Gjest orfeus Skrevet 20. august 2017 #1681 Del Skrevet 20. august 2017 Jeg har ikke fulgt bloggen hennes og vet derfor ikke hvordan hun har vært tidligere, men slik hun fremstår nå, og kanskje særlig han, er de to kjepphøye og udannede / ignorante ungdommer. De er ganske enkelt uspiselige og ville ikke kommet så langt som til intervju her, dersom de hadde søkt, da ... De venter vel på å bli headhuntet til noe stort, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 20. august 2017 #1682 Del Skrevet 20. august 2017 32 minutter siden, orfeus skrev: Jeg har ikke fulgt bloggen hennes og vet derfor ikke hvordan hun har vært tidligere, men slik hun fremstår nå, og kanskje særlig han, er de to kjepphøye og udannede / ignorante ungdommer. De er ganske enkelt uspiselige og ville ikke kommet så langt som til intervju her, dersom de hadde søkt, da ... De venter vel på å bli headhuntet til noe stort, begge to. På meg virker hun som mammas og pappas egen lille prinsesse som det aldri er satt grenser for eller er blitt sanksjonert og som hele tiden har hørt hvor vakker og enestående hun er. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 20. august 2017 #1683 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Ja, han venter på at Amerika skal ringe og headhunte han som rockestjerne og Hollywood-skuespiller. Hun venter på at Victorias Secret skal ringe og caste henne. Endret 20. august 2017 av Tjukk Norris 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 20. august 2017 #1684 Del Skrevet 20. august 2017 9 minutter siden, Tjukk Norris skrev: Ja, han venter på at Amerika skal ringe og headhunte han som rockestjerne og Hollywood-skuespiller. Hun venter på at Victorias Secret skal ringe og caste henne. Akkurat, det finnes håp og det finnes hååååp.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 20. august 2017 #1685 Del Skrevet 20. august 2017 55 minutter siden, filifjonka skrev: som hele tiden har hørt hvor vakker og enestående hun er. Er det ikke vanlig at foreldre forteller barna hvor vakre og enestående de da?, Mamma sier ofte at jeg er en vakker ung dame. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2017 #1686 Del Skrevet 20. august 2017 13 minutter siden, LeilaS skrev: Er det ikke vanlig at foreldre forteller barna hvor vakre og enestående de da?, Mamma sier ofte at jeg er en vakker ung dame. Mente nok at hun har blitt "dyrket" av foreldrene.. Og det er noe helt annet.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 20. august 2017 #1687 Del Skrevet 20. august 2017 33 minutter siden, LeilaS skrev: Er det ikke vanlig at foreldre forteller barna hvor vakre og enestående de da?, Mamma sier ofte at jeg er en vakker ung dame. Såklart. Men når det er alt hun får høre, ingen kjeft eller motstand, da er det noe helt annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. august 2017 #1688 Del Skrevet 20. august 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 20. august 2017 #1689 Del Skrevet 20. august 2017 Sitat Det finnes ikke en mer dyrebar vase enn kjærligheten En vase? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 20. august 2017 #1690 Del Skrevet 20. august 2017 24 minutter siden, dillyduzit skrev: En vase? Ja, jeg leste det jeg også, måtte lese et par innlegg til for å se om var en sammenheng et sted, men nei.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august 2017 #1691 Del Skrevet 21. august 2017 Som forventet,ble det ikke studier. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. august 2017 #1692 Del Skrevet 21. august 2017 3 minutter siden, J.. skrev: Som forventet,ble det ikke studier. Du må huske på at det finnes viktigere ting her i livet ... som å sitte på kafé og filme fremmede mennesker, poste "Cupido"-aktige bilder av seg med en eller annen pseudo-intellektuell tekst under, samt fortelle hele alle at man ikke skal drikke i dag - det er jo tross alt mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august 2017 #1693 Del Skrevet 21. august 2017 3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Du må huske på at det finnes viktigere ting her i livet ... som å sitte på kafé og filme fremmede mennesker, poste "Cupido"-aktige bilder av seg med en eller annen pseudo-intellektuell tekst under, samt fortelle hele alle at man ikke skal drikke i dag - det er jo tross alt mandag. Og tross alt 1 uke eller 2 siden sist! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 21. august 2017 #1694 Del Skrevet 21. august 2017 32 minutter siden, J.. skrev: Som forventet,ble det ikke studier. Kristine har en blogg hun kan leve av, og hun har lyst til å teste ut modellyrket. Dette er muligheter hun har nå, -muligheten til å gå på skole har hun når som helst. Ettersom hun heller ikke vet helt hva hun vil jobbe med i fremtiden synes jeg hun har tatt et fornuftig valg jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. august 2017 #1695 Del Skrevet 21. august 2017 1 time siden, J.. skrev: Som forventet,ble det ikke studier. Hun kommer nok til å angre på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august 2017 #1696 Del Skrevet 21. august 2017 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun kommer nok til å angre på dette Jepp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august 2017 #1697 Del Skrevet 21. august 2017 35 minutter siden, Jenki skrev: Kristine har en blogg hun kan leve av, og hun har lyst til å teste ut modellyrket. Dette er muligheter hun har nå, -muligheten til å gå på skole har hun når som helst. Ettersom hun heller ikke vet helt hva hun vil jobbe med i fremtiden synes jeg hun har tatt et fornuftig valg jeg. Hvor lenge?... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 21. august 2017 #1698 Del Skrevet 21. august 2017 Samtidig fint at hun takket nei til plassen såpass tidlig, slik at en fra venteliste kunne komme inn, da Bedre det enn å vente til uti semesteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 21. august 2017 #1699 Del Skrevet 21. august 2017 Har hun hatt noen modelloppdrag det siste året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 21. august 2017 #1700 Del Skrevet 21. august 2017 25 minutter siden, J.. skrev: Hvor lenge?... Det er det vel ingen som vet. Så lenge hun kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå