missmcbeal Skrevet 25. desember 2017 #2701 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Enig. Jeg må si jeg ergrer meg mye hvor kort og utringet kjole hun bruker på julaften sammen med familien sin. Mulig jeg er gammeldags, men jeg skjønner ikke hvorfor man velger å bruke en sånn kjole når man feirer med familien sin. Er det bare for å vise seg frem på snapchat og andre kanaler, at man er sexy man er på julaften? Jeg har aldri følt behov for å kle meg sexy for familien min når man feirer jul. Hun feirer jo ikke engang med kjæresten sin. Hadde jeg vært familien hennes, så tror jeg at jeg hadde blitt irritert og flau for at hun velger å bruke julaften, en familietid, til å vise seg frem på denne måten. Hun var vei i kirken også, og det er jo noe å gå i kirken med... Dette gjelder forøvrig ikke bare Kristine, jeg har kommet over mange tilsvarende bilder på Instagram, der det er mange som poserer fremfor juletreet med en usedvanlig drøy kjole eller buksedress eller noe. Tror neppe man hadde kledd seg på samme måte dersom man bare feiret jul med familien sin og det ikke hadde eksistert diverse sosiale medier man kunne innhente likes på. Endret 25. desember 2017 av missmcbeal 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. desember 2017 #2702 Del Skrevet 25. desember 2017 Rosabloggere har vel aldri hatt stil eller dannelse. De sminker og kler seg supervulgært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. desember 2017 #2703 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Greit hun har bra kropp, men hallo, kle deg litt mer sømmelig da! 🙈 Endret 25. desember 2017 av LeilaS 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 25. desember 2017 #2704 Del Skrevet 25. desember 2017 (endret) Har bra kropp selv, men hadde følt meg ekstremt ukomfortabel i en så utfordrende og avslørende kjole på julaften! Med FAMILIE :| Feiret med min samboers familie I går og hadde langermet tettsittende kjole jeg vurderte å ikke bruke fordi den gikk over knærne... OG hadde sort strømpebukse under. There's a time and place, Kristine. Endret 25. desember 2017 av Rubella 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. desember 2017 #2705 Del Skrevet 25. desember 2017 Mer kleint at det er morens kjole. Når og hvor skal en voksen dame med voksne barn bruke noe sånt offentlig? Den er jo dritharry på K som er 20,og det sier egentlig nok.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 25. desember 2017 #2706 Del Skrevet 25. desember 2017 Kjolen er flott, men passer ikke på julaften med familien. På meg virker kjolen "billig" på en slik dag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 25. desember 2017 #2707 Del Skrevet 25. desember 2017 27 minutter siden, J.. skrev: Mer kleint at det er morens kjole. Når og hvor skal en voksen dame med voksne barn bruke noe sånt offentlig? Den er jo dritharry på K som er 20,og det sier egentlig nok.. Tipper kjolen er fra morens ungdomstid. At Kristine syntes den er kul er vel fint for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 25. desember 2017 #2708 Del Skrevet 25. desember 2017 1 time siden, J.. skrev: Mer kleint at det er morens kjole. Når og hvor skal en voksen dame med voksne barn bruke noe sånt offentlig? Den er jo dritharry på K som er 20,og det sier egentlig nok.. Det er sikkert morens nattkjole. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 25. desember 2017 #2709 Del Skrevet 25. desember 2017 Den kjolen er noe jeg ser for meg en 8 klassing bruke på skoleball - typ. Fysj så vemmelig! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 25. desember 2017 #2710 Del Skrevet 25. desember 2017 Smak og behag, men litt anstendighet kan man vel ha på julaften med familien og spesielt i kirken.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 26. desember 2017 #2711 Del Skrevet 26. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 26. desember 2017 #2712 Del Skrevet 26. desember 2017 Kommer enda ikke kommer over nattkjolen til mora hun gikk med på julaften og i kirken! Tipper hun fikk mange blikk i kirken I fjor hadde hun på seg lårhøye skinnstøvletter og kort kjole 🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 26. desember 2017 #2713 Del Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Christy89 skrev: Kommer enda ikke kommer over nattkjolen til mora hun gikk med på julaften og i kirken! Tipper hun fikk mange blikk i kirken I fjor hadde hun på seg lårhøye skinnstøvletter og kort kjole 🙈 Tror at hun liker å få blikk, uavhengig av om det er negativt eller positivt... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 27. desember 2017 #2714 Del Skrevet 27. desember 2017 Er det noen som faktisk vet at hun brukte den kjolen i kirka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 27. desember 2017 #2715 Del Skrevet 27. desember 2017 8 minutter siden, Aintnofun skrev: Er det noen som faktisk vet at hun brukte den kjolen i kirka? Ja hun la ut videosnap i bilen på vei til kirka. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 27. desember 2017 #2716 Del Skrevet 27. desember 2017 Den kjolen så ut som en nattkjole fra 80-tallet. Helt grusom. Og er det moren som har hatt den stemmer det vel ganske bra også. Tenk å bruke noe sånt i kirken, noe så respektløst. I kirken kler man seg anstendig uansett om man er kristen eller ikke. Jeg hadde heller aldri brukt noe sånt sammen med familien, det er bare Harry og smakløst. Man kan være fin og pyntet uten å ha pupper og lår på utstilling. Finnes jo en mellomting mellom kjerringkjoler og tøsete kjoler. Og på julaften kler man seg mer elegant en som så. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. desember 2017 #2717 Del Skrevet 27. desember 2017 Hadde datteren min insistert i å gå med en slik kjole i kirken, hadde hun fått grei beskjed om å ta på seg noe mer anstendig, eller å holde seg hjemme innen husets fire vegger 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 27. desember 2017 #2718 Del Skrevet 27. desember 2017 (endret) Hehe https://www.dagbladet.no/kultur/disse-har-inspirert-jul-i-blodfjell-karakterene/69005963#_ga=2.111970052.160272541.1514395514-909635299.1511536719 Endret 27. desember 2017 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 1. januar 2018 #2719 Del Skrevet 1. januar 2018 Wow, hva skjer med beina til Kristine på det innlegget om fjellturer? Girl, pass på redigeringa di. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 2. januar 2018 #2720 Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg var hyggelig og laga en imgur jeg. Jises, den venstre ankelen (til høyre på bildet) har en usunn bøy på seg gitt. Hehe. https://imgur.com/a/XACkL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå