AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #41 Skrevet 3. mai 2018 27 minutter siden, Overrasket skrev: Det høres egentlig ikke ut som om akkurat han er så veeeeldig interessert. Ehh? Han tok jo opp igjen tråden med henne og ikke motsatt. Anonymkode: 4af5d...790 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #42 Skrevet 3. mai 2018 4 minutter siden, Kritt skrev: Ja, hvis hun VET hun er interessert i både det ene og det andre er det vel greit. Ellers kan det fort bli kleint - vanskelig å komme unna når man er hjemme hos seg selv. Jeg er ikke et så veldig kleint menneske, selv om jeg kanskje fremstår som et her. :-) Han virket også veldig pratsom av seg, så tror det hadde blitt hyggelig uansett hva det hadde ført til. Anonymkode: 973ef...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #43 Skrevet 3. mai 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du, jeg tror du har rett. Det er nok grunnen til at jeg føler det som dette. Anonymkode: 973ef...7bb Nei! Ikke tro på den du siterer! Han virker da interessert han. Kanskje han ble litt skeptisk da du ba ham hjem til deg. Menn er ikke alltid så tøffe de heller Be ham du, og vær konkret om en dag. Ballen ligger hos deg, så kom igjen Anonymkode: f6bf5...a20 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #44 Skrevet 3. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: så du har ikke hatt noen i kikkerten der du bor, eller har støtet på i ulike sammenheng? tinder var første prioritet? Regner med du har noen kriterier som du ser etter.... Anonymkode: ab8c3...cbb Har ikke aktivt sett etter noen de siste månedene. Tinder var ikke direkte førsteprioritet, men jeg går sjeldent ut på byen, så da ble det sånn som nå. :-) Anonymkode: 973ef...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #45 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei! Ikke tro på den du siterer! Han virker da interessert han. Kanskje han ble litt skeptisk da du ba ham hjem til deg. Menn er ikke alltid så tøffe de heller Be ham du, og vær konkret om en dag. Ballen ligger hos deg, så kom igjen Anonymkode: f6bf5...a20 Herremin, det kommer inn så ulike meninger her at jeg ikke vet hvilken vei jeg skal ta. 😂 Kjenner jeg blir litt tøffere av meldinger som din. Anonymkode: 973ef...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #46 Skrevet 3. mai 2018 Hva har dere gjort på de to datene sammmen? Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #47 Skrevet 3. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har dere gjort på de to datene sammmen? Anonymkode: ab8c3...cbb En sportsaktivitet på mitt initiativ. Egentlig ganske dårlig planlagt fra min side. Ledet ikke til romantiske følelser og lyst på videre kontakt for andre enn meg, tydeligvis. 😂 Sørgelige greier. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #48 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En sportsaktivitet på mitt initiativ. Egentlig ganske dårlig planlagt fra min side. Ledet ikke til romantiske følelser og lyst på videre kontakt for andre enn meg, tydeligvis. 😂 Sørgelige greier. Anonymkode: 973ef...7bb hva er god date ide da? en date skal føre til romantiske følelser. Fra første date allerede? Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #49 Skrevet 3. mai 2018 Det er jo du som har invitert han og vet når det passer for deg å ha besøk. Han kan ikke vite når det passer for deg å ha besøk, så såklart må du følge opp og foreslå en dag det passer for deg og spørre om det passer for han den dagen Anonymkode: eec53...b63
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #50 Skrevet 3. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo du som har invitert han og vet når det passer for deg å ha besøk. Han kan ikke vite når det passer for deg å ha besøk, så såklart må du følge opp og foreslå en dag det passer for deg og spørre om det passer for han den dagen Anonymkode: eec53...b63 Jeg blir vel nødt til å gjøre det. Tanken på at han tenker på den måten fører til at jeg ikke vil miste sjansen hvis det faktisk er sånn. Jeg tåler å bli avvist. Kan til og med være jeg har godt av det. :-) Kjenne at det ikke er så farlig som jeg kanskje tror. Takk! Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #51 Skrevet 3. mai 2018 Takk til alle dere for råd, støtte og idéer, fra både den ene og den andre retningen. :-) Jeg blir nok å sende han en melding, men ikke i kveld. Skal være tøffere fremover! Har vært fint å lese svarene deres. Vil i tillegg takke nabokatta som mjauer litt for mye utfor vinduet mitt. Den har reddet meg fra å kjøpe en av dens artsfrender. Anonymkode: 973ef...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #52 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir vel nødt til å gjøre det. Tanken på at han tenker på den måten fører til at jeg ikke vil miste sjansen hvis det faktisk er sånn. Jeg tåler å bli avvist. Kan til og med være jeg har godt av det. :-) Kjenne at det ikke er så farlig som jeg kanskje tror. Takk! Anonymkode: 973ef...7bb når det gjelder avvist, så husker jeg at jeg la en lapp til ei kvinne som jeg trodde var interessert i meg, der jeg hadde skrevet noe flott om henne. Men du skulle sett blikket hennes etterpå. Hun hatet meg etterpå. Jeg fikk en lærepenge ikke flørte med noen på skolen, eller iallfall ikke være interessert med noen på skolen. Anonymkode: ab8c3...cbb
Gjest Overrasket Skrevet 4. mai 2018 #53 Skrevet 4. mai 2018 16 hours ago, Kritt said: Ja, hvis hun VET hun er interessert i både det ene og det andre er det vel greit. Ellers kan det fort bli kleint - vanskelig å komme unna når man er hjemme hos seg selv. Det jeg synes er kleint er en uendelig rad av cafe-møter. Slabberas kan man gjøre med venner. Jeg har en absolutt maks-grense for hvor mange ganger jeg takker ja til en cafe-invitasjon fra samme person. 16 hours ago, AnonymBruker said: Ehh? Han tok jo opp igjen tråden med henne og ikke motsatt. Anonymkode: 4af5d...790 Jeg tror nok du trenger flere synsvinkler på menn. For mange menn ville å "på en måte fortsette en samtale" og å "spørre om noe som ikke er vesentlig" og å si "vi får komme tilbake til en mulig avtale" ikke være å vise interesse. Dessuten skrev han til henne på kvelden i løpet av helgen, så han kan ha vært full for alt vi vet. Hvis man er interessert er det ikke sååååå vanskelig å titte på kalenderen og svare med når man faktisk har tid til neste møte. Jeg tror det er få mennesker som a) er veldig interesserte og som b) sier "vi får nesten komme tilbake senere til å lage en avtale".
B.Wooster Skrevet 4. mai 2018 #54 Skrevet 4. mai 2018 5 timer siden, Overrasket skrev: Det jeg synes er kleint er en uendelig rad av cafe-møter. Slabberas kan man gjøre med venner. Jeg har en absolutt maks-grense for hvor mange ganger jeg takker ja til en cafe-invitasjon fra samme person. Jeg tror nok du trenger flere synsvinkler på menn. For mange menn ville å "på en måte fortsette en samtale" og å "spørre om noe som ikke er vesentlig" og å si "vi får komme tilbake til en mulig avtale" ikke være å vise interesse. Dessuten skrev han til henne på kvelden i løpet av helgen, så han kan ha vært full for alt vi vet. Hvis man er interessert er det ikke sååååå vanskelig å titte på kalenderen og svare med når man faktisk har tid til neste møte. Jeg tror det er få mennesker som a) er veldig interesserte og som b) sier "vi får nesten komme tilbake senere til å lage en avtale". En mann som er forsiktig, uvant med dating, ikke kommuniserer veldig bevisst, kan fort plumpe ut med noe sånt. Kanskje sitter han hjemme og river seg i håret akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #55 Skrevet 4. mai 2018 1 time siden, B.Wooster skrev: En mann som er forsiktig, uvant med dating, ikke kommuniserer veldig bevisst, kan fort plumpe ut med noe sånt. Kanskje sitter han hjemme og river seg i håret akkurat nå. hva med at kvinner er mer tole rang, og ikke forventer perfekt utgave ved første kafe møte/date? vær glad det er en mann som liker deg, og dem faller ikke fra trær hvor som helst. Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #56 Skrevet 4. mai 2018 9 timer siden, Overrasket skrev: Det jeg synes er kleint er en uendelig rad av cafe-møter. Slabberas kan man gjøre med venner. Jeg har en absolutt maks-grense for hvor mange ganger jeg takker ja til en cafe-invitasjon fra samme person. Jeg tror nok du trenger flere synsvinkler på menn. For mange menn ville å "på en måte fortsette en samtale" og å "spørre om noe som ikke er vesentlig" og å si "vi får komme tilbake til en mulig avtale" ikke være å vise interesse. Dessuten skrev han til henne på kvelden i løpet av helgen, så han kan ha vært full for alt vi vet. Hvis man er interessert er det ikke sååååå vanskelig å titte på kalenderen og svare med når man faktisk har tid til neste møte. Jeg tror det er få mennesker som a) er veldig interesserte og som b) sier "vi får nesten komme tilbake senere til å lage en avtale". Jeg tenker det samme om cafe-dater, det var derfor vi var på klatredate begge gangene. Dessverre er det begrenset hvor mye man kan snakke i en klatrehall, men jeg syntes det var koselig. Han skrev på dagtid, altså rundt kl.13.00, men jeg er uansett enig i at han kunne foreslått en dag siden jeg tok initiativet til å møtes hjemme hos meg, men han sa vi kunne snakke om det senere. Da han skrev det, hadde han invitert venner over på grillfest. Jeg har slått meg til ro med at han ikke var interessert - selv om han skrev først til meg. Har fått klatret i mange timer i dag og føler det kommer til å gå bra. :-) Har forresten ikke sendt han melding. God helg! Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #57 Skrevet 4. mai 2018 3 timer siden, B.Wooster skrev: En mann som er forsiktig, uvant med dating, ikke kommuniserer veldig bevisst, kan fort plumpe ut med noe sånt. Kanskje sitter han hjemme og river seg i håret akkurat nå. Nja, tror ikke han er helt den typen. :-) Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #58 Skrevet 4. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hva med at kvinner er mer tole rang, og ikke forventer perfekt utgave ved første kafe møte/date? vær glad det er en mann som liker deg, og dem faller ikke fra trær hvor som helst. Anonymkode: ab8c3...cbb Jeg tolerere at man kan si litt merkelige ting - sier mye rart selv når jeg er nervøs. Kanskje det er nettopp derfor jeg ikke hører noe fra han? Jeg fylte opp kvota for merkelige ting man kan si på date. Anonymkode: 973ef...7bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå