Valetta Skrevet 7. mai 2017 #741 Del Skrevet 7. mai 2017 Om det er så vanlig aner jeg ikke, og det var heller ikke noe vi hadde til vane når jeg var på den aldern. Men det kunne vel skje at ei plutselig begynte å danse i bh'en eller noe også fulgte andre med...uskyldig moro kaller jeg det da. Men jeg ville ikke akkurat hatt bretta ut rompa mi på den måten som man ser her...er jo helst sånn som er gøy der og da og dagen etter så er man vel glad det ikke har blitt dokumentert (noe som det ble her da 😂) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 7. mai 2017 #742 Del Skrevet 7. mai 2017 "Girls just wanna have fun" skriver hun, men klarer hun ikke å ha det gøy med klærne på? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 7. mai 2017 #743 Del Skrevet 7. mai 2017 Kleint for de andre jentene da, at de ligger ute på nett i undertøy pga Ullebø. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 7. mai 2017 #744 Del Skrevet 7. mai 2017 Måtte sjekke IG-en hans. Han er ganske talentfull da! Og det er mange fine bilder på profien. Men jeg lar meg ikke lure... Hehe, dessverre for han har jeg sett han på Bloggerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 7. mai 2017 #745 Del Skrevet 7. mai 2017 1 time siden, Liima skrev: Kleint for de andre jentene da, at de ligger ute på nett i undertøy pga Ullebø. Eh ja. Hun var jo den eneste på det bildet som så ut til å posere bevisst. De andre var langt i fra så "heldig". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 8. mai 2017 #746 Del Skrevet 8. mai 2017 Hm, nå er tydeligvis synlige bh-stropper "så sykt 7. klasse". Altså, hva faen, Kristine... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 8. mai 2017 #747 Del Skrevet 8. mai 2017 5 minutter siden, gobbledigook skrev: Hm, nå er tydeligvis synlige bh-stropper "så sykt 7. klasse". Altså, hva faen, Kristine... Haha vet ikke hva som er "mest 7. klasse": synlige bh-stropper eller et altoppslukende fokus på egne pupper, et ønske om stive brystvorter 24/7 og stripping på vors 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 8. mai 2017 #748 Del Skrevet 8. mai 2017 Bh-stropper er jo ikke fint, så er helt enig med Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. mai 2017 #749 Del Skrevet 8. mai 2017 10 minutter siden, gobbledigook skrev: Hm, nå er tydeligvis synlige bh-stropper "så sykt 7. klasse". Altså, hva faen, Kristine... Hele denne "kan ikke bruke det eller det plagget fordi det er så barnslig" er merkelig.. Alt fra synlige stropper,til tøybukser liksom.. Hva er barnslig med det,sånn egentlig? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 8. mai 2017 #750 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja nå er tydeligvis "myke" brystvorter stygt, og hun ønsker råd om hvordan de skal holde seg stive hele dagen. Altså? Hun er blitt helt oppslukt i kropp. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. mai 2017 #751 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er så kleint at hele bloggen handler om pupper, nipler, kropp, vin og kaffe. Hvor ble det av de dagene bloggen faktisk ga mening? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 8. mai 2017 #752 Del Skrevet 8. mai 2017 Det er forresten nå vi ser hvor utrolig lite bloggere har å ta seg til om dagene. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumeriken Skrevet 8. mai 2017 #753 Del Skrevet 8. mai 2017 På 12. mars 2017 den 16.30, Tjukk Norris skrev: Tja hva synes dere? Kule eller prøver for hardt? Jeg må si jeg heller mot siste. Stil er ikke noe man kan få ved å sitte og sigge i en vinduskarm og ta bilde av det fordi man har latt seg "inspirere" av et bilde på Instagram. Eller prøve febrilsk å ligne på Johnny Depp. Det er noe man har. Tenker jeg da. Ellers unner jeg dem kjærligheten og håper denne Fabian Raw ikke bruker Kristine som et springbrett for sin nyoppstartede blogg. Sluttttt. Det her er mobbing. Jeg har sett tråder om ho her inne før, det er ikke snilt. Jeg skal si ifra til ho om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. mai 2017 #754 Del Skrevet 8. mai 2017 Litt spesielt og feste hver helg og sitte ute hver dag paa utekafe rett for eksamen. De fleste studenter sitter inne mange timer per dag fra rundt paaske. Nar han er paa BI sitter han og snakker shit og snapper. Utfra det han skriver har han ikke funnet seg selv og det er i faire og det er det svaert mange som gjoer. Hva med aa jobbe stedet for aa kaste bort 100 tusenvis av kroner paa BI... Uansett virker han rimelig umoden til aa vaere 25, men utfra det han skriver er det mer til historien her 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 8. mai 2017 #755 Del Skrevet 8. mai 2017 Hun har blitt bitt av "hipp Oslo syndrom". Det hun ikke skjønner, og som det virker ingen andre bloggere skjønner, er at folk har liv.Vi bryr oss ikke! Gå med stive nippler, eller ikke gå med stive nippler. Jeg går på jobb, kommer hjem, går ut sitter på tydligvis "hippe steder" (har lagt merke til de noen ganger), men jeg legger ikke merke til andre mennesker på det samme nivået og det burde hun vite også. Kanskje hun da ikke brydde seg så mye om kropp og heller bry seg om selskapet hun er i. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. mai 2017 #756 Del Skrevet 8. mai 2017 3 timer siden, Snusmumeriken skrev: Sluttttt. Det her er mobbing. Jeg har sett tråder om ho her inne før, det er ikke snilt. Jeg skal si ifra til ho om dette. Gjør det. Det kan være greit for rosabloggerne å få litt konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumeriken Skrevet 9. mai 2017 #757 Del Skrevet 9. mai 2017 4 timer siden, orfeus skrev: Gjør det. Det kan være greit for rosabloggerne å få litt konstruktiv kritikk. Det er gjort. Nei, hun har fått nok av dritt som blogger opp gjennom. Forhåpentlig lar hun dere være. For det virker ikke dom om dere forstår noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 9. mai 2017 #758 Del Skrevet 9. mai 2017 Det er jo en stor overgang å flytte fra bygda og til en storby. Det er som natt og dag. Nytt miljø, nettverk osv. Man ser jo tydelig hun har endret seg mye etter hun flyttet til Oslo. Hun blir veldig påvirket av Fabian fjotten. Klarer ikke å skjønne hva hun ser i han? Hun synes vel han er kjekk, men han virker bare umoden og full av seg selv. Snikfilmer andre og ler. Usj! Ja, hun er ung og ikke uvanlig at jenter i den alderen synes det er stas å være ilag med eldre menn, men håper hun får opp øynene og dumper han. He is no good. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 9. mai 2017 #759 Del Skrevet 9. mai 2017 12 timer siden, dillyduzit skrev: Nå er det også en grunn til at han var på en konte-eksamen her om dagen, for å si det slik. Det blir dyrt når man ikke klarer å ta privatskolen seriøst. Nei, ikke spekulasjon, en venninne var på samme konteeksamen. Om det er eksamenen i forbrukeratferd du mener, så har jeg forstått det slik at han har bytta linje på BI og derfor må ta noen fag fra 1 året selv om han går 2 året, pga linjebytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dansestjerna Skrevet 9. mai 2017 #760 Del Skrevet 9. mai 2017 16 timer siden, Hvalen skrev: Ja nå er tydeligvis "myke" brystvorter stygt, og hun ønsker råd om hvordan de skal holde seg stive hele dagen. Altså? Hun er blitt helt oppslukt i kropp. HVORFOR vil hun ha stive brystvorter HELE tiden? Ingen har jo det?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå