AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #1 Skrevet 3. mai 2018 Jeg føler meg som en usikker tenåring nå. Har vært i et seks år langt forhold, ble singel for åtte måneder siden. Har begynt å bevege meg ut på datingmarkede igjen. Tinder. Har vært på to dater med en mann, begge var veldig hyggelige, men det var kun en klem på den første. Forholdene lå liksom ikke til rette for å klemme mer andre gangen. Nå i helgen sendte han meg en melding og stilte et spørsmål om noe, ingenting vesentlig. Vi skrev litt fram og tilbake før jeg spurte om han ville komme på besøk til meg en dag det passet. Han svarte ja, men at vi måtte komme tilbake til det senere. Jeg avslutte og ønsket han en fin kveld etter noen meldinger til. På mandag sendte han en til melding hvor han på en måte fortsatte samtalen fra helga, men skrev ingenting om besøk. Sukk, jeg blir så usikker. Skal jeg skrive, eller skal jeg vente til han sender melding? Jeg blir irriterende usikker på meg selv, dessuten blir jeg nervøs for å bli avvist. Ble dumpet ganske hardt og brutalt. Hva skal jeg gjøre? Høres sikkert ut som en ungjente, men jeg er 35 år og han 43. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #2 Skrevet 3. mai 2018 Kan legge til at jeg ikke primært er ute etter et forhold, men heller en å ha det hyggelig og fint sammen med. Hvis det utvikler seg til noe mer, går selvsagt det også bra. Anonymkode: 973ef...7bb
B.Wooster Skrevet 3. mai 2018 #3 Skrevet 3. mai 2018 Siden du tok initiativ til å snakke om besøk, så synes jeg den ballen ligger hos deg. Han har respekt nok til å ikke bare invitere seg hjem deg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #4 Skrevet 3. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg som en usikker tenåring nå. Har vært i et seks år langt forhold, ble singel for åtte måneder siden. Har begynt å bevege meg ut på datingmarkede igjen. Tinder. Har vært på to dater med en mann, begge var veldig hyggelige, men det var kun en klem på den første. Forholdene lå liksom ikke til rette for å klemme mer andre gangen. Nå i helgen sendte han meg en melding og stilte et spørsmål om noe, ingenting vesentlig. Vi skrev litt fram og tilbake før jeg spurte om han ville komme på besøk til meg en dag det passet. Han svarte ja, men at vi måtte komme tilbake til det senere. Jeg avslutte og ønsket han en fin kveld etter noen meldinger til. På mandag sendte han en til melding hvor han på en måte fortsatte samtalen fra helga, men skrev ingenting om besøk. Sukk, jeg blir så usikker. Skal jeg skrive, eller skal jeg vente til han sender melding? Jeg blir irriterende usikker på meg selv, dessuten blir jeg nervøs for å bli avvist. Ble dumpet ganske hardt og brutalt. Hva skal jeg gjøre? Høres sikkert ut som en ungjente, men jeg er 35 år og han 43. Anonymkode: 973ef...7bb hva er formålet når du inviterer han hjem til deg? kan hinte han når han kommer på besøk. Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #5 Skrevet 3. mai 2018 8 minutter siden, B.Wooster skrev: Siden du tok initiativ til å snakke om besøk, så synes jeg den ballen ligger hos deg. Han har respekt nok til å ikke bare invitere seg hjem deg. Har vært inne på tanken, men føler at det er han som må avgjøre det siden har skrev vi fikk komme tilbake til det senere. Merkelig at det skal være så vanskelig å sende en melding, altså. 🙁 Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #6 Skrevet 3. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva er formålet når du inviterer han hjem til deg? kan hinte han når han kommer på besøk. Anonymkode: ab8c3...cbb Jeg tenkte ikke så mye over formålet da jeg inviterte han, men i ettertid har jeg fantasert om kanskje litt kyssing og lett berøring. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #7 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte ikke så mye over formålet da jeg inviterte han, men i ettertid har jeg fantasert om kanskje litt kyssing og lett berøring. Anonymkode: 973ef...7bb skal dere lage mat sammen? eller hvilke måltid tenkte du å gjøre i stand? tror du han er klar for litt kyssing og berøring? god tanke iallfall! Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #8 Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært inne på tanken, men føler at det er han som må avgjøre det siden har skrev vi fikk komme tilbake til det senere. Merkelig at det skal være så vanskelig å sende en melding, altså. 🙁 Anonymkode: 973ef...7bb bor han i nærheten? kan han bare ta sykkelen til deg? Anonymkode: ab8c3...cbb
Gjest Overrasket Skrevet 3. mai 2018 #9 Skrevet 3. mai 2018 Det høres egentlig ikke ut som om akkurat han er så veeeeldig interessert.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: skal dere lage mat sammen? eller hvilke måltid tenkte du å gjøre i stand? tror du han er klar for litt kyssing og berøring? god tanke iallfall! Anonymkode: ab8c3...cbb Tenkte å ordne noe, men ikke brukt tid til å tenke over nøyaktig hva. Nei, det vet jeg ikke, men kommer ikke til å kaste meg over han mot hans vilje. Dette er uansett ikke en problemstilling siden jeg ikke vet om han i det hele tatt kommer hit. Fordi jeg er en pingle. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Overrasket skrev: Det høres egentlig ikke ut som om akkurat han er så veeeeldig interessert. Vet du, jeg tror du har rett. Det er nok grunnen til at jeg føler det som dette. Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #12 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenkte å ordne noe, men ikke brukt tid til å tenke over nøyaktig hva. Nei, det vet jeg ikke, men kommer ikke til å kaste meg over han mot hans vilje. Dette er uansett ikke en problemstilling siden jeg ikke vet om han i det hele tatt kommer hit. Fordi jeg er en pingle. Anonymkode: 973ef...7bb kan du ikke bare sende en sms, å si: jeg har lyst at du kommer på besøk. Lyst å prate med og bli kjent med deg enda mer, og jeg skal lage mat til oss to. Anonymkode: ab8c3...cbb
Gjest Overrasket Skrevet 3. mai 2018 #13 Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du, jeg tror du har rett. Det er nok grunnen til at jeg føler det som dette. Anonymkode: 973ef...7bb Det som er viktig er å ikke ta det for hardt som personlig kritikk. DU er ikke mindre verdt bare fordi én fyr kanskje ikke var veldig interessert.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #14 Skrevet 3. mai 2018 Er det en mann som du kan tenke deg å få barn med? Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #15 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Overrasket skrev: Det som er viktig er å ikke ta det for hardt som personlig kritikk. DU er ikke mindre verdt bare fordi én fyr kanskje ikke var veldig interessert. Det er sant. Det er dessverre vanskelig å ikke ta det litt personlig, men skal huske på det. :-) Takk! Anonymkode: 973ef...7bb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #16 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det en mann som du kan tenke deg å få barn med? Anonymkode: ab8c3...cbb Nei, gud. Jeg skal ikke ha barn. Anonymkode: 973ef...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #17 Skrevet 3. mai 2018 Her blir det knullings! Anonymkode: f11ce...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #18 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, gud. Jeg skal ikke ha barn. Anonymkode: 973ef...7bb tenk hvis han vil ha barn, og vil gifte seg med deg. Hva da? Anonymkode: ab8c3...cbb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #19 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her blir det knullings! Anonymkode: f11ce...e8a Ja, det hadde i hvert fall vært noe å rope hurra for, men nei. Er tydeligvis ikke så lett å få seg noe i disse dager. 👉👌 💦 Dette var selvsagt en spøk. Har til og med begynt å bli litt vulgær nå. Anonymkode: 973ef...7bb 3
B.Wooster Skrevet 3. mai 2018 #20 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: tenk hvis han vil ha barn, og vil gifte seg med deg. Hva da? Anonymkode: ab8c3...cbb Er ikke det formålet med å eskalere datingen litt, finne ut hva den andre vil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå