Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, sånn kan ankelen min være og den hvis jeg står på litt ujevnt underlag. Hvis hun virkelig har så lange bein, forstår jeg at hun må dra sokkene så langt opp, for buksa kan umulig være lang nok i den størrelsen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sandin skrev:

Altså, sånn kan ankelen min være og den hvis jeg står på litt ujevnt underlag. Hvis hun virkelig har så lange bein, forstår jeg at hun må dra sokkene så langt opp, for buksa kan umulig være lang nok i den størrelsen. 

Tenkte det samme..

"Feilstilling" i ankelen pga underlag/positur..

For lange slanke ben har hun jo,uten PS.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest ikke bildet ser så veldig unaturlig ut jeg... Begynner det ikke å gå litt langt når man kritiserer ting som ikke egentlig finnes? Jeg er sikker på at Kristine har bedre ting å finne på en å sitte å redigere føttene sine på bilder. For hun trenger det jo åpenbart ikke. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere med dere alle snappene fra Kristine på nyttårsaften? All dansingen og kliningen med Fabian? Hun trenger jo ikke å dokumenter alle detaljene fra feiringen. Ble litt vel mye synest jeg. Må da ha vært en mye kosligere feiring om hun lot være å stappe kameraet i trynet på seg selv og alle hun festet med.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo nydelige lange ben, men akkurat det bildet ser kjemperart ut synes jeg. Proporsjonene mellom overkropp og ben er så merkelig her.

Følger henne ikke på snap, men regner med hun har noe å bevise da? Det har jo vært spekulert i at Fabian er utro/de er i et åpent forhold, så hun vil vel vise at de har det fint.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, tsarsar skrev:

Følger henne ikke på snap, men regner med hun har noe å bevise da? Det har jo vært spekulert i at Fabian er utro/de er i et åpent forhold, så hun vil vel vise at de har det fint.

De som er i åpne forhold,trives jo med det og har ingenting å bevise..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er irriterende er all dette babbelet som å "leve i nuet" ,legge vekk mobilen i sosiale sammenkomster, koble ut og se verden - gnålet.. mens hun selv ser verden gjennom sine egne snapchatvideoer som mildt sagt er uinteressante for alle andre enn henne selv.

Filme seg selv trampe gatene rundt med streng mine,mens hun spiser,mens hun drikker,mens hun prater med andre,mens hun kliner..

Og de kleineste er de 10 min lange videoene av seg selv mens hun mimer til sanger..

Endret av J..
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, tsarsar skrev:

Hun har jo nydelige lange ben, men akkurat det bildet ser kjemperart ut synes jeg. Proporsjonene mellom overkropp og ben er så merkelig her.

Det kan være at mobilen har blitt satt på vidvinkel. Når du holder den loddrett, blir kroppen lang, men hvis du holder den vannrett, ser kroppen rundere ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt henne tre ganger. Hun har kjempelange bein, men også lang rygg. Klassisk modellkropp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine tar mye bilder med vidvinkel. Da er det fort at proposjoner blir litt forvrengt og oppleves som rare. Skal helst ikke brukes i portretter av noe slag, men Kristine bruker det mye. Kan være hun synes hun ser bedre ut slik.

kjapt eksempel: posing-101-with-lindsay-adler-1024x535-p

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
27 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Kristine tar mye bilder med vidvinkel. Da er det fort at proposjoner blir litt forvrengt og oppleves som rare. Skal helst ikke brukes i portretter av noe slag, men Kristine bruker det mye. Kan være hun synes hun ser bedre ut slik.

Wow! Det der var sykt! Ser ikke ut som samme jente, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange skriver og mener masse om de to. Jeg synes det kler hverandre veldig godt, men mulig jeg tar feil?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er gøy med mennesker som kjører en totalt annerledes stil !

Finnes ikke altfor mange av dem i Norge :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
11 minutter siden, EiJente skrev:

Jeg synes det er gøy med mennesker som kjører en totalt annerledes stil !

Finnes ikke altfor mange av dem i Norge :)

Helt enig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 1/3/2018 at 10:38 AM, halvehimmelen said:

Derfor jeg ser så dum ut på selfies ja. Hvordan får man mobilkamera til å havne på 200 mm? Eller går det kanskje ikke an med mobil?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den snappinga til Kristine er så krampaktig at det er vondt å se på. Det er ofte bilder opp i nesebora, inn i øyebrynshårene eller nærbilde av noe annet evt merkelig poseringer/stillinger. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maydis8 skrev:

Den snappinga til Kristine er så krampaktig at det er vondt å se på. Det er ofte bilder opp i nesebora, inn i øyebrynshårene eller nærbilde av noe annet evt merkelig poseringer/stillinger. 

Når man ser på seg selv som verdens navle er nesebora sikkert like vakre som de lange bena og de fremtredende ribbeina. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2018 at 6:29 PM, Maydis8 said:

Hvorfor følger du henne? Jeg fordrar ikke det paret selv,  og  hadde aldri funnet på å følge dem på Snapchat :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...