Ostepooopp Skrevet 30. november 2017 #2581 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) Nå har jeg ikke vært innom bloggen hennes, men ser inne på "siden hennes" på blogglisten av hun har skrevet at hun elsker den nye t-skjorten sin. Er det fordi nipplene syntes da eller? For det er 2 bilder der, og selv på de små bildene jeg ser, kommer nipplene relativt tydelig frem Endret 30. november 2017 av Ostepooopp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 30. november 2017 #2582 Del Skrevet 30. november 2017 7 minutter siden, Ostepooopp skrev: Nå har jeg ikke vært innom bloggen hennes, men ser inne på "siden hennes" på blogglisten av hun har skrevet at hun elsker den nye t-skjorten sin. Er det fordi nipplene syntes da eller? For det er 2 bilder der, og selv på de små bildene jeg ser, kommer nipplene relativt tydelig frem Hun skrev at hun likte t-skjortene så godt fordi at hun endelig kunne fylle ut størrelsen xs uten at t-skjorten ble for stor, noe som var et problem før. Så det var jo noe med formen å gjøre ja. Man kan nok indirekte lese det som at "endelig har jeg pupper å fylle sånne t-skjorter med" Uff jeg skjønner at hun er stolt av kroppsforandringen, men hun trenger liksom ikke vise frem niplene sine av den grunn. Jeg synest det er litt tacky. Men føler det liksom er en sånn greie som (wannabe) kunstnere/hippier synest er så kult, fordi man liksom skal være så "fri" og "careless" til normer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. november 2017 #2583 Del Skrevet 30. november 2017 1 time siden, Ostepooopp skrev: Nå har jeg ikke vært innom bloggen hennes, men ser inne på "siden hennes" på blogglisten av hun har skrevet at hun elsker den nye t-skjorten sin. Er det fordi nipplene syntes da eller? For det er 2 bilder der, og selv på de små bildene jeg ser, kommer nipplene relativt tydelig frem Jenta er jo oppskriften på "basic" ,noe hun ikke vil være. Det bryter jo mot det fete hipster-image hun prøver å bygge seg. For hva er det egentlig å vise frem? Man blir ikke mer kvinnelig av å vise frem brystvortene (puppene..) sine? Barn har det,menn har det,og kvinner har det. Det er verken sjokkerende,nytt eller spennende. Men harry er det,uten tvil. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 30. november 2017 #2584 Del Skrevet 30. november 2017 På 29.11.2017 den 0.03, Nettroll skrev: Ser at KU må flytte og trenger en ny plass å bo ASAP. Hvorfor flytter hun ikke inn hos fabelaktige Raw? De har jo vært sammel såpass lenge at det hadde ikke vært unaturlig å flytte sammen. Jeg tror ikke han vil at de skal bo sammen. Da har hun mye mer kontroll på hva han gjør, snakker med osv. Det vil han vel ikke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. november 2017 #2585 Del Skrevet 30. november 2017 8 minutter siden, Aurora** skrev: Jeg tror ikke han vil at de skal bo sammen. Da har hun mye mer kontroll på hva han gjør, snakker med osv. Det vil han vel ikke Hadde ikke orket å bo med henne jeg heller.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 30. november 2017 #2586 Del Skrevet 30. november 2017 21 minutter siden, J.. skrev: Hadde ikke orket å bo med henne jeg heller.. Vil heller bo med henne enn med han, hvis jeg måtte velge. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. november 2017 #2587 Del Skrevet 30. november 2017 13 minutter siden, Aurora** skrev: Vil heller bo med henne enn med han, hvis jeg måtte velge. Spør du meg,er det egentlig en og samme person i 2 kropper. Er vel derfor de liker hverandre også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 30. november 2017 #2588 Del Skrevet 30. november 2017 De siste 3 blogginnleggene med de bildene... Jeg håper mine barn aldri influences av slike idealer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. november 2017 #2589 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) 47 minutter siden, Vitting skrev: De siste 3 blogginnleggene med de bildene... Jeg håper mine barn aldri influences av slike idealer Jeg tenkte akkurat det samme! Når bør man kunne forvente at en blogger begynner å reflektere over eget ansvar i forhold til unge lesere? Hun er opptatt av å fremstille seg som reflektert og bevisst, men slike bilder vitner om umodenhet og manglende evne til å se verden omkring seg. Jeg grøsser når jeg tenker på hvor mange hun når ut til. Endret 30. november 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ella1 Skrevet 1. desember 2017 Populært innlegg #2590 Del Skrevet 1. desember 2017 Noen som så Jul i Blodfjell nå nettopp? Karakteren Cris minner meg om noen...🤔 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 1. desember 2017 #2591 Del Skrevet 1. desember 2017 (endret) 4 minutter siden, Ella1 skrev: Noen som så Jul i Blodfjell nå nettopp? Karakteren Cris minner meg om noen...🤔 Har ikke sett det, men dette bildet alene virker jo likt 😂 Endret 1. desember 2017 av halvehimmelen håpløs formulering 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 1. desember 2017 #2592 Del Skrevet 1. desember 2017 Cris er norsk, har bodd i USA og snakker norsk/amerikansk 😅 Kan umulig være tilfeldig.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 1. desember 2017 #2593 Del Skrevet 1. desember 2017 19 minutter siden, Ella1 skrev: Noen som så Jul i Blodfjell nå nettopp? Karakteren Cris minner meg om noen...🤔 Hahah tenkte akkurat det samme😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 1. desember 2017 #2594 Del Skrevet 1. desember 2017 2 timer siden, Ella1 skrev: Cris er norsk, har bodd i USA og snakker norsk/amerikansk 😅 Kan umulig være tilfeldig.. Haha what, denne må jeg se 😂 Jeg måtte dessverre ut døren da denne gikk på TV. Hvilken kanal var det igjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 1. desember 2017 #2595 Del Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, missmcbeal skrev: Haha what, denne må jeg se 😂 Jeg måtte dessverre ut døren da denne gikk på TV. Hvilken kanal var det igjen? TVNorge, men du kan se den på Dplay gratis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 1. desember 2017 #2596 Del Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, fitnessjenta skrev: TVNorge, men du kan se den på Dplay gratis Oh kult :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. desember 2017 #2597 Del Skrevet 1. desember 2017 Haha, kan se ut som de har hentet litt inspirasjon fra Bloggerne, ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 1. desember 2017 #2598 Del Skrevet 1. desember 2017 Blir spennende å følge denne Cris fremover. Han minner veldig om en person ja Litt off topic: Er alle i serien parodier på noen? De tvillingene er vel en parodi på tvillingene i ondskapens hotell? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. desember 2017 #2599 Del Skrevet 2. desember 2017 "DU ER I STAND TIL Å TÅLE ALL DEN MOTGANGEN DU BLIR TILDELT" Kommer fra en person som egentlig aldri har møtt motgang?.. Veldig lett å ha ett sånt tankesett da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 2. desember 2017 #2600 Del Skrevet 2. desember 2017 10 timer siden, missmcbeal skrev: Blir spennende å følge denne Cris fremover. Han minner veldig om en person ja Litt off topic: Er alle i serien parodier på noen? De tvillingene er vel en parodi på tvillingene i ondskapens hotell? Virker sånn, er ikke Ine Jansens karakter veldig lik hun i "Forbrytelsen"? Danske i ullgenser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå