Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er sånn at jeg håper en av de henger meg ut på snapchat snart sånn at jeg kan lagre det og anmelde de. Så mye penger som de har skal jeg søren meg få litt av en oppreisning! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flaut da, når du tror du er så kul og unik så ler halve Oslo bak ryggen din 🙋🏻

Endret av Sailor
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
2 minutter siden, Llise skrev:

Fabian på snap: hadde glemt hvor digg der er å sove alene.

Mens Kristine titt og ofte skriver hvor fantastisk der er å sove med noen man er glad i.

Stakkars jente.

Det er veldig sårende å høre at kjæresten synes det er digg å sove alene. Det blir sikkert ekstra vondt når han sier det til hele verden. Kristine er så mye bedre enn han tullingen der. Håper hun ser det selv snart når den største forelskelsen har lagt seg. Hun kommer til å se tilbake på forholdet og si til seg selv "hva pokker tenkte jeg på??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det sårende?

Det ER digg å sove alene,uavhengig av sivilstatus.

Grunnen til at hun synes det er så fantastisk er nok helst fordi det er ett såpass nytt "fenomen" i hennes verden,og ikke sove alene lenger..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sailor skrev:

Det er flaut da når du tror du er så kul og unik så ler halve Oslo bak ryggen din 🙋🏻

Halve Oslo? Jeg vil nå si at halve Norge ler bak ryggen hans...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti
2 timer siden, J.. skrev:

Hvorfor er det sårende?

Det ER digg å sove alene,uavhengig av sivilstatus.

Grunnen til at hun synes det er så fantastisk er nok helst fordi det er ett såpass nytt "fenomen" i hennes verden,og ikke sove alene lenger..

Det er digg å sove alene noenganger, men det er noe med å legge dette ut på sin åpne snapchat, vel vitende om at "alle" omtaler han som en som ikke nødvendigvis er sammen med henne for de rette grunnene, han fyrer jo veldig opp under dette når han legger ut sånt. Og når hun "svarer" med å legge ut bilde på instagram med teksten "du er blind for det du har rett foran deg" eller noe i den duren (men på engelsk selvsagt), så virker det nesten som at de vil at man skal tro det verste om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Tror ikke verken halve oslo el norge aner hvem han er altså...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ashanti skrev:

Det er digg å sove alene noenganger, men det er noe med å legge dette ut på sin åpne snapchat, vel vitende om at "alle" omtaler han som en som ikke nødvendigvis er sammen med henne for de rette grunnene, han fyrer jo veldig opp under dette når han legger ut sånt. Og når hun "svarer" med å legge ut bilde på instagram med teksten "du er blind for det du har rett foran deg" eller noe i den duren (men på engelsk selvsagt), så virker det nesten som at de vil at man skal tro det verste om han. 

Synes alltid det er digg å sove alene jeg,kjæreste eller ei..

Og ser heller ikke probemet med å si det verken til kjæresten eller "hele verden"..

Men hvis man leter etter feil,finner man alltid noe.

Merkelig skrue altså,men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ingen nevner at på Facebooksiden sin, så står hun oppført som forlovet...

Endret av Juliannaos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Juliannaos skrev:

Rart ingen nevner at på Facebooksiden sin, så står hun oppført som forlovet...

På Facebook-profilen hennes står det at hun er forlovet siden 9.januar 2013. Så det er nok ikke Fabian hun er forlovet med. Husker også at da jeg var 13, hadde jeg sivilstatus på Facebook som "i et forhold" med besteveninnen min. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fitlife skrev:

På Facebook-profilen hennes står det at hun er forlovet siden 9.januar 2013. Så det er nok ikke Fabian hun er forlovet med. Husker også at da jeg var 13, hadde jeg sivilstatus på Facebook som "i et forhold" med besteveninnen min. 

Skjønner😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

My bad 🙇🏻‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette fascinerer meg med dere her på KG

• Dere blir tydelig irritert over et annet menneske som dere FRIVILLIG legger til på snap, følger på instagram og andre sosiale medier
  • Dere velger å bruke fritid på å lage forum om det og konspirere sammen ei suppe med masse "meninger"

Jeg har løsningen

• Unfollow
  • Som så fører til at du slutter å bry deg fordi du ikke ser personen lenger

Altså, jeg får sikkert kritikk for at jeg gidder å skrive her inne, men herregud. Jeg forstår ikke at dere gidder. Eller er det Fabian og Krissy som selv står bak denne tråden? For det fungerer jo som "oppbygging av kjendisstatus"

Ferdig

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Paprika91 skrev:

Altså, jeg får sikkert kritikk for at jeg gidder å skrive her inne, men herregud. Jeg forstår ikke at dere gidder.

Ikke så mye kritikk som rapportering for brukerdebatt, kanskje.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bloggleseren skrev:

Ikke så mye kritikk som rapportering for brukerdebatt, kanskje.

Hva innebærer "rapportering for brukerdebatt"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Paprika91 skrev:

Dette fascinerer meg med dere her på KG

• Dere blir tydelig irritert over et annet menneske som dere FRIVILLIG legger til på snap, følger på instagram og andre sosiale medier
  • Dere velger å bruke fritid på å lage forum om det og konspirere sammen ei suppe med masse "meninger"

Jeg har løsningen

• Unfollow
  • Som så fører til at du slutter å bry deg fordi du ikke ser personen lenger

Altså, jeg får sikkert kritikk for at jeg gidder å skrive her inne, men herregud. Jeg forstår ikke at dere gidder. Eller er det Fabian og Krissy som selv står bak denne tråden? For det fungerer jo som "oppbygging av kjendisstatus"

Ferdig

Jeg har fulgt Kristine lenge, og hun har vært min favorittblogger de siste årene. I det siste har hun forandret seg, noe til det bedre og noe til det verre. Når det gjelder Fabian la jeg han til for å sjekke den store greia folk snakket om. Har ikke slettet han enda, og selv om noe av innholdet kan være provoserende, er det også noe som er kjempemorsomt. Men jeg er enig i at det er teit å frivillig følge noen for å så klage over dem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2017 den 14.47, Honey Dew skrev:

Litt avsporing her, men jeg liker brukerbildet ditt :laugh:

:takke: Hehe!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følese av at de har kranglet. Dette han skrev med at han hadde glemt hvor godt det er å sove alene på snap, også skriver hun et kort innlegg på bloggen hvor det bare står "du ser ikke hva du har rett fremfor deg" etterfulgt av to bilder av seg selv. 

Etter det har de bare tydeligvis ikke postet noe sammen. Han sitter hjemme å jammer på gitar og hun er alene eller med venniner. Ikke et ord om kjærlighet og forelskelse heller som hun pleier.

Kansje greien er dette med at hun la seg paddeflat og ba om unnskyldning for at de hadde tatt bilder av random folk på snap og ledd av de, mens han følger opp med et innlegg hvor han tvert i mot forsvarer det. Bare en tanke. 

Må jo være fortvilende for henne, at alle påpeker hvilken dåre han er, og hun har forsvart ham, og hele tiden utrykt kjærlighet og beundring ovenfor ham. Tydeligvis var hun oppriktig lei seg over disse snappene og tok til seg kritikken, mens han durer på. JEG hadde ihvertfall blitt sint og fortvilt over det, og følt at han sviktet. 

Blir bare spekulasjoner dette. Kansje de viser seg sammen på snap i morgen allerede. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver i siste innlegg på bloggen sin at det har vært en turbulent påske, så NOE har det ihvertfall vært. 

Nå snapper de ihvertfall fra samme sted og er sammen, så da er vel turbulensen over antar jeg. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...