fitnessjenta Skrevet 8. desember 2017 #2641 Del Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Julemelding fra Herr Raw? If you want to get RAWED 😂 ler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 8. desember 2017 #2642 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg blir så klein av å se på de snappene til Kristine hvor hun filmer seg selv fra siden mens hun går bortover på gata... hva er greia med det 😂🤷🏻♀️ 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 9. desember 2017 #2643 Del Skrevet 9. desember 2017 https://www.dagbladet.no/kultur/disse-har-inspirert-jul-i-blodfjell-karakterene/69005963 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mindfulness Skrevet 9. desember 2017 #2644 Del Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, Hollie skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/disse-har-inspirert-jul-i-blodfjell-karakterene/69005963 Årh men jeg blir litt sånn.. don't feed it!! Han digger jo at han blir et konsept. Han vil være kjendis. Hadde han enda bare vært litt pinlig berørt over disse spekulasjonene, men jeg tror han synes det er sykt kult. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneKS Skrevet 9. desember 2017 #2645 Del Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, Hollie skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/disse-har-inspirert-jul-i-blodfjell-karakterene/69005963 Må få frem at han har en kompis i selveste LA som sa dette til han. Lurer på om det hadde blitt nevnt om det var kompissen fra Tromsø. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 9. desember 2017 #2646 Del Skrevet 9. desember 2017 Hehe, mr. Raw antar at grunnen til at folk trekker likhetstegn mellom han og karakteren er at de begge er «rocka fyrer». Eeeh... Nei, det er ikke derfor folk ser likheten altså 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Willow Skrevet 9. desember 2017 #2647 Del Skrevet 9. desember 2017 Åh, jeg orker ikke Han fremstår så dust at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 9. desember 2017 #2648 Del Skrevet 9. desember 2017 4 timer siden, Nasken skrev: Hehe, mr. Raw antar at grunnen til at folk trekker likhetstegn mellom han og karakteren er at de begge er «rocka fyrer». Eeeh... Nei, det er ikke derfor folk ser likheten altså Hehe. Jeg humret høyt da jeg leste det. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 9. desember 2017 #2649 Del Skrevet 9. desember 2017 På 8.12.2017 den 4.49, Lafemmemauvaise skrev: Julemelding fra Herr Raw? Hjelpes, for en sjarmerende type gitt 🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 9. desember 2017 #2650 Del Skrevet 9. desember 2017 6 timer siden, AneKS skrev: Må få frem at han har en kompis i selveste LA som sa dette til han. Lurer på om det hadde blitt nevnt om det var kompissen fra Tromsø. "Jeg fikk en melding fra en kompis fra Tromsø......" Næh, tviler. Viktig å få frem at han har en kompis i LA 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 9. desember 2017 #2651 Del Skrevet 9. desember 2017 9 timer siden, Hollie skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/disse-har-inspirert-jul-i-blodfjell-karakterene/69005963 Veldig viktig å poengtere at han har en kompis i LA 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 9. desember 2017 #2652 Del Skrevet 9. desember 2017 På 8.12.2017 den 8.34, Bambi1995 skrev: Jeg blir så klein av å se på de snappene til Kristine hvor hun filmer seg selv fra siden mens hun går bortover på gata... hva er greia med det 😂🤷🏻♀️ Samme her, måtte slette henne nå. Det ble for mye 🤦🏼♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 9. desember 2017 #2653 Del Skrevet 9. desember 2017 2 timer siden, Snuppah00 skrev: Hjelpes, for en sjarmerende type gitt 🙄 Det er nok ikke han som har skrevet det. Er jo tatt fra tekstmeldingr-instagramkontoen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. desember 2017 #2654 Del Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, Llise skrev: Det er nok ikke han som har skrevet det. Er jo tatt fra tekstmeldingr-instagramkontoen. Enten er det han som har sendt og laget meldinga, eller så er det noen som har utgitt seg for å være han. Det gir jo ikke noen annen mening med setninga: "if u want to get Rawed". Hva annet kan det bety? (Er ganske dårlig i engelsk, så kan jo være det faktisk betyr eller ligner på et annet ord :P). Det høres veldig ut som Raw selv i uttrykksmåte, hvem andre er det som gidder å finne opp ordet "to get Rawed". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 9. desember 2017 #2655 Del Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, missmcbeal skrev: Enten er det han som har sendt og laget meldinga, eller så er det noen som har utgitt seg for å være han. Det gir jo ikke noen annen mening med setninga: "if u want to get Rawed". Hva annet kan det bety? (Er ganske dårlig i engelsk, så kan jo være det faktisk betyr eller ligner på et annet ord :P). Det høres veldig ut som Raw selv i uttrykksmåte, hvem andre er det som gidder å finne opp ordet "to get Rawed". Jeg tviler sterkt på at han har skrevet den. Rawed er et vanlig uttrykk, hvert fall blant ungdom, se her. Til og med ikke han er teit nok til å ha skrevet det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 9. desember 2017 #2656 Del Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, Llise skrev: Jeg tviler sterkt på at han har skrevet den. Rawed er et vanlig uttrykk, hvert fall blant ungdom, se her. Til og med ikke han er teit nok til å ha skrevet det der. Ah daså. Som sagt, jeg er ikke så god i engelsk, iallfall ikke på slang og sånt. Trodde ikke det faktisk var et uttrykk som eksisterte, men da er det nok lettere tilfeldig ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 9. desember 2017 #2657 Del Skrevet 9. desember 2017 På 8.12.2017 den 8.34, Bambi1995 skrev: Jeg blir så klein av å se på de snappene til Kristine hvor hun filmer seg selv fra siden mens hun går bortover på gata... hva er greia med det 😂🤷🏻♀️ Enig.... eller ekstremt overlinede lepper og surt ansiktsuttrykk litt nedenfra helt oppi kameraet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 9. desember 2017 #2658 Del Skrevet 9. desember 2017 9 timer siden, Llise skrev: Jeg tviler sterkt på at han har skrevet den. Rawed er et vanlig uttrykk, hvert fall blant ungdom, se her. Til og med ikke han er teit nok til å ha skrevet det der. Jo, så teit tror jeg faktisk han kunne vært. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusen56 Skrevet 9. desember 2017 #2659 Del Skrevet 9. desember 2017 10 timer siden, missmcbeal skrev: Enten er det han som har sendt og laget meldinga, eller så er det noen som har utgitt seg for å være han. Det gir jo ikke noen annen mening med setninga: "if u want to get Rawed". Hva annet kan det bety? (Er ganske dårlig i engelsk, så kan jo være det faktisk betyr eller ligner på et annet ord :P). Det høres veldig ut som Raw selv i uttrykksmåte, hvem andre er det som gidder å finne opp ordet "to get Rawed". 57 minutter siden, elisaday skrev: Jo, så teit tror jeg faktisk han kunne vært. Meldingen er å finne på flere amerikanske sider, det er ikke fra Fabian. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 10. desember 2017 #2660 Del Skrevet 10. desember 2017 Det er ikke fra Fabian, men tror det var en vits om at Fabian kunne ha skrevet den meldingen ;D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå