Piruette Skrevet 12. desember 2017 #2661 Del Skrevet 12. desember 2017 Raw klarer faktisk å synke enda et hakk lavere.🤮 Trodde nesten ikke det skulle være mulig. Måtte «feil» person en gang gå forbi og se mens han holder på med det han gjør, og gi han en skikkelig leksjon (i form av ord, eller noe annet 😡😡) 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. desember 2017 #2662 Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) De siste 2-3 innleggene hennes sier .. "Uansett hva som skjer i livet ditt,har jeg det mye verre." Igjen dette med å være moden og reflektert da.. Endret 12. desember 2017 av J.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 12. desember 2017 #2663 Del Skrevet 12. desember 2017 Irriterende at han fortsetter å snikfilme og ta bilder av folk uten de sin tillatelse! Jeg har virkelig ikke ord. For en drittunge. Håper han får en på trynet snart 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 12. desember 2017 #2664 Del Skrevet 12. desember 2017 23 minutter siden, Piruette skrev: Raw klarer faktisk å synke enda et hakk lavere.🤮 Trodde nesten ikke det skulle være mulig. Måtte «feil» person en gang gå forbi og se mens han holder på med det han gjør, og gi han en skikkelig leksjon (i form av ord, eller noe annet 😡😡) Oi, fy søren for en mangel på respekt for andre mennesker. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 12. desember 2017 #2665 Del Skrevet 12. desember 2017 Han skulle faen meg hatt juling! For en ufyselig type! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 12. desember 2017 #2666 Del Skrevet 12. desember 2017 39 minutter siden, Piruette skrev: Raw klarer faktisk å synke enda et hakk lavere.🤮 Trodde nesten ikke det skulle være mulig. Måtte «feil» person en gang gå forbi og se mens han holder på med det han gjør, og gi han en skikkelig leksjon (i form av ord, eller noe annet 😡😡) Har ikke ord. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 12. desember 2017 #2667 Del Skrevet 12. desember 2017 Empati eier han hvertfall ikke. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. desember 2017 #2668 Del Skrevet 12. desember 2017 2 timer siden, Piruette skrev: Raw klarer faktisk å synke enda et hakk lavere.🤮 Trodde nesten ikke det skulle være mulig. Måtte «feil» person en gang gå forbi og se mens han holder på med det han gjør, og gi han en skikkelig leksjon (i form av ord, eller noe annet 😡😡) Ser bare noen tepper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 12. desember 2017 #2669 Del Skrevet 12. desember 2017 11 minutter siden, Honey Dew skrev: Ser bare noen tepper jeg Tøyser du nå? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. desember 2017 #2670 Del Skrevet 12. desember 2017 Akkurat nå, Katten skrev: Tøyser du nå? Nei, hva er det jeg skal se, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten Skrevet 12. desember 2017 #2671 Del Skrevet 12. desember 2017 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Nei, hva er det jeg skal se, To sovende tiggere! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 12. desember 2017 #2672 Del Skrevet 12. desember 2017 2 timer siden, Piruette skrev: Raw klarer faktisk å synke enda et hakk lavere.🤮 Trodde nesten ikke det skulle være mulig. Måtte «feil» person en gang gå forbi og se mens han holder på med det han gjør, og gi han en skikkelig leksjon (i form av ord, eller noe annet 😡😡) Kjenner jeg blir sint. Det der er nesten rett ved jobben min, og dette er folk som ikke har det lett. Er faen ikke noe å latterliggjøre. Jeg håper noen drar til fyren snart, sånn skikkelig. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. desember 2017 #2673 Del Skrevet 13. desember 2017 10 timer siden, Piruette skrev: Raw klarer faktisk å synke enda et hakk lavere.🤮 Trodde nesten ikke det skulle være mulig. Måtte «feil» person en gang gå forbi og se mens han holder på med det han gjør, og gi han en skikkelig leksjon (i form av ord, eller noe annet 😡😡) Trodde alle typer troll ble snille til jul.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 13. desember 2017 #2674 Del Skrevet 13. desember 2017 Jeg tror han gjør det for å provosere og få oppmerksomhet, fordi han syns det er morsomt at folk reagerer. Ettersom han ikke har fått noen straff for det, så fortsetter han, ettersom han ikke har noe moralsk kompass eller empati. All oppmerksomhet er positivt for en narsissist. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 13. desember 2017 #2675 Del Skrevet 13. desember 2017 Fy flate for en ekkel type. Dette er direkte nedverdigende. Jeg fatter ikke at man kan være såpass lite sympatisk og trykke ned mennesker på denne måten som allerede har det vondt nok som det er. Jeg fatter ikke at Kristine finner seg i dette. Blir hun ikke flau, og blir ikke venner og familie flau over hvordan kjæresten oppfører seg? Det sier mye om henne at hun godtar å være sammen med en sånn fjott. Han burde straffes for dette. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. desember 2017 #2676 Del Skrevet 13. desember 2017 13 timer siden, clyde skrev: Kjenner jeg blir sint. Det der er nesten rett ved jobben min, og dette er folk som ikke har det lett. Er faen ikke noe å latterliggjøre. Jeg håper noen drar til fyren snart, sånn skikkelig. Hvor er det de ligger? I en gang? Det er en ting å ta bilder av folk og bare ha det på tlf, men forkastelig han legger det ut på snapchat hvor alle kan se. Han gjør nok dette for å provosere, men han er så vanvittig umoden! Fyren er vel 26 nå? Ellers så blir han det snart.Jeg blir flau over han. Han må mangle noe vesentlig. Det han gjør er jo faktisk ulovlig. Han synes dette bare er morsomt. Helt utrolig. Skulle ønske de våknet opp og måket han rett ned. Trampet i stykker mobilen. Kanskje han da lærer. At ikke Kristine blir flau? Hadde kjæresten min holdt på sånn, så hadde jeg blitt kjempe flau og kjeftet han huden full! Lært han litt folkeskikk 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 13. desember 2017 #2677 Del Skrevet 13. desember 2017 Akkurat nå, smalls skrev: Hvor er det de ligger? I en gang? Det er en ting å ta bilder av folk og bare ha det på tlf, men forkastelig han legger det ut på snapchat hvor alle kan se. Han gjør nok dette for å provosere, men han er så vanvittig umoden! Fyren er vel 26 nå? Ellers så blir han det snart.Jeg blir flau over han. Han må mangle noe vesentlig. Det han gjør er jo faktisk ulovlig. Han synes dette bare er morsomt. Helt utrolig. Skulle ønske de våknet opp og måket han rett ned. Trampet i stykker mobilen. Kanskje han da lærer. At ikke Kristine blir flau? Hadde kjæresten min holdt på sånn, så hadde jeg blitt kjempe flau og kjeftet han huden full! Lært han litt folkeskikk De ligger i en av døråpningene på et bygg som ikke blir brukt. Er tak der så blir vel et slags shelter, men dessverre så kan tullinger som Fabian se rett inn. Heldigvis, utifra det jeg har sett, så er det sjeldent at noen plager dem eller tar bilde av dem, men så måtte det nå altså komme en idiot og gjøre det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. desember 2017 #2678 Del Skrevet 13. desember 2017 For en såpekoker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. desember 2017 #2679 Del Skrevet 13. desember 2017 4 timer siden, Rubella skrev: For en såpekoker. Ikke fornærm oss som lager såpe da. Vi er ganske så snille og gir bort hjemmelagde såper i julegaver. Snufs... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 14. desember 2017 #2680 Del Skrevet 14. desember 2017 (endret) 8 timer siden, Honey Dew skrev: Ikke fornærm oss som lager såpe da. Vi er ganske så snille og gir bort hjemmelagde såper i julegaver. Snufs... Haha! Ok, for et...lastverk av et menneske! Jeg vil også ha hjemmelaget såpe! Jeg har kun laget såpe én gang, men da I forbindelse med et labforsøk Endret 14. desember 2017 av Rubella 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå