Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Lerke987 skrev:

Bor på andre siden av landet, føler jeg går glipp av noe nå:fnise:

Følte det samme da folk nevnte det i kommentarfeltet, men neste gang du er i Oslo så får du sikkert opp! "Hva er det folk snakker om?! Bloggergossip? Jodel?!" 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er hun så opptatt av å skrive at hun våkner kl 07:00-07:30 hverdag av seg selv?! Hun har nevnt det sååååå mange ganger

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, dillyduzit skrev:

"Ingen" som legger merke til det vet du. 

Og bare sånn fyi, dersom dere tror denne tråden er ille, da ville jeg neppe ha sjekket bloggergossip på jodel, for der ligge're mye moderatormat. 

Jeg bor i Bergen og får kun opp ett eneste innlegg på den channelen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, masekopp skrev:

Jeg bor i Bergen og får kun opp ett eneste innlegg på den channelen?

Det er stappafullt dersom man har satt Oslo som hjembyen, har jeg på Arendal så er det niks nada null på del gruppen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun tatt seg et hvileår, eller har hun gitt opp videre skolegang?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nathalie skrev:

Hvorfor er hun så opptatt av å skrive at hun våkner kl 07:00-07:30 hverdag av seg selv?! Hun har nevnt det sååååå mange ganger

Fordi bloggere sikkert synes det er ekstremt tidlig å våkne på et tidspunkt de aller fleste i normal jobb står opp. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Har hun tatt seg et hvileår, eller har hun gitt opp videre skolegang?

Tror hun har skrevet at hun har søkt Psykologi profesjon til høsten. Man kan si mye om Kristine, men hun har veldig gode karakterer (såvidt jeg har skjønt) og tror hun kommer til å ville bruke de til noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minlillesky skrev:

Hva er snapchat til Fabian raw? 

Venjar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mjauritz skrev:

Tror hun har skrevet at hun har søkt Psykologi profesjon til høsten. Man kan si mye om Kristine, men hun har veldig gode karakterer (såvidt jeg har skjønt) og tror hun kommer til å ville bruke de til noe.

Skrev hun ikke generelt psykologi, uten å presisere om hun mente årstudium, bachelor eller profesjon? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klager han på at kniven og lommelerken han forsøkte å få med seg gjennom sikkerhetskontrollen ble konfiskert. Han sier at de sikkerhetsreglene er så passee.

Vet om han er mindre intelligent, narsisisstisk eller begge deler? Antagelig det siste

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nå klager han på at kniven og lommelerken han forsøkte å få med seg gjennom sikkerhetskontrollen ble konfiskert. Han sier at de sikkerhetsreglene er så passee.

Vet om han er mindre intelligent, narsisisstisk eller begge deler? Antagelig det siste

Tror at en suppe bestående av de to begrepene passer best på en slik figur...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer litt på at han skrev at se så vidt kom seg igjennom sverigeturen uten å krangle. Virker som det er mye dårlig stemning mellom de hele tiden.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sejekk

Ganske fascinerende å lese bloggen til Fabian etter å ha lest Kristines versjon av Sverige-turen. Hun hadde jo hatt "the time of her life" mens han nesten bare snakker om at han er lei av all kranglinga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sejekk skrev:

Ganske fascinerende å lese bloggen til Fabian etter å ha lest Kristines versjon av Sverige-turen. Hun hadde jo hatt "the time of her life" mens han nesten bare snakker om at han er lei av all kranglinga :fnise:

Når han har fått så mye elsponering at han kan "operere alene" så dropper han henne som en varm potet. Når man må gå yil sinne.mestring så sier det alt. Blir garantert ikke bedre å ha masse alkohol innabords og det skjer ofte

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at han kun ble ilag med henne fordi hun er en toppblogger og tilfeldigvis var med på innspillingen av Bloggerne da de møttes. Han var nobody før og veldig få visste hvem han var. Takket være Kristine er i hvertfall blitt en Å kjendis.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det vanlig å krangle så vanvittig mye når man er nyforelska? Fabian skriver i sin blogg at han har hørt at det er et sunnhetstegn å krangle tidlig i forhold? Eh det høres jo ut som det er ubalanse i deres "dype relasjoner" (som FA så fint skriver) når de såvidt kan gå en helg uten å krangle. 

Virker utrolig slitsomt å ha det slik, av egen erfaring kommer sånn mye lengre ut i forholdet. Jeg hadde ikke vært særlig fristet å fortsette et forhold hvis vi i tidlig fase kranglet hele tiden.

Håper aldri partneren min får blogg for hadde ikke vært så gøy å lese om forholdet våres klistra utover blogg, iallfall hvis vi har hver vår oppfatning om hvordan vi har det i forholdet. Opplever det som at det spriker litt mellom KU og FR sin beskrivelse av hvordan de har det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, gjestgitt skrev:

Er det vanlig å krangle så vanvittig mye når man er nyforelska? Fabian skriver i sin blogg at han har hørt at det er et sunnhetstegn å krangle tidlig i forhold? Eh det høres jo ut som det er ubalanse i deres "dype relasjoner" (som FA så fint skriver) når de såvidt kan gå en helg uten å krangle. 

Virker utrolig slitsomt å ha det slik, av egen erfaring kommer sånn mye lengre ut i forholdet. Jeg hadde ikke vært særlig fristet å fortsette et forhold hvis vi i tidlig fase kranglet hele tiden.

Håper aldri partneren min får blogg for hadde ikke vært så gøy å lese om forholdet våres klistra utover blogg, iallfall hvis vi har hver vår oppfatning om hvordan vi har det i forholdet. Opplever det som at det spriker litt mellom KU og FR sin beskrivelse av hvordan de har det.

Oldemoren og oldefaren min er 99 og 100 år og bor hjemme på gården de har hatt i all tid. De to forteller meg alt, og jeg forteller dem alt. En gang, for noen år siden, fortalte jeg at min daværende kjæreste og samboer ikke var særlig grei. Han slo, kasta ting på meg osv. 

Oldefar sa da: " Nå skal du høre prinsessa mi. Et forhold som består av mye krangling, og da spesielt tidlig i forholdet mens man er nyforelska, ender aldri godt. Som regel"

Han la til "som regel" for at jeg skulle forså at det fantes unntak. Etter disse kloke ordene sa han dette: "Sky strid så lenge du kan! Men tvinges du, så strid som en mann." 

Ord jeg aldri glemmer, og som reddet meg ut av et forhold som hadde tatt knekken på meg i en alder av 17

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Smn1995 skrev:

Oldefar sa da: " Nå skal du høre prinsessa mi. Et forhold som består av mye krangling, og da spesielt tidlig i forholdet mens man er nyforelska, ender aldri godt. Som regel"

Han la til "som regel" for at jeg skulle forså at det fantes unntak. Etter disse kloke ordene sa han dette: "Sky strid så lenge du kan! Men tvinges du, så strid som en mann." 

Ord jeg aldri glemmer, og som reddet meg ut av et forhold som hadde tatt knekken på meg i en alder av 17

Jeg liker oldefaren din! Bra du kom deg videre :) 

-------------

Morsomt at KU synes det er "sååå 7.klasse" med synlige BH-stropper, men trusene skal dras over hoftene for å vises frem :fnise:

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Smn1995 skrev:

Oldemoren og oldefaren min er 99 og 100 år og bor hjemme på gården de har hatt i all tid. De to forteller meg alt, og jeg forteller dem alt. En gang, for noen år siden, fortalte jeg at min daværende kjæreste og samboer ikke var særlig grei. Han slo, kasta ting på meg osv. 

Jeg vet ikke hvor enig jeg er, da det gir mer mening å krangle i startfasen da man ikke kjenner hverandre så godt. Man finner ut av sider ved hverandre med å krangle/diskutere! Var i hvertfall slik her, at det ble endel tåpelige krangler de første månedene av forholdet til meg og samboer. Det er jo mange sterke følelser når man er nyforelsket, enorme følelser kan jo føre til opphetede situasjoner også. Nå, 2 år senere så krangler vi nesten aldri. I hvert fall ikke på samme måte :fnise:

Så jeg tror ikke vi skal spekulere så mye i hvor dårlig det er for forholdet, at Kristine og typen krangler, men jeg stusser på at han velger å dele det på bloggen... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...