Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig. Jeg må si jeg ergrer meg mye hvor kort og utringet kjole hun bruker på julaften sammen med familien sin. Mulig jeg er gammeldags, men jeg skjønner ikke hvorfor man velger å bruke en sånn kjole når man feirer med familien sin. Er det bare for å vise seg frem på snapchat og andre kanaler, at man er sexy man er på julaften? Jeg har aldri følt behov for å kle meg sexy for familien min når man feirer jul. Hun feirer jo ikke engang med kjæresten sin. Hadde jeg vært familien hennes, så tror jeg at jeg hadde blitt irritert og flau for at hun velger å bruke julaften, en familietid, til å vise seg frem på denne måten. Hun var vei i kirken også, og det er jo noe å gå i kirken med... 

Dette gjelder forøvrig ikke bare Kristine, jeg har kommet over mange tilsvarende bilder på Instagram, der det er mange som poserer fremfor juletreet med en usedvanlig drøy kjole eller buksedress eller noe. Tror neppe man hadde kledd seg på samme måte dersom man bare feiret jul med familien sin og det ikke hadde eksistert diverse sosiale medier man kunne innhente likes på. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit hun har bra kropp, men hallo, kle deg litt mer sømmelig da! 🙈

Endret av LeilaS
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bra kropp selv, men hadde følt meg ekstremt ukomfortabel i en så utfordrende og avslørende kjole på julaften! Med FAMILIE :|

Feiret med min samboers familie I går og hadde langermet tettsittende kjole jeg vurderte å ikke bruke fordi den gikk over knærne... OG hadde sort strømpebukse under.

There's a time and place,  Kristine. 

Endret av Rubella
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer kleint at det er morens kjole.

Når og hvor skal en voksen dame med voksne barn bruke noe sånt offentlig?

Den er jo dritharry på K som er 20,og det sier egentlig nok..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, J.. skrev:

Tipper kjolen er fra morens ungdomstid. At Kristine syntes den er kul er vel fint for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Det er sikkert morens nattkjole.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag, men litt anstendighet kan man vel ha på julaften med familien og spesielt i kirken.... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer enda ikke kommer over nattkjolen til mora hun gikk med på julaften og i kirken! Tipper hun fikk mange blikk i kirken

I fjor hadde hun på seg lårhøye skinnstøvletter og kort kjole 🙈

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Kommer enda ikke kommer over nattkjolen til mora hun gikk med på julaften og i kirken! Tipper hun fikk mange blikk i kirken

I fjor hadde hun på seg lårhøye skinnstøvletter og kort kjole 🙈

Tror at hun liker å få blikk, uavhengig av om det er negativt eller positivt...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Aintnofun skrev:

Er det noen som faktisk vet at hun brukte den kjolen i kirka?

Ja hun la ut videosnap i bilen på vei til kirka.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen så ut som en nattkjole fra 80-tallet. Helt grusom. Og er det moren som har hatt den stemmer det vel ganske bra også. Tenk å bruke noe sånt i kirken, noe så respektløst. I kirken kler man seg anstendig uansett om man er kristen eller ikke. Jeg hadde heller aldri brukt noe sånt sammen med familien, det er bare Harry og smakløst. Man kan være fin og pyntet uten å ha pupper og lår på utstilling. Finnes jo en mellomting mellom kjerringkjoler og tøsete kjoler. Og på julaften kler man seg mer elegant en som så. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde datteren min insistert i å gå med en slik kjole i kirken, hadde hun fått grei beskjed om å ta på seg noe mer anstendig, eller å holde seg hjemme innen husets fire vegger :frkk:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, hva skjer med beina til Kristine på det innlegget om fjellturer? Girl, pass på redigeringa di.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...