smartbimbo Skrevet 24. juni 2017 #1281 Del Skrevet 24. juni 2017 16 timer siden, JackIost skrev: Siden 6 er høyeste mulige karakter er det faktisk ikke mulig å få over 6 i snitt Merkelig at du har vært lærer Jacklost og ikke vet dette?? (Ref. til tidligere kommentarer her på forumet hvor han har sagt at han har vært lærer). 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 24. juni 2017 #1282 Del Skrevet 24. juni 2017 10 minutter siden, smartbimbo skrev: Merkelig at du har vært lærer Jacklost og ikke vet dette?? (Ref. til tidligere kommentarer her på forumet hvor han har sagt at han har vært lærer). Det er enten svært lenge siden han var lærer (ordningen ble innført som forsøksordning i 1999), eller kanskje han har vært lærer på yrkesfag. Han har rett i at karaktersnittet ikke kan bli høyere enn 6, fordi det ikke gis høyere karakter enn 6, men man kan altså få høyere poengsum ved fordypning i språk eller realfag, enn det som tilsvarer et vitnemål med bare seksere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. juni 2017 #1283 Del Skrevet 24. juni 2017 At hun ble sjokkert av at man kan ha det gøy uten alkohol,sier så utrolig mye om modenhetsnivået hennes.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 24. juni 2017 #1284 Del Skrevet 24. juni 2017 11 timer siden, fitnessjenta skrev: Gikk gjennom arkivet hennes og så på innlegg fra 2014, fy søren så pen hun var før! Nå ser hun ut som et vandrende lik, og går nesten uten klær og røyker. Trist! Hver sin smak, I guess. Jeg synes aldri hun har vært vakrere enn nå. I 2014 var hun en altfor tynn jentunge med altfor mye sminke, strekblyantbryn og pistrete hår. Søt, bevares, men nå er hun en skjønnhet. (Hun gikk forresten med veldig lite klær før også.) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 24. juni 2017 #1285 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) 9 timer siden, smartbimbo skrev: Merkelig at du har vært lærer Jacklost og ikke vet dette?? (Ref. til tidligere kommentarer her på forumet hvor han har sagt at han har vært lærer). Hva er det jeg ikke vet, mener du? Det er, som jeg skrev, slik at man selvsagt ikke kan få over 6 i snitt, da 6 er den høyeste karakteren. Det blir helt feil å snakke om studier som krever over 6 i snitt, da dette altså ikke er mulig. At noen studier har poenggrense på over 60 er noe helt annet Det kan lett skape misforståelser om man ikke er presis. I min tid hadde jeg faktisk temmelig nøyaktig 60 poeng i førstegangsvitnemålkvoten, eller primærvitnemål som det het den gangen, men hadde jo ikke 6 i snitt for det, men litt over 5,3. Om noen f.eks. sier de har 5 i snitt men i realiteten under 4,5 men 50 poeng pga. tilleggspoengene, så er det misvisende Endret 24. juni 2017 av JackIost 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 24. juni 2017 #1286 Del Skrevet 24. juni 2017 7 timer siden, orfeus skrev: Det er enten svært lenge siden han var lærer (ordningen ble innført som forsøksordning i 1999), eller kanskje han har vært lærer på yrkesfag. Han har rett i at karaktersnittet ikke kan bli høyere enn 6, fordi det ikke gis høyere karakter enn 6, men man kan altså få høyere poengsum ved fordypning i språk eller realfag, enn det som tilsvarer et vitnemål med bare seksere. Litt morsomt at du først antyder at jeg ikke har peiling, for deretter å bekrefte at du mener det jeg har skrevet er riktig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerbit Skrevet 24. juni 2017 #1287 Del Skrevet 24. juni 2017 6 timer siden, J.. skrev: At hun ble sjokkert av at man kan ha det gøy uten alkohol,sier så utrolig mye om modenhetsnivået hennes.. Sier mye om alkoholforbruket også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 24. juni 2017 #1288 Del Skrevet 24. juni 2017 Kan ikke forstå at det er mulig å klage så mye på en gratis reise til Kroatia. Tror dere Kristine lar være å nevne hvem som sponset dem fordi de var så missfornøyd? hm 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 24. juni 2017 #1289 Del Skrevet 24. juni 2017 ..og skulle ikke innlegget om nellys midsummer party vært merket? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 24. juni 2017 #1290 Del Skrevet 24. juni 2017 17 minutter siden, Viernes skrev: ..og skulle ikke innlegget om nellys midsummer party vært merket? Jo. Såvidt jeg ser er Julia eneste bloggeren som klarte å merke innlegget om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. juni 2017 #1291 Del Skrevet 25. juni 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alcudia Skrevet 25. juni 2017 #1292 Del Skrevet 25. juni 2017 Jeg blir seriøst skikkelig frustrert av at hun skal holde inne magen så sykt på alle bildene der hun viser kropp. Mistenker at hun gjør det kun for å provosere de som kommenterer på det, og jeg synes det er så fælt at det er viktigere å provosere og få klikk og omtale enn å faktisk ta hensyn til de yngre jentene som leser bloggen hennes og ser opp til henne. Er det så syykt kult å provosere at det er greit å la det gå utover små jenter som tenker at 'så tynn vil jeg og være', noe man ikke kan oppnå uten å sulte seg (med mindre man er født sånn, som Kristine). Uff jeg blir trist. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 29. juni 2017 #1293 Del Skrevet 29. juni 2017 Så kleint at Mr. "Raw" filmer seg selv på Snap mens han synger hele tiden... klein type 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juni 2017 #1294 Del Skrevet 29. juni 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 29. juni 2017 #1295 Del Skrevet 29. juni 2017 7 timer siden, fitnessjenta skrev: Så kleint at Mr. "Raw" filmer seg selv på Snap mens han synger hele tiden... klein type Og når han spiser. Synes det er ekkelt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 29. juni 2017 #1296 Del Skrevet 29. juni 2017 32 minutter siden, Rørleggerfrue skrev: Og når han spiser. Synes det er ekkelt Og smatter! Tygger med åpen munn. Måtte slette hele fyren😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 29. juni 2017 #1297 Del Skrevet 29. juni 2017 Lurer på hvem som tar bilder av at K trykker hodet til fabian inn til hennes nakne pupp på stranden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 30. juni 2017 #1298 Del Skrevet 30. juni 2017 13 timer siden, Rørleggerfrue skrev: Og når han spiser. Synes det er ekkelt Ja, skjønner ikke hvorfor han legger sånt på mystory?😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 30. juni 2017 #1299 Del Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, fitnessjenta skrev: Ja, skjønner ikke hvorfor han legger sånt på mystory?😂 Måtte slette ham, jeg også. Noe så ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 30. juni 2017 #1300 Del Skrevet 30. juni 2017 16 timer siden, ricecrispies skrev: Og smatter! Tygger med åpen munn. Måtte slette hele fyren😳 Det verste er vel filming ned i boxern mens han sitter å driter... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå