AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #21 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: tenk hvis han vil ha barn, og vil gifte seg med deg. Hva da? Anonymkode: ab8c3...cbb Dette er vel sånne ting man kan snakke om på, for eksempel, en tredje date. Det falt seg ikke naturlig å prate om sånt da vi møttes sist. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #22 Skrevet 3. mai 2018 Synes heller ikke han høres så veldig interessert ut. Ville i hvert fall fulgt opp med å foreslå en dag om jeg var interessert. Siden jeg hater å bruke tid på å gå rundt å være usikker hadde jeg sendt en melding med forslag om dag. Uten at det nødvendigvis er det beste tipset. Anonymkode: 5e7aa...ff4
Gjest Overrasket Skrevet 3. mai 2018 #23 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det hadde i hvert fall vært noe å rope hurra for, men nei. Er tydeligvis ikke så lett å få seg noe i disse dager. 👉👌 💦 Dette var selvsagt en spøk. Har til og med begynt å bli litt vulgær nå. Anonymkode: 973ef...7bb Jeg tror du trenger et lite glass vin. Nei, stryk det. Et VELDIG STORT glass vin.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #24 Skrevet 3. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: kan du ikke bare sende en sms, å si: jeg har lyst at du kommer på besøk. Lyst å prate med og bli kjent med deg enda mer, og jeg skal lage mat til oss to. Anonymkode: ab8c3...cbb Kanskje jeg venter til i morgen og så gjør nettopp det. :-) Takk til deg også! Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #25 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg venter til i morgen og så gjør nettopp det. :-) Takk til deg også! Anonymkode: 973ef...7bb passer det hver dag for deg at han kan komme til deg? hvis han kan komme i morgen, så sender du sms i dag. Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #26 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes heller ikke han høres så veldig interessert ut. Ville i hvert fall fulgt opp med å foreslå en dag om jeg var interessert. Siden jeg hater å bruke tid på å gå rundt å være usikker hadde jeg sendt en melding med forslag om dag. Uten at det nødvendigvis er det beste tipset. Anonymkode: 5e7aa...ff4 Ja, tenker jeg ville gjort det samme om jeg var interessert. Visst litt mer entusiasme, liksom. Jeg liker heller ikke å være usikker, men så liker jeg enda mindre å "legge meg åpen for hugg". Så da blir det som dette, et liv i uvitenhet. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #27 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg tror du trenger et lite glass vin. Nei, stryk det. Et VELDIG STORT glass vin. Ha, kanskje det er det som er løsninga på dette? Det hadde vært usedvanlig enkelt. :-) Et stort glass vin og tidlig kveld. Anonymkode: 973ef...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #28 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, tenker jeg ville gjort det samme om jeg var interessert. Visst litt mer entusiasme, liksom. Jeg liker heller ikke å være usikker, men så liker jeg enda mindre å "legge meg åpen for hugg". Så da blir det som dette, et liv i uvitenhet. Anonymkode: 973ef...7bb det er det som også kan være utfordring når man dater dater fra tinder, så dater man flere, så skal ikke se bort i fra han dater flere.... hvis du kom i kontakt med han en annen sted der du bor bl.a. så ville det gå lettere for seg. Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #29 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: passer det hver dag for deg at han kan komme til deg? hvis han kan komme i morgen, så sender du sms i dag. Anonymkode: ab8c3...cbb Det har passet nesten hver kveld, men har kommet planer underveis. Jeg må tygge litt på det. :-) Må tydeligvis bli litt tøffere på dette området! Få litt ryggrad. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #30 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: det er det som også kan være utfordring når man dater dater fra tinder, så dater man flere, så skal ikke se bort i fra han dater flere.... hvis du kom i kontakt med han en annen sted der du bor bl.a. så ville det gå lettere for seg. Anonymkode: ab8c3...cbb Regner egentlig med at han kan data flere. Han er svært tiltrekkende. Har aldri hatt Tinder før, så merker jeg må omstille meg litt. Du har nok rett i at det hadde vært lettere å møte han på en annen arena. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #31 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har passet nesten hver kveld, men har kommet planer underveis. Jeg må tygge litt på det. :-) Må tydeligvis bli litt tøffere på dette området! Få litt ryggrad. Anonymkode: 973ef...7bb hvordan har du gjort det tidligere? du har jo hatt mann før? Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #32 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Regner egentlig med at han kan data flere. Han er svært tiltrekkende. Har aldri hatt Tinder før, så merker jeg må omstille meg litt. Du har nok rett i at det hadde vært lettere å møte han på en annen arena. Anonymkode: 973ef...7bb spiste dere på daten, hvor var dere? Anonymkode: ab8c3...cbb
Gjest Kritt Skrevet 3. mai 2018 #33 Skrevet 3. mai 2018 Jeg synes det høres litt voldsomt ut å invitere noen hjem til seg på et måltid om man har vært på to helt uskyldige og forsiktige dater. Bedre å møtes ute noen ganger først, kanskje ta et glass vin eller to sammen, da har ting lettere for å utvikle seg.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #34 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvordan har du gjort det tidligere? du har jo hatt mann før? Anonymkode: ab8c3...cbb Ja, det var jo det. Har muligens vært litt for vant med at mannen tar mest initiativ. Er litt rart å skulle ha pådriverrollen, men kan se ut som jeg må ta den fremover, og da ikke bare med denne mannen. Anonymkode: 973ef...7bb
Gjest Overrasket Skrevet 3. mai 2018 #35 Skrevet 3. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ha, kanskje det er det som er løsninga på dette? Det hadde vært usedvanlig enkelt. :-) Et stort glass vin og tidlig kveld. Anonymkode: 973ef...7bb Ja, det er alltid løsningen. Man trenger ikke engang vite spørsmålet, for svaret er jo det samme uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #36 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: spiste dere på daten, hvor var dere? Anonymkode: ab8c3...cbb Nei, det var aktivitetsdate. Min idé. Anonymkode: 973ef...7bb
Gjest Overrasket Skrevet 3. mai 2018 #37 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, Kritt said: Jeg synes det høres litt voldsomt ut å invitere noen hjem til seg på et måltid om man har vært på to helt uskyldige og forsiktige dater. Bedre å møtes ute noen ganger først, kanskje ta et glass vin eller to sammen, da har ting lettere for å utvikle seg. Jeg synes det motsatte. Jeg synes det var bra stil av TS, jeg. Flere burde være slik.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #38 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, Kritt skrev: Jeg synes det høres litt voldsomt ut å invitere noen hjem til seg på et måltid om man har vært på to helt uskyldige og forsiktige dater. Bedre å møtes ute noen ganger først, kanskje ta et glass vin eller to sammen, da har ting lettere for å utvikle seg. Det kan være du har rett. Skal huske det til neste mann som kommer rekende i min retning. :-) Takk for tips! Anonymkode: 973ef...7bb
Gjest Kritt Skrevet 3. mai 2018 #39 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Jeg synes det motsatte. Jeg synes det var bra stil av TS, jeg. Flere burde være slik. Ja, hvis hun VET hun er interessert i både det ene og det andre er det vel greit. Ellers kan det fort bli kleint - vanskelig å komme unna når man er hjemme hos seg selv.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #40 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var jo det. Har muligens vært litt for vant med at mannen tar mest initiativ. Er litt rart å skulle ha pådriverrollen, men kan se ut som jeg må ta den fremover, og da ikke bare med denne mannen. Anonymkode: 973ef...7bb så du har ikke hatt noen i kikkerten der du bor, eller har støtet på i ulike sammenheng? tinder var første prioritet? Regner med du har noen kriterier som du ser etter.... Anonymkode: ab8c3...cbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå