Bambi1995 Skrevet 27. november 2017 #2541 Del Skrevet 27. november 2017 Sjekk bildet på nyeste innlegget til Kristine. Veldig tydelig tegna leppene LANGT utfor hvor hennes egne slutter.. Wupsi! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 27. november 2017 #2542 Del Skrevet 27. november 2017 Hva heter hun på snap forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 27. november 2017 #2543 Del Skrevet 27. november 2017 20 minutter siden, Bambi1995 skrev: Sjekk bildet på nyeste innlegget til Kristine. Veldig tydelig tegna leppene LANGT utfor hvor hennes egne slutter.. Wupsi! Ser at flere gjør det. Tror de ikke at vi ser det tydelig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 27. november 2017 #2544 Del Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, smalls skrev: Ser at flere gjør det. Tror de ikke at vi ser det tydelig? Tydeligvis ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 27. november 2017 #2545 Del Skrevet 27. november 2017 På 21.11.2017 den 14.25, orfeus skrev: Spiller det noen rolle om hun selv snikfilmer med mobil eller at en annen bruker stort kamera? Spørsmålet er om de har sagt ja eller nei til å bli filmet, noe vi ikke vet noe om. https://www.datatilsynet.no/rettigheter-og-plikter/internett-og-apper/bilder-pa-nett/ Kjenner de på videoen og Kristine spurte IKKE om samtykke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. november 2017 #2546 Del Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, Skravlekråka skrev: Kjenner de på videoen og Kristine spurte IKKE om samtykke Tipper de ikke er så fornøyde altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. november 2017 #2547 Del Skrevet 27. november 2017 4 timer siden, Bambi1995 skrev: Hva heter hun på snap forresten? kristineullebo tror jeg, men jeg la henne til og hun har ikke lagt meg til. Skjønner det, men jeg trodde kanskje hun hadde innstilt sånn at alle kunne se mystoryen hennes, og jeg har ikke sett en eneste mystory av henne enda. Så tror den faktisk bare er synlig for de på lista? Dette er minst en uke siden jeg la henne til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hererjeg2 Skrevet 27. november 2017 #2548 Del Skrevet 27. november 2017 49 minutter siden, missmcbeal skrev: kristineullebo tror jeg, men jeg la henne til og hun har ikke lagt meg til. Skjønner det, men jeg trodde kanskje hun hadde innstilt sånn at alle kunne se mystoryen hennes, og jeg har ikke sett en eneste mystory av henne enda. Så tror den faktisk bare er synlig for de på lista? Dette er minst en uke siden jeg la henne til. Hun heter kristineul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 27. november 2017 #2549 Del Skrevet 27. november 2017 Her syns jeg ikke hu passa helt inn. https://www.facebook.com/drgreve1/posts/492514144463265 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. november 2017 #2550 Del Skrevet 27. november 2017 "....det er så slitsomt når alle rundt meg alltid er "på" (SoMe) .." Skriver hun som snapper alt hun foretar seg hvert våkent øyeblikk.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. november 2017 #2551 Del Skrevet 27. november 2017 2 minutter siden, J.. skrev: "....det er så slitsomt når alle rundt meg alltid er "på" (SoMe) .." Skriver hun som snapper alt hun foretar seg hvert våkent øyeblikk.. Haha, jeg reagerte på den setninga jeg også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. november 2017 #2552 Del Skrevet 27. november 2017 26 minutter siden, hererjeg2 skrev: Hun heter kristineul Åja takk, det forklarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 27. november 2017 #2553 Del Skrevet 27. november 2017 Tråden er ryddet for omtale av kropp og brudd på opphavsretten. Papirfly, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 27. november 2017 #2554 Del Skrevet 27. november 2017 Utrolig at man ikke skal få si at KU fronter et skadelig og usunt kroppsfokus. Det er all grunn til å kritisere henne for dette. Milevis unna bloggerplakaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The ceiling lamp Skrevet 27. november 2017 #2555 Del Skrevet 27. november 2017 1 time siden, Bambi1995 skrev: Her syns jeg ikke hu passa helt inn. https://www.facebook.com/drgreve1/posts/492514144463265 Over til noe annet: Tidligere i tråden er det diskutert hvilken hårfarge KU har - og på denne filmen er det da tydelig veldig rødt! Noen som ser noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. november 2017 #2556 Del Skrevet 27. november 2017 14 minutter siden, The ceiling lamp skrev: Over til noe annet: Tidligere i tråden er det diskutert hvilken hårfarge KU har - og på denne filmen er det da tydelig veldig rødt! Noen som ser noe annet? Etter mitt syn så har Kristine tydelige rødlige toner i håret ja,. noe som jo ikke er overraskende. Du ser jo tydelig at lillesøsteren er rødhåret (men det har blitt en mørkere rødfarge nå dersom du ser hvordan hun var for et par år siden), sammen med moren. Min mor er også ginger, noe som jeg gjør at jeg har et rødlig/oransje-gyllen skjær i mitt ellers mørkebrune hår. Dette synest veldig godt i sollys. Men jeg har jo hørt i denne tråden at folk mener at det ikke finnes rødhåret i Kristine egentlig, at det ikke er skikkelig. Kristine har iallfall ikke vanlig mørkebrunt hår iallfall, hun har noen toner der som gjør til at det går i retning rødhåret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 27. november 2017 #2557 Del Skrevet 27. november 2017 Og i det siste blogginnlegget som Kristine har lagt ut har hun ganske så rødlig hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. november 2017 #2558 Del Skrevet 27. november 2017 Prøver igjen,uten bilde.. Hvorfor er leppestiften ca 2 cm over leppa? Hvis hun ønsker større overleppe,hvorfor ikke bare mer restylane? Dette så jo bare dritkleint ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 27. november 2017 #2559 Del Skrevet 27. november 2017 57 minutter siden, J.. skrev: Prøver igjen,uten bilde.. Hvorfor er leppestiften ca 2 cm over leppa? Hvis hun ønsker større overleppe,hvorfor ikke bare mer restylane? Dette så jo bare dritkleint ut. Bedre at hun oversminker seg enn at hun tar mer restylane, syns da jeg. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. november 2017 #2560 Del Skrevet 27. november 2017 8 minutter siden, fitnessjenta skrev: Bedre at hun oversminker seg enn at hun tar mer restylane, syns da jeg. Deg om det,såklart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå