Gjest Sejekk Skrevet 2. juni 2017 #961 Del Skrevet 2. juni 2017 10 minutter siden, LeilaS skrev: Hvordan vet du det? Kjenner du noen som er nabo med henne? Nei jeg er nok ingen muldvarp dessverre. Har bare sett det på snapchat, + som J sier så har hun selv nevnt på bloggen at hun får naboklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. juni 2017 #962 Del Skrevet 2. juni 2017 7 minutter siden, Sejekk skrev: Nei jeg er nok ingen muldvarp dessverre. Har bare sett det på snapchat, + som J sier så har hun selv nevnt på bloggen at hun får naboklager. Åja ok. Glad jeg ikke har hun som nabo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 2. juni 2017 #963 Del Skrevet 2. juni 2017 Er enig i at det er usmakelig at hun drikker rett av karaffelen! Ellers er hun vel som de fleste andre på samme alder, bare at de fleste andre ikke er like eksponert som henne ... Jeg tror ikke hun er spesielt ufin/ekkel eller har spesielt dårlig oppførsel. Tenk om du/andre la frem i offentligheten alt dere gjorde i alkoholpåvirket tilstand i samme alder. Jeg er iallefall glad jeg ikke var kjent og eksponert i media da jeg var på den alderen. Ville nok kommet fram mangt og mye ugunstig og dårlige valg. Ja, jeg liker Kristine. Hun er ærlig og gjør seg sårbar ved å stille seg så blottlagt i offentligheten - uten at hun er annerledes enn de fleste på hennes alder er. Mange av valgene hun tar gjør at denne tråden blomstrer av kritiske røster ... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 2. juni 2017 #964 Del Skrevet 2. juni 2017 10 minutter siden, dansestjerna skrev: Er enig i at det er usmakelig at hun drikker rett av karaffelen! Ellers er hun vel som de fleste andre på samme alder, bare at de fleste andre ikke er like eksponert som henne ... Jeg tror ikke hun er spesielt ufin/ekkel eller har spesielt dårlig oppførsel. Tenk om du/andre la frem i offentligheten alt dere gjorde i alkoholpåvirket tilstand i samme alder. Jeg er iallefall glad jeg ikke var kjent og eksponert i media da jeg var på den alderen. Ville nok kommet fram mangt og mye ugunstig og dårlige valg. Ja, jeg liker Kristine. Hun er ærlig og gjør seg sårbar ved å stille seg så blottlagt i offentligheten - uten at hun er annerledes enn de fleste på hennes alder er. Mange av valgene hun tar gjør at denne tråden blomstrer av kritiske røster ... Det er nok store forskjeller. Da jeg var 19 var jeg for lengst ferdig med å oppføre meg som en drittunge. Jeg hadde en lederstilling med mye ansvar og full fokus på jobb og samboeren min den gangen. Har også vært vill og gal, men det er kombinasjonen vill, gal og åpenbart kortenkt som er problemet her. Dette vil følge henne lenge, som arbeidsgiver hadde jeg ikke tatt i henne med ildtang. Voldsomt umoden for alderen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 2. juni 2017 #965 Del Skrevet 2. juni 2017 4 minutter siden, Mumua skrev: Det er nok store forskjeller. Da jeg var 19 var jeg for lengst ferdig med å oppføre meg som en drittunge. Jeg hadde en lederstilling med mye ansvar og full fokus på jobb og samboeren min den gangen. Har også vært vill og gal, men det er kombinasjonen vill, gal og åpenbart kortenkt som er problemet her. Dette vil følge henne lenge, som arbeidsgiver hadde jeg ikke tatt i henne med ildtang. Voldsomt umoden for alderen. Her tror jeg det er du som ikke er representativ Kristine er skoleflink og har etter min mening gode holdninger og moral. Jeg ville ikke hatt problemer med å ansette henne. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. juni 2017 #966 Del Skrevet 2. juni 2017 5 minutter siden, dansestjerna skrev: Her tror jeg det er du som ikke er representativ Kristine er skoleflink og har etter min mening gode holdninger og moral. Jeg ville ikke hatt problemer med å ansette henne. Innen hvilken bransje ansetter du folk? Kan sikkert være at hun passer i en del bransjer, men helt ærlig mener jeg at det hun har vist de siste ukene er det motsatte av hva som er anbefalt å vise dersom man ikke skal risikerer at en arbeidsgiver som googler deg får litt av hvert å tenke på. Så da må det være noe bransjerelatert som gjør at du ser annerledes på dette, derfor nysgjerrig på hva du jobber med og hvor du ansetter folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumassistent Skrevet 2. juni 2017 #967 Del Skrevet 2. juni 2017 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner. HanneMari, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 2. juni 2017 #968 Del Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, dansestjerna skrev: Er enig i at det er usmakelig at hun drikker rett av karaffelen! Ellers er hun vel som de fleste andre på samme alder, bare at de fleste andre ikke er like eksponert som henne ... Jeg tror ikke hun er spesielt ufin/ekkel eller har spesielt dårlig oppførsel. Tenk om du/andre la frem i offentligheten alt dere gjorde i alkoholpåvirket tilstand i samme alder. Jeg er iallefall glad jeg ikke var kjent og eksponert i media da jeg var på den alderen. Ville nok kommet fram mangt og mye ugunstig og dårlige valg. Ja, jeg liker Kristine. Hun er ærlig og gjør seg sårbar ved å stille seg så blottlagt i offentligheten - uten at hun er annerledes enn de fleste på hennes alder er. Mange av valgene hun tar gjør at denne tråden blomstrer av kritiske røster ... Hvis jeg noensinne drakk av en karaffel må det i så fall ha vært min egen og at jeg var alene hjemme og at den skulle rett i vasking etterpå. Det der er likestilt med å sleike på mat som andre skal ha. Hun har to valg nå: Skjerpe seg eller slutte å legge ut snapper etc av alt hun foretar seg i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 2. juni 2017 #969 Del Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, CecilieX skrev: Innen hvilken bransje ansetter du folk? Kan sikkert være at hun passer i en del bransjer, men helt ærlig mener jeg at det hun har vist de siste ukene er det motsatte av hva som er anbefalt å vise dersom man ikke skal risikerer at en arbeidsgiver som googler deg får litt av hvert å tenke på. Så da må det være noe bransjerelatert som gjør at du ser annerledes på dette, derfor nysgjerrig på hva du jobber med og hvor du ansetter folk. Så, siden DU mener at det må være bransjerelatert at jeg har et annet syn enn du skal jeg tilfredsstille din nysgjerrighet ... Hallo?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fatima Skrevet 2. juni 2017 #970 Del Skrevet 2. juni 2017 De som kritiserer det meste Kristine gjør, må enten ha glemt sin egen ungdomstid, eller så må de ha vært "noen treige" ungdommer 😉 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. juni 2017 #971 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) 14 minutter siden, dansestjerna skrev: Så, siden DU mener at det må være bransjerelatert at jeg har et annet syn enn du skal jeg tilfredsstille din nysgjerrighet ... Hallo?? Mhmmm. Jeg registrerer at du går rett i angrep. Trekker den konklusjon at du er tom for argumenter. Du har et annet syn enn @Mumua, og mener hun ikke er representativ. Men går likevel ikke av veien for å mene at din mening er så representativ at når noen spør deg om å utdype så er det meg det er noe i veien med. Da sier vi det slik. Tilføyelse: Det er påstanden om hvorvidt hun vil være attraktiv på arbeidsmarkedet slik hun fremstiller seg som diskuteres. Det bør du begrunne. Det har vært fokus i mediene på hvor uheldig det et at folk feks deler lettkleddbilder og partybilder når arbeidsgivere googler dem. Det er min dokumentasjon. Hva er din? Endret 2. juni 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumua Skrevet 2. juni 2017 #972 Del Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, dansestjerna skrev: Her tror jeg det er du som ikke er representativ Kristine er skoleflink og har etter min mening gode holdninger og moral. Jeg ville ikke hatt problemer med å ansette henne. Det var ikke snakk om å være representativ, men at man som 19-åring bør tenke lengre enn trusekanten. Hun har helt klart potensiale, men hun tuller det bort ved å ødelegge store muligheter for seg selv. Alt hun gjør offentlig blir liggende der så hvem som helst kan se, og det vil få konsekvenser. Det burde en 19-åring forstå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juni 2017 #973 Del Skrevet 2. juni 2017 6 minutter siden, Fatima skrev: De som kritiserer det meste Kristine gjør, må enten ha glemt sin egen ungdomstid, eller så må de ha vært "noen treige" ungdommer 😉 "Ungdommen" er vel passert når man fyller myndig alder,tenker jeg.. Man forventer andre ting av en 19 åring enn en 15 åring,feks. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. juni 2017 #974 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Tipper det karaffel-bildet er reklame. Så veldig oppstilt ut og med logoen til Rosevinen veldig perfekt plassert. Sannsynligvis var det bare hun og kanskje hennes bord/venner som skulle drikke av den etterpå. Herpes er dessuten bare smittsomt når man har utbrudd. Og de aller fleste har viruset i kroppen allerede. Endret 2. juni 2017 av SoftKitty 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. juni 2017 #975 Del Skrevet 2. juni 2017 4 minutter siden, SoftKitty skrev: Tipper det karaffel-bildet er reklame. Så veldig oppstilt ut og med logoen til Rosevinen veldig perfekt plassert. Sannsynligvis var det bare hun og kanskje hennes bord/venner som skulle drikke av den etterpå. Herpes er dessuten bare smittsomt når man har utbrudd. Og de aller fleste har viruset i kroppen allerede. Alkoholreklame er ikke tillatt 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. juni 2017 #976 Del Skrevet 2. juni 2017 Bildet er en screenshot jeg tok,for å vise hva jeg pratet om. Det er fra en video fra snap,så at skiltet i bakgrunnen kom med,var helt tilfeldig. Bordet karaffelen sto på,inneholdt x antall karaffeler,samt fingermat og pynt. Altså, "åpent for alle". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 2. juni 2017 #977 Del Skrevet 2. juni 2017 35 minutter siden, CecilieX skrev: Mhmmm. Jeg registrerer at du går rett i angrep. Trekker den konklusjon at du er tom for argumenter. Du har et annet syn enn @Mumua, og mener hun ikke er representativ. Men går likevel ikke av veien for å mene at din mening er så representativ at når noen spør deg om å utdype så er det meg det er noe i veien med. Da sier vi det slik. Tilføyelse: Det er påstanden om hvorvidt hun vil være attraktiv på arbeidsmarkedet slik hun fremstiller seg som diskuteres. Det bør du begrunne. Det har vært fokus i mediene på hvor uheldig det et at folk feks deler lettkleddbilder og partybilder når arbeidsgivere googler dem. Det er min dokumentasjon. Hva er din? Jeg har overhodet ikke gått til angrep, jeg har bare stilt et høyest berettiget spørsmål om hvorfor jeg skal komme med personlige opplysninger basert på antagelser jeg ikke anser som realistiske. Muma sammenlignet seg selv med Kristine og jeg er sikker på at det er lett å dokumentere at de færreste 19-åringer er i lederstillinger. Når det gjelder medias fokus på "lettkleddbilder" mener jeg - det er min antagelse - at Kristines totale eksponering er så stor og variert at en seriøs arbeidstaker raskt vil få dokumentert at hun først og fremst er en vakker, smart jente med gode holdninger og moral som i likhet med alle andre unge mennesker (eller mennesker generelt) ikke alltid tar de rette valgene. Hun er et menneske rett og slett 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. juni 2017 #978 Del Skrevet 2. juni 2017 47 minutter siden, dansestjerna skrev: Jeg har overhodet ikke gått til angrep, jeg har bare stilt et høyest berettiget spørsmål om hvorfor jeg skal komme med personlige opplysninger basert på antagelser jeg ikke anser som realistiske. Muma sammenlignet seg selv med Kristine og jeg er sikker på at det er lett å dokumentere at de færreste 19-åringer er i lederstillinger. Når det gjelder medias fokus på "lettkleddbilder" mener jeg - det er min antagelse - at Kristines totale eksponering er så stor og variert at en seriøs arbeidstaker raskt vil få dokumentert at hun først og fremst er en vakker, smart jente med gode holdninger og moral som i likhet med alle andre unge mennesker (eller mennesker generelt) ikke alltid tar de rette valgene. Hun er et menneske rett og slett Det der er veldig idealistisk og det hadde vært hyggelig om arbeidsmarkedet var slik. La oss bare være enige om å være uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 2. juni 2017 #979 Del Skrevet 2. juni 2017 6 minutter siden, CecilieX skrev: Det der er veldig idealistisk og det hadde vært hyggelig om arbeidsmarkedet var slik. La oss bare være enige om å være uenige. Det synes jeg var en veldig god idè 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 2. juni 2017 #980 Del Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, Bloggleseren skrev: Her må det bare konstateres at jeg tydeligvis leser en helt annen blogg enn de siste som har kommentert her. Jeg har overhodet ikke oppfattet det slik som at Kristine er sørpe full hver kveld og skriker og hoier. At man har fått en naboklage etter en fest en gang (hvem har ikke det?), er vel ikke det samme som at man er sørpe full hver dag? Jeg leser bloggen til ei jente som trener kondisjon hver dag, er opptatt av kosthold og stadig kjører hvite helger. Hun drikker ikke mer enn jeg gjorde da jeg var 20, heller mindre. Da gikk det i party og gutter hele tiden. Gjør det ikke det for de fleste, da? Jeg synes heller ikke det er naturlig å slutte fra det at provokatøren Fabian Behn blir avbildet med noen som ligner en tjal én gang til at Kristine er narkoman. Er ikke det en ganske gammeldags holdning? Er Bill Clinton og Barack Obama narkomane? Sist, men ikke minst, leser jeg bloggen til ei sylsmart og reflektert ungjente, som greier å sette ord på overgangen og brytningene mellom ungdom og voksen på en rørende måte, og som tør å være så dønn ærlig om ting som andre synes er for pinlig, at hun fjerner tabuer. Hun er den eneste rosabloggeren som fremstår som over middels intelligent, og hun tenker og formulerer orginale tanker. Jeg ser ungjenter skriver i kommentarfeltet hennes at hun er forbildet deres, og det skjønner jeg. Jeg tror hun hadde vært forbildet mitt også dersom jeg var tenåring. Jeg synes hun er strålende på alle måter (bortsett fra dårlig smak i menn, men det er også lov når man er 20). Det er åpenbart at du kun har lest bloggen. Og at du sluker Kristines framstilling av virkeligheten rått. Man trenger ikke se lengre enn til snapchaten hennes eller Fabians blogg før man oppdager at det hun skriver på bloggen ikke er en reell utgave av livet hun egentlig lever. Og det "reflekterte våset" hun kommer med i ny og ned, ja det er vel mer observasjoner enn noe annet. Spør du meg er hun like dyp som et badekar, hun stiller seg jo ikke kritisk til noe ved egen atferd. Ikke en gang husfreden klarer hun å holde ved like. Det kan godt hende det ikke er unaturlig å drikke en del i 20-årene, men jeg synes over hode ikke noe om holdningen til enkelte her om at dersom folk ikke drikker da er de ordentlig kjedelige folk. Er selv bare et par år eldre enn Kristine, men fant tidlig ut at det å drikke seg maurings, gå på byen og drite seg ut; det er ikke noe liv. Skjønner ikke hva som er så underholdene med fulle folk som oppfører seg barnslig, spyr og griner, for ikke å snakke om hvor gøy det er dagen derpå. Nå høres jeg sikkert ut som tidenes bitterfitte, men folk altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå