J.. Skrevet 24. mai 2017 #901 Del Skrevet 24. mai 2017 Ååååå det drikkes.. Tross alt 3 (?) dager siden sist. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 24. mai 2017 #902 Del Skrevet 24. mai 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner, kommentarer om kropp og opphavsrett, ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qtpi Skrevet 25. mai 2017 #903 Del Skrevet 25. mai 2017 Nå skal Ullebø være med på God kveld Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 25. mai 2017 #904 Del Skrevet 25. mai 2017 Hva skal hun der å gjøre? Snakke om å være ett forbilde, å finne seg selv, leve sunt, kjærligheten? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qtpi Skrevet 25. mai 2017 #905 Del Skrevet 25. mai 2017 KU fra Bloggerne får stadig kommentarer om kroppen. Se intervjuet med henne og kjæresten lørdag kl. 21.40. Står det over en video jeg ikke har orka å se på gkn sine fb sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. mai 2017 #906 Del Skrevet 25. mai 2017 7 minutter siden, qtpi skrev: KU fra Bloggerne får stadig kommentarer om kroppen. Se intervjuet med henne og kjæresten lørdag kl. 21.40. Står det over en video jeg ikke har orka å se på gkn sine fb sider Det nevnes ihvertfall at "i tillegg til! å blogge reiser hun verden rundt som modell." Jaha? Noe jeg har gått glipp av? Hun har joså godt som aldri oppdrag,nevner aldri "modellkarrieren" på bloggen og har vært.. hva da? 1 gang i utlandet på oppdrag? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. mai 2017 #907 Del Skrevet 25. mai 2017 Selvfølgelig hypes hun av TV2. Bloggerne er jo produsert for TV 2, så da brukes jo deltakere i programmer. Det er ren markedsføring, og de gjør det for å promotere. De er tjent med å gjøre kjendis av henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 25. mai 2017 #908 Del Skrevet 25. mai 2017 Modell og modell da 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 25. mai 2017 #909 Del Skrevet 25. mai 2017 "Wild but loyal" jeg ler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 25. mai 2017 #910 Del Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, Jelly333 skrev: Hvor er vektoppgang nevnt? I det filmklippet sier Fabian at hun har gått opp i vekt. Han ser forøvrig ganske ruset ut, og jeg kan ikke fatte at noen av de ønsker et slikt klipp på landsdekkende tv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. mai 2017 #911 Del Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, Jelly333 skrev: Hvor er vektoppgang nevnt? F nevner det i klippet hos GKN.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. mai 2017 #912 Del Skrevet 25. mai 2017 1 time siden, J.. skrev: Det nevnes ihvertfall at "i tillegg til! å blogge reiser hun verden rundt som modell." Jaha? Noe jeg har gått glipp av? Hun har joså godt som aldri oppdrag,nevner aldri "modellkarrieren" på bloggen og har vært.. hva da? 1 gang i utlandet på oppdrag? Ja, et i Dubai. Modellbyrået ville ikke hyre henne igjen fordi hun ikke så sunn ut. Det var flere bilder de ikke kunne bruke. Hun oppførte seg som en diva. Ingen vil jobbe med sånne folk heller 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. mai 2017 #913 Del Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Ja, et i Dubai. Modellbyrået ville ikke hyre henne igjen fordi hun ikke så sunn ut. Det var flere bilder de ikke kunne bruke. Hun oppførte seg som en diva. Ingen vil jobbe med sånne folk heller "Reise rundt i verden som modell" - det tenker jeg jaaaaa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. mai 2017 #914 Del Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, J.. skrev: "Reise rundt i verden som modell" - det tenker jeg jaaaaa. Hun er høy på seg selv ja. Det er akkurat de som skryter av at de har reist jorda rundt, men ikke har vært lenger enn Hellas og Spania 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 25. mai 2017 #915 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) 55 minutter siden, J.. skrev: F nevner det i klippet hos GKN.. Har de vært med der nå nylig? Har ikke fått med meg det.. Endret 25. mai 2017 av queensnella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. mai 2017 #916 Del Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, queensnella skrev: Har de vært der nå nylig? Har ikke fått med meg det.. Episoden vises ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 25. mai 2017 #917 Del Skrevet 25. mai 2017 ..på en fredag? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. mai 2017 #918 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) 1 minutt siden, queensnella skrev: ..på en fredag? 🤔 Haha,oooops.. Er visst på lørdag. Ser aldri på GKN,så my bad. Endret 25. mai 2017 av J.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 25. mai 2017 #919 Del Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, J.. skrev: Haha,oooops.. Er visst i morgen. Ser aldri på GKN,så my bad. Du er unnskyldt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 25. mai 2017 #920 Del Skrevet 25. mai 2017 Så det korte klippet på Facebooksiden til GKN. Nå har de vel fått direkte spørsmål om vekten hennes og eventuelle årsaker, men en fyr som sitter der og poengterer at han har laget så mye digg mat og at hun har gått opp i vekt (poengterte til og med "ja, du har det") virker jo veldig usympatisk i mine øyne, da. Mulig jeg reagerer på ingenting. Det kan godt hende at det er GKN som bør skyldes for å gjøre dette til et tema overhodet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå