Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av disse er noen store kjendiser som Kyrkjebø og Aha så jeg mener ingenting om de. Vet ikke hvem noen av disse er egentlig. De er ikke noen kjendiser i allefall? Er jo det dette forumet handler om? :) 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, J.. skrev:

Bloggere er jo kjendiser pr dagens faktum.

Jeg tror nok de føler seg som større kjendiser enn hva de faktisk er 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg tror nok de føler seg som større kjendiser enn hva de faktisk er 😂

Sant!

Men i Norge er jo både værdama,folka fra Farmen 2008 og statister fra Hotel Cæsar "kjendiser" så hvorfor ikke bloggere..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, J.. skrev:

Sant!

Men i Norge er jo både værdama,folka fra Farmen 2008 og statister fra Hotel Cæsar "kjendiser" så hvorfor ikke bloggere..

Hahaha 😂 Helt sant! Det må være smertelig å tro man er konge og så er det ingen som skjønner det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synes litt synd på Kristine som på snap var himla engasjert og veldig forelsket i en leilighet, og når hun spør Fabian hva han synes er det såvidt han gidder å se opp fra tlf og svare henne. Hun går rundt og kikker mens han sitter i en sofa. Trist.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke å svare på en tekstmelding mens hun feks går ute i gatene pga alt hun går glipp av..

Men hun videosnapper jo alt mens hun tramper gatene rundt?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/mann-tiltalt-for-aa-ha-truet-kristine-ulleboe-og-kjaeresten-med-oeks/a/24213989/

Absolutt ikke greit..

Men hva vet vi om deres (hans....) oppførsel før denne mannen rev opp døra å truet med øks?

Vi vet han behandler allerede dårlig stilte mennesker som dritt..

Hva om denne personen bare fikk nok?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
3 timer siden, orfeus skrev:

Oi oi oi. Det må være slitsomt å være så høy på seg selv og samtidig ha så lite dannelse som disse to. 

Det er ofte en sammenheng mellom de to tingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp

Sammenheng eller ei. Å ta seg inn i andres leilighet med øks - og videre true med den slår det meste! Kanskje er det en forklaring, men det er likevel helt uakseptabelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble diskutert en del på jodel at dette innbruddet henger sammen med tidligere rykter (de som førte til at hun mistet en stor reklamekontrakt). 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er det en som er pling i bollen, eller så er det en konflikt rundt noe konkret. Uansett, der er ugreit å bruke øks, men det finnes altså noen som kan få selv det snilleste og tålmodigste menneske til å eksplodere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, J.. skrev:

https://www.vg.no/rampelys/mann-tiltalt-for-aa-ha-truet-kristine-ulleboe-og-kjaeresten-med-oeks/a/24213989/

Absolutt ikke greit..

Men hva vet vi om deres (hans....) oppførsel før denne mannen rev opp døra å truet med øks?

Vi vet han behandler allerede dårlig stilte mennesker som dritt..

Hva om denne personen bare fikk nok?

Jeg tipper det var en som fikk nok jeg. Bare synd at mobberen Fabian ikke ser ut til å ha lært noe av dette. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor ufyselig og teit man har oppført seg så er det å gå langt over streken å ta seg inn i en annens leilighet og true med øks. Det er vanskelig å skulle forsvare at noen kommer med drapstrusler, selv om personen føler seg provosert. 

Det er greitt at man ønsker å kritisere Kristine og Fabian for mye av de det gjør, men det går litt vel langt når man nærmest forsvarer mannen med øks basert på ulike teorier og spekulasjoner. La nå politiet ta seg av denne jobben.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, missmcbeal skrev:

Uansett hvor ufyselig og teit man har oppført seg så er det å gå langt over streken å ta seg inn i en annens leilighet og true med øks. Det er vanskelig å skulle forsvare at noen kommer med drapstrusler, selv om personen føler seg provosert. 

Det er greitt at man ønsker å kritisere Kristine og Fabian for mye av de det gjør, men det går litt vel langt når man nærmest forsvarer mannen med øks basert på ulike teorier og spekulasjoner. La nå politiet ta seg av denne jobben.  

Det er ingen som har sagt at drapstrusler er greit, men oppfører man seg som en drittsekk mot svakerestilte og andre så kan det lett skje at man terger feil person. Jeg har ikke sympati for noen av partene her, ikke Fabian og heller ikke øksemannen. Øksemannen burde ikke ha gjort det han gjorde, det er jeg enig med deg i. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, clyde skrev:

Det er ingen som har sagt at drapstrusler er greit, men oppfører man seg som en drittsekk mot svakerestilte og andre så kan det lett skje at man terger feil person. Jeg har ikke sympati for noen av partene her, ikke Fabian og heller ikke øksemannen. Øksemannen burde ikke ha gjort det han gjorde, det er jeg enig med deg i. 

Ja selvfølgelig kan det skje, men synest det blir meningsløst å diskutere dette i denne saken når vi ikke aner noe om hvorfor det skjedde. Føler det ligger en holdning her nærmest at de har fortjent dette uten å tilstrekkelig ha noe bevis for hva som har skjedd. Selv om man har gjort ufyselige ting før betyr det ikke at man har gjort det i dette tilfellet. Jeg bare synest det er skummelt med en sånn generell forhåndsdømming som skal bli en argument i enhver sak der det kan komme opp. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...