Birdo Skrevet 6. juli 2017 #1361 Del Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, verpesyk skrev: mora mi begynte i fjor, hun er 51 og ganske oppegående - til tross for at hun begynte å røyke i voksen alder. Vel, vi får være enige i og være uenige om det😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juli 2017 #1362 Del Skrevet 6. juli 2017 27 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hva skal det bety? At neste gang noen skal ta gruppebilde av vennegjengen sin,får hun droppe og bli med,uinvitert. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. juli 2017 #1363 Del Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, Alcudia skrev: Det er en veldig fin tanke, men tror du ikke de hadde kryssa henne ut så man ikke hadde sett hvem det var i så fall? Jeg har som sagt ikke sett bildet, så jeg antok at ansiktet var krysset ut slik at man ikke så hvem det var. Hvis det er slik at man fortsatt kjenner igjen KU, så kan det skyldes slurv, at vedkommende ikke visste hvem KU er, erting osv. - men alt dette blir bare spekulasjoner, og unnskylder uansett ikke den heller drakoniske reaksjonen til KU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 6. juli 2017 #1364 Del Skrevet 6. juli 2017 Håper Kristine kommer inn på psykologistudiet hun har søkt på, for hun har virkelig mye å lære når det kommer til psykologi. Fy fader, altså. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 7. juli 2017 #1365 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg misliker veldig mye KU gjør og oppførselen hennes. Samtidig er hun et menneske med følelser. Å krysse ut en person fra et bilde på SNAP, for å vise henne at "du er ikke en av oss", er utrolig barnslig og dårlig gjort. En voksen person ville latt bildet være som det er og heller ta et nytt bilde senere, hvis det var så viktig. Selv om man ikke liker en person, trenger man ikke å såre de bevisst. Det er sånt man gjør på ungdomsskolen når man er svært usikker på seg selv. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. juli 2017 #1366 Del Skrevet 7. juli 2017 14 minutter siden, fitnessjenta skrev: Jeg misliker veldig mye KU gjør og oppførselen hennes. Samtidig er hun et menneske med følelser. Å krysse ut en person fra et bilde på SNAP, for å vise henne at "du er ikke en av oss", er utrolig barnslig og dårlig gjort. En voksen person ville latt bildet være som det er og heller ta et nytt bilde senere, hvis det var så viktig. Selv om man ikke liker en person, trenger man ikke å såre de bevisst. Det er sånt man gjør på ungdomsskolen når man er svært usikker på seg selv. Helt enig. Synes det barnslig å krysse noen ut fra et bilde. Ærlig talt. Som du sier, hun kunne vel heller bare tatt et nytt bilde uten Kristine da, men ikke legg bilde ur på Snap for å vise alle hun ikke er del av gjengen. Herregud 🙄 Ser en over her sier hun ikke skal være med på bilde fordi hun ikke er med i gjengen og får finne sin egen vennegjeng. Så når man ikke er med i en bestemt vennegjeng, så kan man bare drite i å ta bilder ned de? Typisk 9 klasse. "Du er ikke med i vår gjeng, så finn din egen gjeng. Vi vil ikke ha deg med på bilde" Hjelpes. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 7. juli 2017 #1367 Del Skrevet 7. juli 2017 36 minutter siden, smalls skrev: Helt enig. Synes det barnslig å krysse noen ut fra et bilde. Ærlig talt. Som du sier, hun kunne vel heller bare tatt et nytt bilde uten Kristine da, men ikke legg bilde ur på Snap for å vise alle hun ikke er del av gjengen. Herregud 🙄 Ser en over her sier hun ikke skal være med på bilde fordi hun ikke er med i gjengen og får finne sin egen vennegjeng. Så når man ikke er med i en bestemt vennegjeng, så kan man bare drite i å ta bilder ned de? Typisk 9 klasse. "Du er ikke med i vår gjeng, så finn din egen gjeng. Vi vil ikke ha deg med på bilde" Hjelpes. Tiltredes! Alskens dårlig og mobbete oppførsel er visst greit når det rettes mot en blogger man ikke liker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 7. juli 2017 #1368 Del Skrevet 7. juli 2017 17 timer siden, Solivagant skrev: Håper Kristine kommer inn på psykologistudiet hun har søkt på, for hun har virkelig mye å lære når det kommer til psykologi. Fy fader, altså. Det er mange raringer som blir psykologer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. juli 2017 #1369 Del Skrevet 7. juli 2017 9 minutter siden, Bloggleseren skrev: Tiltredes! Alskens dårlig og mobbete oppførsel er visst greit når det rettes mot en blogger man ikke liker. Jeg er ikke fan av Kristine, men dette var barnslig og dårlig gjort mot henne. Hadde jeg vært på fest og tatt bilde med noen andre jenter, så hadde jeg faktisk blitt såret om noen krysset meg ut fra bilde. Ingen god følelse 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 7. juli 2017 #1370 Del Skrevet 7. juli 2017 Nå vet jo ingen hva som skjedde verken før eller etter bildet ble tatt. Så vi burde slutte å spekulere for det kommer vi ingen fornuftig vei med. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. juli 2017 #1371 Del Skrevet 7. juli 2017 9 minutter siden, elisaday skrev: Nå vet jo ingen hva som skjedde verken før eller etter bildet ble tatt. Så vi burde slutte å spekulere for det kommer vi ingen fornuftig vei med. Enig. Det kan være at hun bare poppet opp da de tok bildet og grunnen til at de satte kryss over henne, var fordi en ikke skal legge ut bilder av andre uten deres tillatelse, så istedet for å spørre, valgte de å gjøre dette på en annen måte 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. juli 2017 #1372 Del Skrevet 7. juli 2017 Det er fortsatt barnslig å legge ut bilde av henne på Snap med henne krysset ut. De kunne ta et nytt bilde hvor hun ikke var med på og heller legge ut det. Hvis de ikke ville ha henne på bildet, så kunne de heller ha sagt det. Jeg synes ikke det var greit uansett hva som skjedde før og etter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. juli 2017 #1373 Del Skrevet 7. juli 2017 3 timer siden, Bloggleseren skrev: Tiltredes! Alskens dårlig og mobbete oppførsel er visst greit når det rettes mot en blogger man ikke liker. Det er sant 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 7. juli 2017 #1374 Del Skrevet 7. juli 2017 5 timer siden, Honey Dew skrev: Enig. Det kan være at hun bare poppet opp da de tok bildet og grunnen til at de satte kryss over henne, var fordi en ikke skal legge ut bilder av andre uten deres tillatelse, så istedet for å spørre, valgte de å gjøre dette på en annen måte Nettopp. Men er man en selvopptatt blogger er det selvfølgelig verdens undergang å bli visket ut på et bilde. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 7. juli 2017 #1375 Del Skrevet 7. juli 2017 two wrongs don't make a right 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 7. juli 2017 #1376 Del Skrevet 7. juli 2017 6 timer siden, smalls skrev: Det er fortsatt barnslig å legge ut bilde av henne på Snap med henne krysset ut. De kunne ta et nytt bilde hvor hun ikke var med på og heller legge ut det. Hvis de ikke ville ha henne på bildet, så kunne de heller ha sagt det. Jeg synes ikke det var greit uansett hva som skjedde før og etter. Ja, det var barnslig og unødvendig gjort uansett hva bakhistorien er. Men Kristine hadde virkelig ikke trengt å henge henne ut til 30 000 mennesker. Da synker hun jo bare ned på samme nivå og er enda barnslighet. Nei, det var ikke greit å krysse henne ut fra bildet, men det var heller ikke greit å henge henne ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. juli 2017 #1377 Del Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Ja, det var barnslig og unødvendig gjort uansett hva bakhistorien er. Men Kristine hadde virkelig ikke trengt å henge henne ut til 30 000 mennesker. Da synker hun jo bare ned på samme nivå og er enda barnslighet. Nei, det var ikke greit å krysse henne ut fra bildet, men det var heller ikke greit å henge henne ut. Jeg har heller ikke sagt at var greit. Jeg hadde blitt lei meg hvis var Kristine, men hadde ikke hengt personen ut på Snap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkay Skrevet 7. juli 2017 #1378 Del Skrevet 7. juli 2017 Jeg ser at mange mener Kristine ser opp til Kate Moss på 90-tallet. Heroin chic, tror jeg stilen het. Det blir bare så utrolig tåpelig å prøve seg på den stilen når du kommer fra Førde og har flyttet til "storbyen" Oslo! Så utrolig flaut! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 8. juli 2017 #1379 Del Skrevet 8. juli 2017 17 timer siden, Mkay skrev: Jeg ser at mange mener Kristine ser opp til Kate Moss på 90-tallet. Heroin chic, tror jeg stilen het. Det blir bare så utrolig tåpelig å prøve seg på den stilen når du kommer fra Førde og har flyttet til "storbyen" Oslo! Så utrolig flaut! Folk må få kle seg sånn de liker uavhengig av hvor de er fra da. Det skader vel ingen i hele verden 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. juli 2017 #1380 Del Skrevet 9. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner samt svar - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå