verpesyk Skrevet 5. juli 2017 #1341 Del Skrevet 5. juli 2017 På 4.7.2017 den 23.53, Birdo skrev: Ingen oppegående mennesker starter å røyke i voksen alder. Ikke i 2017. mora mi begynte i fjor, hun er 51 og ganske oppegående - til tross for at hun begynte å røyke i voksen alder. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juli 2017 #1342 Del Skrevet 6. juli 2017 Uten tvil det pinligste innlegget jeg har lest på denne bloggen. "Brukt makten min riktig" ved å drite ut en ukjent jente for 30.000 personer? Wow så kul hun er. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 6. juli 2017 #1343 Del Skrevet 6. juli 2017 Kanskje hun burde vinkle "spotlightet" mot seg selv og Fabian, da. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juli 2017 #1344 Del Skrevet 6. juli 2017 4 minutter siden, Rubella skrev: Kanskje hun burde vinkle "spotlightet" mot seg selv og Fabian, da. Og ikke minst - ta til seg sitt eget råd "jobb med egen usikkerhet". Snakk om å være blind på seg selv.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. juli 2017 #1345 Del Skrevet 6. juli 2017 Argh ... Enda en rosablogger som har fått litt for høye tanker om seg selv. Jeg håper de lander mykt når de engang lander, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. juli 2017 #1346 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Spørsmålet er hvem som er "mobberen" da, når Kristine og hennes 30.000 følgere skal gå etter jenta. Edit: Noe er misforstått hvis man tenker at man skal bekjempe nettmobbing med nettmobbing. Endret 6. juli 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juli 2017 #1347 Del Skrevet 6. juli 2017 Og helt ærlig.. Når en vennegjeng skal ta bilde,og en random spretter tryne sitt inn.. Hvorfor skulle hun ikke "sensurere" henne? Fordi hun er "kjendis"? Snakk om å være lett å fornærme.. Hadde gjort det samme selv (som jenta som tok bilde,ikke K..) 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. juli 2017 #1348 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Jeg ser for meg "lærer"- Kristine (som hun fantaserte om) kjøre på midt i klasseommet og henge ut mobberen foran alle. Du mangler en del psykologisk kunnskap hvis du tror at det løser noe. (Forøvrig foregår mobbing gjerne der læreren ikke er, men det er en annen sak). Mobbing lar seg ikke løse enkelt, det handler like mye om hvordan mobberen har det, som om hvordan mobbeofferet har det. Det er derfor mobbesaker er vanskelige å løse, for mobberen trenger like mye hjelp for å endre hva enn det er som fører til negativ atferd og ofte er det startegier som er utviklet over tid for å beskytte seg selv som man ikke så lett gir slipp på, Endret 6. juli 2017 av CecilieX Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 6. juli 2017 #1349 Del Skrevet 6. juli 2017 Så en jente krysset henne ut på et bilde, så bestemte hun å henge henne ut på Snap med bilde? Kanskje barnslig gjort av jenta, men Kristine er ikke noe bedre akkurat da. Hadde en random krysset meg ut på et bilde, så hadde jeg egentlig ikke brydd meg. Da er man bare hårsår. Er du kjent, så er det vanlig å ha folk som ikke liker deg. Hev deg over det 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 6. juli 2017 #1350 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Christy89 skrev: Så en jente krysset henne ut på et bilde, så bestemte hun å henge henne ut på Snap med bilde? Kanskje barnslig gjort av jenta, men Kristine er ikke noe bedre akkurat da. Hadde en random krysset meg ut på et bilde, så hadde jeg egentlig ikke brydd meg. Da er man bare hårsår. Er du kjent, så er det vanlig å ha folk som ikke liker deg. Hev deg over det Tenker også at oddsen for at hun ikke aner hvem Kristine er er jo ganske så stor! Hadde ei fremmed bølla seg inn på min snap så skal du ikke se bort fra at jeg hadde kryssa ho ut også. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 6. juli 2017 #1351 Del Skrevet 6. juli 2017 1 time siden, J.. skrev: Uten tvil det pinligste innlegget jeg har lest på denne bloggen. "Brukt makten min riktig" ved å drite ut en ukjent jente for 30.000 personer? Wow så kul hun er. Jeg studerer til å bli lærer og er glad Kristine ikke gjør det. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 6. juli 2017 #1352 Del Skrevet 6. juli 2017 10 timer siden, verpesyk skrev: mora mi begynte i fjor, hun er 51 og ganske oppegående - til tross for at hun begynte å røyke i voksen alder. Den var original :-) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 6. juli 2017 #1353 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) 1. Man trenger virkelig ikke å krysse ut noen sånn der fra et bilde når sjangsene er veldig stor for at hun du har kryssa ut ser det og blir lei seg. Crop henne ut av bildet liksom, mye enklere. Det var dårlig gjort. Å bruke det at man blir litt lei seg som en rettferdiggjøring til å skrive et sånn innlegg for 30.000 mennesker er heller ikke greit. Det er dårlig gjort. Vil si at begge var ganske tankeløse. 2. Hovedgrunnen til at det at hun røyker og poster bilder av det er dumt er ikke at hun skader sin egen kropp, men at hovedgruppa av leserne hennes er unge, lettpåvirkelige jenter som veldig fort kan ta denne romantiseringen av røyk og synes det ser såppass kult ut at de begynner å røyke selv. Derfor kan hun i min mening røyke så mye hun vil, men ikke poste sexy svarthvit bilder i undertøyet der hun tar seg en sigg. Endret 6. juli 2017 av Alcudia 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juli 2017 #1354 Del Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Alcudia skrev: 1. Man trenger virkelig ikke å krysse ut noen sånn der fra et bilde når sjangsene er veldig stor for at hun du har kryssa ut ser det og blir lei seg. Crop henne ut av bildet liksom, mye enklere. Det var dårlig gjort. Å bruke det at man blir litt lei seg som en legitimering av å skrive et sånn innlegg for 30.000 mennesker er heller ikke greit. Det er dårlig gjort. Vil si at begge var ganske tankeløse. 2. Hovedgrunnen til at det at hun røyker og poster bilder av det er dumt er ikke at hun skader sin egen kropp, men at hovedgruppa av leserne hennes er unge, lettpåvirkelige jenter som veldig fort kan ta denne romantiseringen av røyk og synes det ser såppass kult ut at de begynner å røyke selv. Derfor kan hun i min mening røyke så mye hun vil, men ikke poste sexy svarthvit bilder i undertøyet der hun tar seg en sigg. Man kan ikke croppe ting på Snapchat der bildet egentlig bli postet. Og hva folk gjør med bilder av sin egen vennegjeng er vel dems sak. K får slutte og crashe andres greier og finne sin egen gjeng. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 6. juli 2017 #1355 Del Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Man kan ikke croppe ting på Snapchat der bildet egentlig bli postet. Og hva folk gjør med bilder av sin egen vennegjeng er vel dems sak. K får slutte og crashe andres greier og finne sin egen gjeng. Det var vel på VSCO de hadde lagt det ut? Veldig lett å unngå å måtte gjøre noe noen kan bli lei seg for (selv om du synes det er teit at hun ble lei seg for det). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. juli 2017 #1356 Del Skrevet 6. juli 2017 3 minutter siden, Alcudia skrev: Det var vel på VSCO de hadde lagt det ut? Veldig lett å unngå å måtte gjøre noe noen kan bli lei seg for (selv om du synes det er teit at hun ble lei seg for det). Hun som tok bildet la det ut på Snapchat. Så hadde en av de andre jentene på bildet lagt det ut på sin VSCO. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 6. juli 2017 #1357 Del Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, J.. skrev: Hun som tok bildet la det ut på Snapchat. Så hadde en av de andre jentene på bildet lagt det ut på sin VSCO. Jaja, på Snapchat får man vel gjøre hva man vil da det er lukket for vennene dine (synes fortsatt det er unødvendig, jeg da). VSCO er åpent for alle, og da synes jeg man kunne spart seg. Men er ikke noe vits i å diskutere hva vi personlig synes er dårlig gjort eller ikke noe å bry seg om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 6. juli 2017 #1358 Del Skrevet 6. juli 2017 27 minutter siden, J.. skrev: Man kan ikke croppe ting på Snapchat der bildet egentlig bli postet. Og hva folk gjør med bilder av sin egen vennegjeng er vel dems sak. K får slutte og crashe andres greier og finne sin egen gjeng. Hva skal det bety? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 6. juli 2017 #1359 Del Skrevet 6. juli 2017 Nå har ikke jeg sett dette bildet, men det kan jo tenkes at vedkommende som tok snap'en, faktisk tenkte på det at man kan ikke legge ut bilder av vilt fremmede mennesker, så fremt bildet ikke er av allmennyttig art. Det høres ikke ut som KU ble spurt om hvorvidt det er greit at det postes et bilde av henne. Uten denne form for godkjenning, så hadde ikke fotografen mye annet valg enn å krysse KU ut. Kanskje litt keitete gjort å bare lage et rødt kryss over KU, men likevel i henhold til lovverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 6. juli 2017 #1360 Del Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Nå har ikke jeg sett dette bildet, men det kan jo tenkes at vedkommende som tok snap'en, faktisk tenkte på det at man kan ikke legge ut bilder av vilt fremmede mennesker, så fremt bildet ikke er av allmennyttig art. Det høres ikke ut som KU ble spurt om hvorvidt det er greit at det postes et bilde av henne. Uten denne form for godkjenning, så hadde ikke fotografen mye annet valg enn å krysse KU ut. Kanskje litt keitete gjort å bare lage et rødt kryss over KU, men likevel i henhold til lovverk. Det er en veldig fin tanke, men tror du ikke de hadde kryssa henne ut så man ikke hadde sett hvem det var i så fall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå