Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fulgt bloggen hennes og vet derfor ikke hvordan hun har vært tidligere, men slik hun fremstår nå, og kanskje særlig han, er de to kjepphøye og udannede / ignorante ungdommer. De er ganske enkelt uspiselige og ville ikke kommet så langt som til intervju her, dersom de hadde søkt, da ... De venter vel på å bli headhuntet til noe stort, begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, orfeus skrev:

Jeg har ikke fulgt bloggen hennes og vet derfor ikke hvordan hun har vært tidligere, men slik hun fremstår nå, og kanskje særlig han, er de to kjepphøye og udannede / ignorante ungdommer. De er ganske enkelt uspiselige og ville ikke kommet så langt som til intervju her, dersom de hadde søkt, da ... De venter vel på å bli headhuntet til noe stort, begge to.

På meg virker hun som mammas og pappas egen lille prinsesse som det aldri er satt grenser for eller er blitt sanksjonert og som hele tiden har hørt hvor vakker og enestående hun er. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han venter på at Amerika skal ringe og headhunte han som rockestjerne og Hollywood-skuespiller. Hun venter på at Victorias Secret skal ringe og caste henne.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Ja, han venter på at Amerika skal ringe og headhunte han som rockestjerne og Hollywood-skuespiller. Hun venter på at Victorias Secret skal ringe og caste henne.

Akkurat, det finnes håp og det finnes hååååp....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, filifjonka skrev:

som hele tiden har hørt hvor vakker og enestående hun er. 

Er det ikke vanlig at foreldre forteller barna hvor vakre og enestående de da?, :klo: Mamma sier ofte at jeg er en vakker ung dame. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, LeilaS skrev:

Er det ikke vanlig at foreldre forteller barna hvor vakre og enestående de da?, :klo: Mamma sier ofte at jeg er en vakker ung dame. 

Mente nok at hun har blitt "dyrket" av foreldrene..

Og det er noe helt annet..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, LeilaS skrev:

Såklart. Men når det er alt hun får høre, ingen kjeft eller motstand, da er det noe helt annet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, dillyduzit skrev:

giphy.gif

En vase? 

Ja, jeg leste det jeg også, måtte lese et par innlegg til for å se om var en sammenheng et sted, men nei..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
3 minutter siden, J.. skrev:

Som forventet,ble det ikke studier.

Du må huske på at det finnes viktigere ting her i livet ... som å sitte på kafé og filme fremmede mennesker, poste "Cupido"-aktige bilder av seg med en eller annen pseudo-intellektuell tekst under, samt fortelle hele alle at man ikke skal drikke i dag - det er jo tross alt mandag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Du må huske på at det finnes viktigere ting her i livet ... som å sitte på kafé og filme fremmede mennesker, poste "Cupido"-aktige bilder av seg med en eller annen pseudo-intellektuell tekst under, samt fortelle hele alle at man ikke skal drikke i dag - det er jo tross alt mandag. 

Og tross alt 1 uke eller 2 siden sist!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, J.. skrev:

Kristine har en blogg hun kan leve av, og hun har lyst til å teste ut modellyrket. Dette er muligheter hun har nå, -muligheten til å gå på skole har hun når som helst.  Ettersom hun heller ikke vet helt hva hun vil jobbe med i fremtiden synes jeg hun har tatt et fornuftig valg jeg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Hun kommer nok til å angre på dette

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
35 minutter siden, Jenki skrev:

Kristine har en blogg hun kan leve av, og hun har lyst til å teste ut modellyrket. Dette er muligheter hun har nå, -muligheten til å gå på skole har hun når som helst.  Ettersom hun heller ikke vet helt hva hun vil jobbe med i fremtiden synes jeg hun har tatt et fornuftig valg jeg.

Hvor lenge?...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig fint at hun takket nei til plassen såpass tidlig, slik at en fra venteliste kunne komme inn, da :) Bedre det enn å vente til uti semesteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...