Gjest Athleisure Skrevet 22. mai 2017 #881 Del Skrevet 22. mai 2017 Jeg synes hun virker kul, og ikke som en sånn usikker, kjedelig jente med dårlig selvtillit, som ikke tør å kle seg annerledes osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 22. mai 2017 #882 Del Skrevet 22. mai 2017 Og nei, det er ikke kult å røyke hasj eller drive med andre ting, men det er ganske vanlig, så det er utrolig at det vekker så mye oppsikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 22. mai 2017 #883 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) I hvertfall ingen tvil om at hun leser her da i det nyeste innlegget på bloggen bedyrer hun at hun ikke har et alkoholproblem... Endret 22. mai 2017 av Pipa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 22. mai 2017 #884 Del Skrevet 22. mai 2017 Akkurat nå, J.. skrev: Det er ganske vanlig å kjøre alt for fort/uansvarlig. Så da er det greit også? Nei, selvsagt er ikke det greit. Men de færreste går vel i gjennom livet uten å gjøre noe som ikke er greit. Om man har lyst å gå lettkledd på gaten, så er ikke det uansvarlig. Hasj er det selvsagt litt verre med. Det kan jo ha konsekvenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Woodelf Skrevet 22. mai 2017 #885 Del Skrevet 22. mai 2017 Plz ta debatten deres om mye/lite/mega hasj i en annen tråd. Nå er det ikke super uvanlig at ungdom utforsker rusmidler da, men det er kanskje litt dumt å vise det til resten av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. mai 2017 #886 Del Skrevet 22. mai 2017 Ikke verst å være like dyp som ett badekar med ett vokabulær av ord man ikke forstår selv engang.. Pinlig. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 22. mai 2017 #887 Del Skrevet 22. mai 2017 Kjære Kristine Siden du er en flittig leser her inne (skjønner jo det når du er så kjapp til å rette skrivefeil og svarer på rykter herfra), tenke jeg bare å nevne at du ikke burde bruke sminke/leppestift på herpesutbruddet. Da ender du bare opp med å spre faenskapet rundt om. Munnsårplaster er også genialt om du ønsker å forebygge spredning (+ det lindrer godt). Det første utbruddet er ofte det verste, men du burde ikke kombinere alkohol med munnsår da det ofte vil bli verre når du dehydrert kroppen. Alkohol er jo tross alt gift så du lurer ikke meg med det spirulina-tøvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 22. mai 2017 #888 Del Skrevet 22. mai 2017 Det er jo ganske morsomt at hun ikke svarer på noe av kritikken hun får i komentarfeltet. Eller at hun ikke innrømmer ordfeil men bare retter det og later som ingenting. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 22. mai 2017 #889 Del Skrevet 22. mai 2017 Kristine er en light versjon av sin kjæreste. Alt er så krampaktig, fra måten hun skriver på, måten hun klær seg på, sitt enorme behov for å vise hud og være sexy osv. Jeg kan ikke annet enn å le av at hun synes BH stropper er så 7 klasse. Å dra tangatrusen langt over hoftekammen og snikskryte av at man røyker joint er KLEINT. Jeg synes hun fremstod som langt mer jordnær før. Har fulgt bloggen hennes sporadisk siden Førde tiden og hun er ikke til å kjenne igjen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 22. mai 2017 #890 Del Skrevet 22. mai 2017 3 minutter siden, gjestgitt skrev: Kristine er en light versjon av sin kjæreste. Alt er så krampaktig, fra måten hun skriver på, måten hun klær seg på, sitt enorme behov for å vise hud og være sexy osv. Jeg kan ikke annet enn å le av at hun synes BH stropper er så 7 klasse. Å dra tangatrusen langt over hoftekammen og snikskryte av at man røyker joint er KLEINT. Jeg synes hun fremstod som langt mer jordnær før. Har fulgt bloggen hennes sporadisk siden Førde tiden og hun er ikke til å kjenne igjen. Hvorfor ble folk provosert over at hun ikke synes BH-stropper er noe pent? Det er jo ingen som synes BH-stropper er fint, men folk som vil går da med synlige BH-stropper uansett hva andre måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 22. mai 2017 #891 Del Skrevet 22. mai 2017 16 minutter siden, Athleisure skrev: Hvorfor ble folk provosert over at hun ikke synes BH-stropper er noe pent? Det er jo ingen som synes BH-stropper er fint, men folk som vil går da med synlige BH-stropper uansett hva andre måtte mene. Jeg synes bare det er snodig ting å å skrive at det er så 7-klasse når BH er så vanvittig hverdagslig. Dessuten ser det ikke så bedre ut å gå med tangaen under armhulene. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ELINEpie Skrevet 22. mai 2017 #892 Del Skrevet 22. mai 2017 Denne jenta assa. Har ikke noe problemer med litt "annerledes" mennesker og blogger og stil osv, men dette tar the cupcake, som Fabian ville sagt. Elsker f. eks annijor. Hun virker litt mer naturlig og ærlig. Kristine har fremstått (i mine øyne) nokså genuin i Bloggerne, men blir verre og verre på bloggen og snap. Wæ. Er ikke hvordan hun kler seg, men måten hun poserer på, og krampeaktig må hinte til så sykt mange "late night wine joint jazz blues vibes blurred lines so laidback call me lana". Måten hun snakker om Oslo på er som om det er den mest urbane jungelen ever, som egentlig er litt søtt, er jo hyggelig at hun trives. Men jesus, ro ned. MEN hun skal ha for at hun får mange nye lesere da! Jeg leste aldri bloggen før haha. Å lese bloggene til Kristine og Mr. Raw Food er jo som et trainwreck, "you don't want to stare, but you just can't look away". 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 23. mai 2017 #893 Del Skrevet 23. mai 2017 Må være slitsomt å jobbe så inderlig hardt for å skille seg ut,når man faktisk er så plain og forutsigbar man får blitt. Og at noen av dere ser på enkelte ting som normale,er jo nettopp fordi dere har blitt "utsatt" for det ofte nok til at stigmaet rundt det er borte. Det gjør det ikke greit for det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 23. mai 2017 #894 Del Skrevet 23. mai 2017 Hun kan gjerne drikke en kartong vin om dagen eller røyke til lungene skriker, det er hennes valg. Men problemet mitt er at hun poster dette på sin populære blogg hvor hun sender sterke signaler om at dette er både greit og kult. Hun har nok mange relativt unge lesere som ser veldig opp til henne, hun har vært med på bloggerne som gikk på TV i år, og er veldig aktuell. Hun var (er?) modell, har kjempe gode karakterer (hun postet kortet fra US og det var BARE 5 og 6, tror det er noe av det samme på VGS), og er veldig tynn og pen - som mange unge higer etter. Med andre ord var hun et flott forbilde, og en jente som mange kunne ønske de var som. At hun da velger å ta denne retningen er drastisk og veldig uetisk av henne. Hun tar ikke hensyn til sin egen påvirkningskraft og poster om rusmidler som om det skulle vært tyggis. Jeg hater at disse korttenkte bloggerne har den makten de har, og ikke klarer å forstå at det sitter 12-13-14 åringer og leser bloggen deres for å være som dem. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 23. mai 2017 #895 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg skjønner meg ikke på denne bloggen lenger, har sluttet å lese den. Jeg leste den nok fordi jeg syntes det var koselig med vgs-nostalgi, og jeg trodde hun skulle fortsette litt i samme spor som student i Oslo eller noe, men hjelpe meg som hun sporer av. Det må da gå an å avslutte skolegangen og flytte hjemmefra uten å være så til de grader på bærtur. Tusenvis av unge folk gjør det hvert år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. mai 2017 #896 Del Skrevet 23. mai 2017 Er vi ferdig med alkoholdiskusjonen snart?🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. mai 2017 #897 Del Skrevet 23. mai 2017 4 timer siden, mjauritz skrev: Hun kan gjerne drikke en kartong vin om dagen eller røyke til lungene skriker, det er hennes valg. Men problemet mitt er at hun poster dette på sin populære blogg hvor hun sender sterke signaler om at dette er både greit og kult. Hun har nok mange relativt unge lesere som ser veldig opp til henne, hun har vært med på bloggerne som gikk på TV i år, og er veldig aktuell. Hun var (er?) modell, har kjempe gode karakterer (hun postet kortet fra US og det var BARE 5 og 6, tror det er noe av det samme på VGS), og er veldig tynn og pen - som mange unge higer etter. Med andre ord var hun et flott forbilde, og en jente som mange kunne ønske de var som. At hun da velger å ta denne retningen er drastisk og veldig uetisk av henne. Hun tar ikke hensyn til sin egen påvirkningskraft og poster om rusmidler som om det skulle vært tyggis. Jeg hater at disse korttenkte bloggerne har den makten de har, og ikke klarer å forstå at det sitter 12-13-14 åringer og leser bloggen deres for å være som dem. Gullinnlegg, Mjauritz! Skulle gjerne ha gitt deg 100+ plusser for dette, for du tar problemet med bloggen hhv. bloggere generelt så på kornet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 23. mai 2017 #898 Del Skrevet 23. mai 2017 4 timer siden, mjauritz skrev: Hun kan gjerne drikke en kartong vin om dagen eller røyke til lungene skriker, det er hennes valg. Men problemet mitt er at hun poster dette på sin populære blogg hvor hun sender sterke signaler om at dette er både greit og kult. Hun har nok mange relativt unge lesere som ser veldig opp til henne, hun har vært med på bloggerne som gikk på TV i år, og er veldig aktuell. Hun var (er?) modell, har kjempe gode karakterer (hun postet kortet fra US og det var BARE 5 og 6, tror det er noe av det samme på VGS), og er veldig tynn og pen - som mange unge higer etter. Med andre ord var hun et flott forbilde, og en jente som mange kunne ønske de var som. At hun da velger å ta denne retningen er drastisk og veldig uetisk av henne. Hun tar ikke hensyn til sin egen påvirkningskraft og poster om rusmidler som om det skulle vært tyggis. Jeg hater at disse korttenkte bloggerne har den makten de har, og ikke klarer å forstå at det sitter 12-13-14 åringer og leser bloggen deres for å være som dem. Bravo👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fannyfab Skrevet 23. mai 2017 #899 Del Skrevet 23. mai 2017 Tror jeg må spy litt av alt hun legger ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Dramaqueen Skrevet 23. mai 2017 #900 Del Skrevet 23. mai 2017 3 minutter siden, fannyfab skrev: Tror jeg må spy litt av alt hun legger ut. Enig 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå