berg og dalbane. Ene øyeblikket holde henne varmt, og neste oppføre seg glatt og kaldt som om det ikke betyr noe om Kristine er der eller ikke. Når hun ble lei seg på bloggerenre så ble hun ikke bare lei seg, hun ble skikkelig usikker og nesten hysterisk fordi de følelsene gjorde så vondt. Fabian skaper usikkerhet og sorg, fabian ordner den, han er ikke stabil... Kan hende jeg er helt på villspor, men dette er hva jeg tolker og tror utfra det jeg har sett. Endret 7. februar 2018 av Stjernekikkeren Avsnitt 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. februar 2018 #2796 Del Skrevet 7. februar 2018 Han minner meg om en bølle fra skolen. Som synes det er gøy å terge på andre og provosere. Jeg tror Fabian faktisk synes det er gøy at folk blir provosert jeg. Han får seg en god latter. Kristine er tydeligvis blitt veldig avhengig av han og hun sa jo i forrige sesong at hun ikke ville klare seg uten han. Så han har klart å gjøre henne usikker. Hun tror hun aldri vil komme over han og han er the one. Trist å se egentlig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2018 #2797 Del Skrevet 7. februar 2018 Lurer på hvordan reaksjonen hans hadde vært hvis noen virkelig satt han på plass midt i offentligheten eller blant vennene hans... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 7. februar 2018 #2798 Del Skrevet 7. februar 2018 Det han holder på med mot Kristine kan fort falle under kategorien "gaslighting". Og ingen mennesker med empati og normale holdninger til andre holder på sånn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. februar 2018 #2799 Del Skrevet 7. februar 2018 22 minutter siden, elisaday skrev: Det han holder på med mot Kristine kan fort falle under kategorien "gaslighting". Og ingen mennesker med empati og normale holdninger til andre holder på sånn. Hva menes med gaslighting? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 7. februar 2018 #2800 Del Skrevet 7. februar 2018 20 minutter siden, elisaday skrev: Det han holder på med mot Kristine kan fort falle under kategorien "gaslighting". Og ingen mennesker med empati og normale holdninger til andre holder på sånn. Det har jeg faktisk også tenkt. Tror hun trenger mye bekreftelse, og han utnytter det. Virker ikke sunt. Hun er en typisk "flink pike", noe som i seg selv er slitsomt. Hvordan han driver å former henne er faktisk skummelt. Han gir henne selvtillit den ene dagen, så bryter han henne ned den andre. Jeg har aldri likt "henne" (det hun fronter igjennom bloggen), men dette er ikke hyggelig å se på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå