Viernes Skrevet 17. november 2017 #2501 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Det virker som om det er mer hold i det Erica skriver, men Kristine har absolutt sine grunner hun og. Med det sagt: Vi har begge jentene sin versjon, og det er nok en tredje versjon og - sannheten. Endret 17. november 2017 av Viernes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 17. november 2017 #2502 Del Skrevet 17. november 2017 Erica var i hvert fall mer taktfull enn å kalle KU løgner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 17. november 2017 #2503 Del Skrevet 17. november 2017 57 minutter siden, tsarsar skrev: Erica var i hvert fall mer taktfull enn å kalle KU løgner. Det å skrive at en bloggpost har løgner i seg, er vel ikke det samme som å si at en person er en løgner. Det er kritikk mot blogginnlegget, og ikke mot personen. Hvem er denne berømte Erica? Noen som kan linke til blogginnlegget hennes? Ble veldig nysgjerrig på hvem dette er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. november 2017 #2504 Del Skrevet 17. november 2017 12 minutter siden, missmcbeal skrev: Det å skrive at en bloggpost har løgner i seg, er vel ikke det samme som å si at en person er en løgner. Det er kritikk mot blogginnlegget, og ikke mot personen. Hvem er denne berømte Erica? Noen som kan linke til blogginnlegget hennes? Ble veldig nysgjerrig på hvem dette er. Erica Kvam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 17. november 2017 #2505 Del Skrevet 17. november 2017 Fant bloggen og har lest Erica sin versjon. Jeg forstår faktisk ikke hvorfor folk kommenterer at innlegget til Kristine ikke gir noe mening, ja dersom det ikke gir mening, hvorfor gir Erica sitt innlegg mening? Hun skriver jo ingenting om hva som faktisk skjedde, bare et ene parten trakk seg uten å oppgi grunn. Erica gir jo oss ingen argumenter til hvorfor den historien er sann og hva disse grunnene for at Kristine trakk seg, er. Det Kristine sier om manglende lønn burde jo lett kunne bevises/avkreftes/bekreftes. Ellers synest jeg det er ganske spesielt å trekke inn at hun ble så skuffet at det ikke ble noe av, fordi det var en nær venn. Som at hun liksom skal sanke sympati på det. Det hjelper ikke å inngå i et prosjekt å rekne med at man samtidig skal være profesjonell og en nær venn. Det går bare ikke. Man må legge vennskap til side og utenfor prosjektet og være profesjonell. Dersom Kristine trakk seg ut av prosjektet på grunn av lønn så er det fair enough. Om Erica er sur på dette så passer hun ikke til å jobbe med slike prosjekt, og det skal ikke forandre noe som helst at hun er en nær venn. Dersom Kristine valgte å gå pga. av manglende lønn så burde hun respektere henne for det. Ikke henge henne ut og være så utrolig skuffa og såra. Isåfall er det Erica som er en dårlig venn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 17. november 2017 #2506 Del Skrevet 17. november 2017 Blogginnlegget til Erica: http://ericakvam.no/hva-skjer-med-bokprosjektet/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 17. november 2017 #2507 Del Skrevet 17. november 2017 (endret) Kristine gjør mye som kan virke pussig og/eller provoserende, men her har hun min fulle sympati. Hun formulerer seg tydelig, (relativt) voksent, og ikke minst med respekt for seg selv og den andre parten. De som ikke forstår hva KU's innlegg går ut på (jf. kommentarfeltet hennes) regner jeg med er enten veldig unge eller veldig lite oppegående. Endret 17. november 2017 av Turkis Sau 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 17. november 2017 #2508 Del Skrevet 17. november 2017 Helt enig med dere. Forstår ikke hvorfor så mange kommenterer at innlegget er helt uforståelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 17. november 2017 #2509 Del Skrevet 17. november 2017 2 timer siden, Turkis Sau skrev: Kristine gjør mye som kan virke pussig og/eller provoserende, men her har hun min fulle sympati. Hun formulerer seg tydelig, (relativt) voksent, og ikke minst med respekt for seg selv og den andre parten. De som ikke forstår hva KU's innlegg går ut på (jf. kommentarfeltet hennes) regner jeg med er enten veldig unge eller veldig lite oppegående. Kanskje de ikkje skjønner hva "utestående" lønn faktisk betyr For det virker ikke som de synest det var en big deal eller skjønte at det var en hovedgrunn, men i arbeidslivet så er det jo faktisk ganske dramatisk at man ikke får den lønna man har krav på og blitt lovt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 17. november 2017 #2510 Del Skrevet 17. november 2017 6 minutter siden, missmcbeal skrev: Kanskje de ikkje skjønner hva "utestående" lønn faktisk betyr Du, det slo meg ikke en gang, men det kan jo meget vel være 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 17. november 2017 #2511 Del Skrevet 17. november 2017 1 minutt siden, Turkis Sau skrev: Du, det slo meg ikke en gang, men det kan jo meget vel være Det er lett å glemme at mange av leserne er veldig unge. Mulig jeg undervurderer den aldersgruppen, men de har sikkert ikke så god peiling på dette med arbeidslivet og lønn. Kanskje de heller ikke reagerer på utsagnet om dårlige arbeidsforhold. Når man ikke har måtte forholde seg til det så spiller ikke sånne ting så stor rolle, de skjønner ikke viktigheten av det. Derfor tror jeg også at Erica får mer støtte, fordi hun snakker om at Kristine har vært en dårlig venn o.s.v. og sviktet henne, det er jo ting de heller relaterer seg til og synest er mer viktig i den alderen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 17. november 2017 #2512 Del Skrevet 17. november 2017 Skjønner heller ikke hvorfor mange mener KU var så diffus i svaret hennes vedrørende boken med Erica, er jo ganske forståelig det hun skriver. Godt poeng at mange er nok svært unge, man ser fort hvor kartet ligger på kommentarer hun får på innleggene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2017 #2513 Del Skrevet 18. november 2017 Det jeg ikke forstår, er hvorfor utestående lønn skulle ha vært grunn nok til å forsake et vennskap. Eller var det EK som var ansvarlig for lønna til KU? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. november 2017 #2514 Del Skrevet 18. november 2017 20 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Det jeg ikke forstår, er hvorfor utestående lønn skulle ha vært grunn nok til å forsake et vennskap. Eller var det EK som var ansvarlig for lønna til KU? Penger har ødelagt mange forhold tidligere,så hvorfor ikke dette? Det er jo nr 1 på lista av hva folk krangler om,både venner,samboere og ektefeller.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2017 #2515 Del Skrevet 18. november 2017 1 time siden, J.. skrev: Penger har ødelagt mange forhold tidligere,så hvorfor ikke dette? Det er jo nr 1 på lista av hva folk krangler om,både venner,samboere og ektefeller.. Joda, men det er jo ikke EK som styrer pengesekken, eller? Silk jeg har forstått det, så får man jo vanligvis ikke penger før etter at et bokmanuskript er levert. Å få lønn under skriveprosessen av forlaget, er vel heller ikke vanlig. I tillegg - og siden EK ikke nevner noe om økonomi i sitt innlegg - så lurer jeg på hvorfor evt. hun fikk betalt (angivelig) og ikke KU? Det er i alle fall noe som skurrer med hele historien her. Og strengt tatt hadde det vært interessant å høre versjonen til EKs og KUs samarbeidspartner evt. forlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 18. november 2017 #2516 Del Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, Lafemmemauvaise skrev: Joda, men det er jo ikke EK som styrer pengesekken, eller? Silk jeg har forstått det, så får man jo vanligvis ikke penger før etter at et bokmanuskript er levert. Å få lønn under skriveprosessen av forlaget, er vel heller ikke vanlig. I tillegg - og siden EK ikke nevner noe om økonomi i sitt innlegg - så lurer jeg på hvorfor evt. hun fikk betalt (angivelig) og ikke KU? Det er i alle fall noe som skurrer med hele historien her. Og strengt tatt hadde det vært interessant å høre versjonen til EKs og KUs samarbeidspartner evt. forlaget. Synes uansett det er smakløst av Erica å ta en offentlig uthenging av Kristine. Hva er vitsen,egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. november 2017 #2517 Del Skrevet 18. november 2017 7 minutter siden, J.. skrev: Synes uansett det er smakløst av Erica å ta en offentlig uthenging av Kristine. Hva er vitsen,egentlig. Du vet, det er jo jul snart og da er det jo greit med økte lesertall mht. reklame og slikt Det smarte hadde jo vært at disse to turtelduene samkjørte forklaringene sine når det først skulle komme frem i offentligheten. Slik det er nå, er det bare gjensidig skittkasting innpakket i "jeg vil bare forklare meg, jeg"-ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 18. november 2017 #2518 Del Skrevet 18. november 2017 Nei, kritikken om at KUs blogginnlegg var uforståelig er jeg også overraska over. Regner med at jentene ser saken helt forskjellig, og at som det ble nevnt tidligere ligger sannheten i mellom historiene. Når det er sagt er Erica litt "harry"/veldig 2017-trendy i stil og sånt, men hun virker relativt oppriktig og søt gjennom blogghistorien sin, så hun fortjener ikke å bli sett som en umoden og falsk person. Hun jobber i en vanlig jobb ved siden av bloggen og har stabile langvarige vennskap, hvis man skal dømme ut fra slike faktorer for eksempel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 18. november 2017 #2519 Del Skrevet 18. november 2017 10 timer siden, Viernes skrev: "Jeg har funnet min SOUL-fucking-mate, folkens. Erica er en sjelden perle... Og dere?! I går fikk vi en idé; Erica flytter til Oslo og inn hos meg i sommer!! JA!!!! Herregud, det kommer til å bli helt kaotisk i O-town med denne duoen ute på eventyr, men det er seriøst ingen jeg har det så gøy med som med denne snuppa. Jeg blir faktisk helt varm i kroppen av å tenke på det, for det ER vanskelig å finne venner som matcher deg fullstendig." Dette skriver hun i et blogginnlegg fra 20. januar i år. Aner ikke hvordan de har møttes, eller hva som har skjedd. Virker ikke akkurat som vennskapet er så veldig dypt akkurat. Ser ut som de har møttes på bloggfesten og har blitt kjent der? Men den flyttinga ble det vel ikke noe av iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 18. november 2017 #2520 Del Skrevet 18. november 2017 20 timer siden, Turkis Sau skrev: Kristine gjør mye som kan virke pussig og/eller provoserende, men her har hun min fulle sympati. Hun formulerer seg tydelig, (relativt) voksent, og ikke minst med respekt for seg selv og den andre parten. De som ikke forstår hva KU's innlegg går ut på (jf. kommentarfeltet hennes) regner jeg med er enten veldig unge eller veldig lite oppegående. Reagerer veldig på hvor mange som mener Kristine sitt innlegg er helt meningsløst og uforståelig. Det må jo være, som du sier, veldig unge eller lite oppegående mennesker. Ofte er det jo også vanskelig å forstå en annen mening dersom man allerede har bestemt seg for hva man tror er sannheten. Synd situasjonen er blitt slik. Sannheten er sikkert en hybrid av Kristines variant og Erikas «jeg vet ikke hva som skjedde, har ikke hørt noe, hun bare trakk seg». Ikke vanskelig å se at dette er et betent tema for dem begge, og selv om de begge mener de ikke ønsker å henge ut noen, er de begge ganske klandrende i sine innlegg. Kjip situasjon! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå