Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Søgni skrev:

Så det korte klippet på Facebooksiden til GKN. Nå har de vel fått direkte spørsmål om vekten hennes og eventuelle årsaker, men en fyr som sitter der og poengterer at han har laget så mye digg mat og at hun har gått opp i vekt (poengterte til og med "ja, du har det") virker jo veldig usympatisk i mine øyne, da. 

Mulig jeg reagerer på ingenting. Det kan godt hende at det er GKN som bør skyldes for å gjøre dette til et tema overhodet.

Jeg hadde nok blitt deppa om min kjæreste poengterte min vektoppgang på tv. Utenom også forsåvidt :P

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Miranda16 skrev:

Ja, et i Dubai. Modellbyrået ville ikke hyre henne igjen fordi hun ikke så sunn ut. Det var flere bilder de ikke kunne bruke.

Hun oppførte seg som en diva. Ingen vil jobbe med sånne folk heller

Hun var vel i Sverige eller noe på noe sportsgreier også?

1 time siden, queensnella skrev:

..på en fredag? 🤔

Så er det torsdag idag da, hehe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Søgni skrev:

Så det korte klippet på Facebooksiden til GKN. Nå har de vel fått direkte spørsmål om vekten hennes og eventuelle årsaker, men en fyr som sitter der og poengterer at han har laget så mye digg mat og at hun har gått opp i vekt (poengterte til og med "ja, du har det") virker jo veldig usympatisk i mine øyne, da. 

Mulig jeg reagerer på ingenting. Det kan godt hende at det er GKN som bør skyldes for å gjøre dette til et tema overhodet.

Kristine har jo tidligere sagt at hun ønsker å gå opp i vekt, og at hun er glad for at hun har klart det. Så det at han kommenterte at hun hadde gått opp, oppfattet jeg bare som et komplement. Merket jo det på måten han sa det, og hvordan hun responderte på... Altså, ikke usympatisk i det hele tatt :) 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke seg full og legge ut undertøysbilder på snap er visst kjempe morro.

Shit,hun er kul ass.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha måtte le av klippet. Synes Kristine er søt, men han Fabian er virkelig noe for seg selv. Og for de som lurer, en kan se klippet på facebooksiden til ''God kveld Norge''

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Shoco90 skrev:

Kristine har jo tidligere sagt at hun ønsker å gå opp i vekt, og at hun er glad for at hun har klart det. Så det at han kommenterte at hun hadde gått opp, oppfattet jeg bare som et komplement. Merket jo det på måten han sa det, og hvordan hun responderte på... Altså, ikke usympatisk i det hele tatt :) 

Takk for oppklaring! Det var uansett ikke det at jeg trodde hun hadde gått opp utilsiktet eller at noen mente det var ukledelig jeg trodde/reagerte på, det var at det i det hele tatt ble et tema, og at han både har tatt stilling til det, og at han hadde reflektert over årsakene. Vi har tydeligvis oppfattet det helt ulikt, men jeg oppfatter denne mannen som en veldig bedrevitende fyr generelt, da. For å bruke et snilt begrep. 

Men det er jo GKN vi snakker om her da, de ser vel sitt snitt til å snakke om vekt og kropp, for å si det sånn. Pluss at bloggen hennes er veldig fiksert på utseende og kropp. Og i tillegg var det et kort klipp, men jeg skulle så inderlig ønske at vi kunne se et intervju med en ung kvinne som gjør det bra, hvor hovedfokuset ikke er vekten hennes, og hva kjæresten mener om den. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Søgni skrev:

Takk for oppklaring! Det var uansett ikke det at jeg trodde hun hadde gått opp utilsiktet eller at noen mente det var ukledelig jeg trodde/reagerte på, det var at det i det hele tatt ble et tema, og at han både har tatt stilling til det, og at han hadde reflektert over årsakene. Vi har tydeligvis oppfattet det helt ulikt, men jeg oppfatter denne mannen som en veldig bedrevitende fyr generelt, da. For å bruke et snilt begrep. 

Men det er jo GKN vi snakker om her da, de ser vel sitt snitt til å snakke om vekt og kropp, for å si det sånn. Pluss at bloggen hennes er veldig fiksert på utseende og kropp. Og i tillegg var det et kort klipp, men jeg skulle så inderlig ønske at vi kunne se et intervju med en ung kvinne som gjør det bra, hvor hovedfokuset ikke er vekten hennes, og hva kjæresten mener om den. 

Ja, helt enig. Hadde vært hyggelig å se et intervju der utseende og vekt ikke var hovedtema. Uavhengig om man har gått opp eller ned.  
Husker også at Kristine tidligere har sagt at Fabian mente hun var for tynn. Ikke særlig hyggelig å høre fra kjæresten, kan jeg tenke meg.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 minutt siden, eeyoree skrev:

Hele klippet som vises :) 

Etter å ha sett det klippet fikk jeg et annet syn på Fabian og forholdet til han og Kristine. Ja, han er fortsatt litt klysete. Men det virker som om de er forelsket og har det bra sammen. Hun virker reflektert og ikke helt hjernevasket av han. Håper de har det bra sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabian EEEELSKER vel oppmerksomheten han får nå pga Kristine. Han virker så pr låt, og ingen visste hvem han var før. Han nyter dette her.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg syns begge to er helt vanlig ungdommer, hverken bedre eller verre enn andre. 

Bortsett fra at Kristine har et ekstremt eksponeringsbehov, på linje med SE og Sraad. Håper hun ikke faller i silikonbøtta slik de andre har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vel ikke blogger om man ikke har et ekstremt eksponeringsbehov heller, så dette kom lenge før kjæresten. De fleste av oss har vel vært i en "finne seg sjæl"-fase der man tester ut litt ulike ting, er litt naiv og gjør ting man kanskje ikke akkurat står inne for når man bikker 30. Eneste forskjellen er at hun gjør det offentlig, og kanskje er litt eldre enn de fleste andre er i den fasen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kleint at han heter Raae men kaller seg Raw for å virke mer amerikansk

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Valetta skrev:

Går hun ikke på skole?

Nei, bloggen er det hun driver med. Og henge på kaffebrenneriet.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et friår?? Har ikke fulgt så mye med at jeg vet hennes planer.

Hadde hun ikke veldig gode karakterer fra VGS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Valetta skrev:

Så et friår?? Har ikke fulgt så mye med at jeg vet hennes planer.

Hadde hun ikke veldig gode karakterer fra VGS?

Hva har det at hun fikk gode karakterer på VGS med saken å gjøre? Det betyr ikke automatisk at hun må begynne rett på studier eller ha planer om å gjøre det. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...