Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.12.2017 den 20.04, halvehimmelen skrev:

Har ikke sett det, men dette bildet alene virker jo likt 😂

Hahaha! Gikk inn på tråden for å se om noen hadde lagt merke til det samme 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årets store julenøtt; hvor skal Kristine bo??? Hehehe.

hatt et halvt år på seg og ikke gidda finne ny leilighet? Jaja. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bambi1995 skrev:

Årets store julenøtt; hvor skal Kristine bo??? Hehehe.

hatt et halvt år på seg og ikke gidda finne ny leilighet? Jaja. 

Syns det er merkelig at hun ikke får bo hos godeste Raae i noen mnd før hun finner noe annet. De hadde nok lært mye om hverandre gjennom å bo sammen

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ingeniørfrue skrev:

ja det er vel slik at det må merkes som reklame på hver snap? Hvis det er slik at hun merket som reklame på en tidligere snap så sier det seg selv at det er for dårlig merket når jeg ikke fikk det med meg. 

Ja, absolutt, hver snap i en reklamestory skal merkes. Feks martinelunde har (omsider) begynt med det. Da er det lett å klikke seg forbi hvis man ikke er interessert i reklamen. Tommel opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fitnessjenta skrev:

Syns det er merkelig at hun ikke får bo hos godeste Raae i noen mnd før hun finner noe annet. De hadde nok lært mye om hverandre gjennom å bo sammen

Bor ikke han i kollektiv da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Viernes skrev:

Bor ikke han i kollektiv da?

Nettopp det han gjør. Tviler på hun får flytte inn der, altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fitnessjenta skrev:

Haha ja. Kanskje hun hadde innsett at hun burde komme seg bort fort som fy. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han bor i kollektiv er det ikke gitt at han bare kan flytte inn en annen person uten videre. De fleste kollektiv tillater ikke det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt mer til megga" - snakk om sjarmerende mann hun har.. (ironi) 
Snapchat. Hun helte årets første julebrus i hver sitt fin glass med isbiter :) fin snap, helt til han ødela.. :)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun som tjener så godt ikke tilbyr seg kjøpe leil hun bor i nå. Boligmarkedet i Oslo er på et bunnivå og ved et kjøp så hadde selger spart penger og tid.  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

Boligmarkedet i Oslo er på et bunnivå 

Eh, hva? Det har knapt falt i det hele tatt. Dette kan godt bare være starten på et større fall i boligmarkedet.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det er helt greit at dere setter fokus på merking.

Men det er ikke greit at dere snakker negativt om sminke og klesstil. Overline. So what? Hun ser smashing ut med! 

Hun skal flytte snart, og jeg har lest x antall fra dere som "hvem vil bo med Kristine". "Hvorfor ikke flytte inn til kjøreste" (kjæresten bor i kollekvtiv)

Såååå mye mobbing og negative stikk til Krissy! Hvorfor ikke fremsnakke henne? Hun er veldig ung, og nå skal hun finne hvem hun er. Slike år i skillet mellom ungdom og voksen er spennende, og Kristine slik jeg ser det lever! :)

Vær snill. Vær kritisk. Men ikke vær slem.

-C Queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Miranda16 skrev:

Skjønner ikke at hun som tjener så godt ikke tilbyr seg kjøpe leil hun bor i nå. Boligmarkedet i Oslo er på et bunnivå og ved et kjøp så hadde selger spart penger og tid.  

Tilbyr å kjøpe seg leiligheten? Rekner med utleieren vil ha den på markedet uansett og få best mulig pris. Det er tross alt en ganske fin leilighet sentralt. Tviler på at det skal bli noe problem å få solgt den.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, missmcbeal skrev:

Tilbyr å kjøpe seg leiligheten? Rekner med utleieren vil ha den på markedet uansett og få best mulig pris. Det er tross alt en ganske fin leilighet sentralt. Tviler på at det skal bli noe problem å få solgt den.

Når tilbudet er så mye større en etterspørselen, er mange så tror jeg selgeren av Ks leilighet vil være interessert i å selge til henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Når tilbudet er så mye større en etterspørselen, er mange så tror jeg selgeren av Ks leilighet vil være interessert i å selge til henne

Handler ikke om tilbud/etterspørsel, men om overprising ift. slik markedet ser ut nå.

Linken du la inn med 10,5 % prisfall er bare starten. Du må huske at det har rast fra bobla. Leilighetene her feks gikk 1 million over det vi kjøpte for, bare 6 måneder etter at vi kjøpte. Så de raser fra kunstige priser, og skal enda lavere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, jabx skrev:

Eh, hva? Det har knapt falt i det hele tatt. Dette kan godt bare være starten på et større fall i boligmarkedet.

Beklager hvis jeg ordla meg feil, men boligprisene har falt drastisk siden i våres og da kan det være at selger av Ks er interessert i å selge til henne i stedfor å ha leil sittende i markedet

https://www.dn.no/nyheter/2017/12/05/1101/Eiendom/boligprisene-i-oslo-har-falt-105-prosent

"Etter syv måneder på rad med boligprisnedgang har de nominelle boligprisene i Oslo nå falt 10,5 prosent siden pristoppen i april."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Julemelding fra Herr Raw?

H e r r e f r e d. Har den mannen helt glemt det norske språket??? :sjokkert:

Snakker om vulgært

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...