masekopp Skrevet 18. mai 2017 #841 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg skjønner ikke at dere henger dere sånn opp i det med klærne. Jeg har smeltet en lue, krympet en annen lue til str. fingerbøl, smeltet regnjakken til mannen (måtte plukke den ut bit for bit) og favorittbuksen ble blå (jeg ble ikke like sint som Kristine, jeg satt meg derimot stille ned og gråt - noe jeg også gjør når middagen havner på gulvet). Jeg har vasket klær hjemme siden jeg var 10 år (mye alene hjemme) og jeg lærte å lage egne middager når jeg var rundt 7 år (lærte å dobbelsjekke platen da jeg en gang spiste ukokte poteter og flambert brokkoli (seriøst ja) til middag) - men av og til går man på en brøler. Om det er fordi jeg har lagt noe feil i sortering, skumpet borti vaskeprogrammet med noe når jeg har gått forbi vaskemaskinen, glemt hva jeg faktisk la i maskinen, ikke sett at et visst plagg lå sammen med det andre osv, varierer, men snakk om å angripe folk på tynt grunnlag. Virker som mange av dere bare har bestemt dere for å hate bloggere, og på den måten blir den minste lille ting de gjør feil helt krise i deres øyne. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 18. mai 2017 #842 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, masekopp skrev: Jeg skjønner ikke at dere henger dere sånn opp i det med klærne. Jeg har smeltet en lue, krympet en annen lue til str. fingerbøl, smeltet regnjakken til mannen (måtte plukke den ut bit for bit) og favorittbuksen ble blå (jeg ble ikke like sint som Kristine, jeg satt meg derimot stille ned og gråt - noe jeg også gjør når middagen havner på gulvet). Jeg har vasket klær hjemme siden jeg var 10 år (mye alene hjemme) og jeg lærte å lage egne middager når jeg var rundt 7 år (lærte å dobbelsjekke platen da jeg en gang spiste ukokte poteter og flambert brokkoli (seriøst ja) til middag) - men av og til går man på en brøler. Om det er fordi jeg har lagt noe feil i sortering, skumpet borti vaskeprogrammet med noe når jeg har gått forbi vaskemaskinen, glemt hva jeg faktisk la i maskinen, ikke sett at et visst plagg lå sammen med det andre osv, varierer, men snakk om å angripe folk på tynt grunnlag. Virker som mange av dere bare har bestemt dere for å hate bloggere, og på den måten blir den minste lille ting de gjør feil helt krise i deres øyne. Haha, kjenner meg igjen i det du skriver. Kanskje vi bare er litt distré, for vi v e t jo hvordan man vasker klær! Det er bare sånn at av og til skjer det som ikke skal skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 19. mai 2017 #843 Del Skrevet 19. mai 2017 20 timer siden, orfeus skrev: Haha, kjenner meg igjen i det du skriver. Kanskje vi bare er litt distré, for vi v e t jo hvordan man vasker klær! Det er bare sånn at av og til skjer det som ikke skal skje. Kjenner meg selv igjen. Siterte feil innlegg, men du kommenterte på det jeg skulle til å sitere, så lar det stå Vi har da alle gjort feil med klesvasken før. Er vel ikke så mye å bable om her inne når man angriper henne for å vaske feil..herregud altså Klarte å vaske favoritt ullgenseren min sammen med 90 grader vask. Min datter pratet til meg da jeg holdt på med klesvasken, i tillegg var jeg trøtt, sliten og ville bare få satt på en maskin, helst før potetene koker over (holdt på med middag og). I et skravlete øyeblikk med prinsessa på 5 år som i tillegg ville vise meg noe, klarte jeg å legge genseren i maskinen med 90 grader vasken. Oppdaget det da vasken var ferdig, og ullgenseren passet ikke meg lengre... Den hadde jeg strikket selv, og garnet var svindyr. Så det var skikkelig surt, men.. Dere som vasker perfekt hele tiden har vel andre ting i livet som dere "feiler" litt på Vi er bare mennesker, feil kan skje, og det er helt ok. Det meste kan som regel fikses igjen på en eller annen måte 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 19. mai 2017 #844 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg mente ikke å "angripe" Kristine, ro ned. Jeg vasker ikke klær selv og visste ikke at det var så vanlig med vasketabber. Kanskje jeg kommer til å gjøre like mange selv når jeg begynner å vaske klær, men det tviler jeg egentlig på jeg er nok ikke perfekt ellers, men det handler jo ikke om å være perfekt. Jeg tror at hvis man bryr seg om noe, behandler man det med omsorg. Uansett, dette er ikke en tråd om klesvask! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 19. mai 2017 #845 Del Skrevet 19. mai 2017 Nå tviler jeg på at noen her prøvde å skryte på seg gullmedalje i klesvasking, så det er litt stusselig å vifte med pekefingeren. For min del er jeg bare oppriktig nysgjerrig på hva som kan ha gått galt i vaskinga av buksa Har hun vaska gult og hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladee Skrevet 19. mai 2017 #846 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg er et år eldre enn Kristine, lærte å vaske klær på ungdomsskolen. Vasket klær hjemme i flere år før jeg flyttet ut, og har enda ikke gjort noen vasketabber. Ringer mamma når jeg er usikker. Skal da ikke ha måttet vaske klær lenge for å skjønne at en hvit bukse til 5000kr må man være forsiktig med.. Den ene jeg har til 1000 vasker jeg ikke sammen med noe annet engang. Har likevel skjønt at ikke alle har lært dette, ser de merkeligste kombinasjonene av klær og grader på maskinen i kollektivet mitt, blant annet vasker hun ene både truser, bukser og håndduker på 20grader. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Woodelf Skrevet 19. mai 2017 #847 Del Skrevet 19. mai 2017 Alle kan vel gå på en smell når det gjelder klesvask. Så ei jente på fellesvaskeriet som puttet Converse-sko og truser i samme maskin og satte den på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 19. mai 2017 #848 Del Skrevet 19. mai 2017 Veldig spennende å høre om hvor mye erfaring dere har med vasking av klær. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 19. mai 2017 #849 Del Skrevet 19. mai 2017 Det vi kan være enige i her nå, er vel at det er bra at det bare var buksa til 5000,- og ikke bunadsskjorten. For ja, jeg har en søster som prøvde seg på å hive inn min skjorte, med gravering, som mamma hadde brukt 6mnd på å brodere, sy og måle sammen med en rød genser på helt vanlig vask. Så, folkens, se det positive i det, alle kan fucke opp, men livet går videre. Det er lov til å bli sinna, men kanskje ikke publisere det på en kanal for 100.00 andre til å se deg i et svakt øyeblikk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 19. mai 2017 #850 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Dere er klar over at det eksisterer en lapp med vaskeanvisning på klesplagget, ja? Dette er da vitterlig ikke rakettforskning. Endret 19. mai 2017 av Rubella 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg queensnella Skrevet 19. mai 2017 Populært innlegg #851 Del Skrevet 19. mai 2017 Og DER runder vi av klesvask-temaet, tror jeg. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. mai 2017 #852 Del Skrevet 20. mai 2017 6 timer siden, smartbimbo skrev: Veldig spennende å høre om hvor mye erfaring dere har med vasking av klær. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 20. mai 2017 #853 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) 7 timer siden, queensnella skrev: Og DER runder vi av klesvask-temaet, tror jeg. Ja please. Lei av scrolle igjennom ørten poster om vasking av klær. Endret 20. mai 2017 av Snuppah00 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. mai 2017 #854 Del Skrevet 20. mai 2017 4 timer siden, Snuppah00 skrev: Ja please. Lei av scrolle igjennom ørten poster om vasking av klær. Du er ikke alene. Fatter ikke at moderator ikke har vært inne og ryddet. De er raske nok i andre tråder på Rampelys 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Dramaqueen Skrevet 20. mai 2017 #855 Del Skrevet 20. mai 2017 Kleineste snapper fra Kristine.. Hun må jo være helt virkelighetsfjern, for hun dummer seg rett og slett ut der hun står og deiger seg i speilet i bh og selvfølgelig med STRINGTRUSA LANGT OVER HOFTENE 🤣🙈🙈🙈🙈 hjelpe meg. Jeg følger med av en eneste grunn, og det e at det e underholdende og flaut å se på. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitlife Skrevet 20. mai 2017 #856 Del Skrevet 20. mai 2017 Var hun ikke modell for Idol looks, i alle fall en stund? Leste noe om det i kommentarfeltet og googlet fordi jeg var nysgjerrig, fant henne ikke på idol looks-nettsiden, men derimot hos et byrå som heter Leaguge models. Har hun skiftet, da? Uten å skrive om det? Det synes jeg var litt rart🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 20. mai 2017 #857 Del Skrevet 20. mai 2017 Vaser rundt i gatene på Grünerløkka i BH og joggebukse og tror hun er hipp og kul. Stolte foreldre antar jeg. Aldri sett noe kleinere. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 20. mai 2017 #858 Del Skrevet 20. mai 2017 Åh, snappene til Ullebø er virkelig høydepunktet på denne ellers kjedelige kvelden med tørr eksamenslesing! Fun, fun fun! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaula Skrevet 20. mai 2017 #859 Del Skrevet 20. mai 2017 Synes hun har utstråling 😏👌🏼 Ikke alle som tør å være seg selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 20. mai 2017 #860 Del Skrevet 20. mai 2017 1 time siden, fitlife skrev: Var hun ikke modell for Idol looks, i alle fall en stund? Leste noe om det i kommentarfeltet og googlet fordi jeg var nysgjerrig, fant henne ikke på idol looks-nettsiden, men derimot hos et byrå som heter Leaguge models. Har hun skiftet, da? Uten å skrive om det? Det synes jeg var litt rart🤔 Hva er rart med det? Hun har fått kontrakt med noen andre og har skrevet om det, uten at jeg husker navnet. Skjønner bare ikke at hun trenger nevne dette for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå