Gå til innhold

Dusjer dere hver dag når dere bare er hjemme og ikke gjør en dritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med å lage slike tråder på underforum de ikke hører hjemme...?

Anonymkode: 801d5...a3f

Et stort problem. Finner man en tråd på et underforum der den ikke hører hjemme, blir man bare sittende å se ut i luften uten anelse om hva man skal gjøre. En er rett og slett lammet. 

 

Anonymkode: 91767...975

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Peonjenta skrev:

Her har folk sex uten å dusje mer enn et par ganger i uka og uten å vaske seg bak med såpe.  Det merkes vel ikke hvis begge to vasker seg sjelden. 

Huff og huff 😲😷

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Dusjer hver tredje dag omtrent. Oftere hvis det er spesielt behov. Før dusjet jeg hver dag - med hårvask. Nå vasker jeg håret maks to ganger i uken. Det er ikke nødvendig å dusje hver dag - i hvert fall ikke med såpe.
Jeg blir helt lei meg når jeg ser og hører småbarn/babyer som blir såpeskrubbet hver dag. Enn å ødelegge den deilige myke huden?!

Man kan godt bade en baby hver kveld, men det er viktig at ikke vannet er for varmt, at barnet ikke bader lenge (5 minutter holder)  og at man bruker olje i vannet istedet for såpe.  Dette forutsetter at barnet har normal hud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et stort problem. Finner man en tråd på et underforum der den ikke hører hjemme, blir man bare sittende å se ut i luften uten anelse om hva man skal gjøre. En er rett og slett lammet. 

 

Anonymkode: 91767...975

Ja, det er et stort problem for meg også.. Dagen er rett og slett ødelagt og oppdager jeg en feilpostet tråd om morgenen må jeg ringe jobben og si fra at jeg ikke kommer fordi jeg er så satt ut.   Er de bare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ja, det er et stort problem for meg også.. Dagen er rett og slett ødelagt og oppdager jeg en feilpostet tråd om morgenen må jeg ringe jobben og si fra at jeg ikke kommer fordi jeg er så satt ut.   Er de bare meg?

Ja, enig. Helt grusomt.  Og da orker jeg ihvertfall IKKE å dusje....:sarkasme:

Anonymkode: d09ed...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kald dusj hver morgen, sliter med å våkne uten.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, enig. Helt grusomt.  Og da orker jeg ihvertfall IKKE å dusje....:sarkasme:

Anonymkode: d09ed...839

Nei da går jeg i skitten truse med luktende underarmer i flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Nei da går jeg i skitten truse med luktende underarmer i flere dager.

Med masse utflod og bremsespor😁

Anonymkode: 1407f...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer håret bare to ganger i uka - med kaldt vann. Jeg har langt hår og det er ikke sunt for håret å dusje hver dag. Jeg har ikke vært til frisøren siden jul, og det er ikke slitt i det hele tatt. Vokser og vokser.

Kroppen derimot, den vasker jeg oftere selvsagt.

Anonymkode: b65e5...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig tørr og sår hud, så nei, dusjer nesten aldri hver dag. Mer andre/tredje hver dag. For at huden skal få hvile. Anbefalt av hudlege. Dusjer selvsalgt om jeg har svettet, har trent, vasket hus, arbeidet i hagen eller lignende. Mener det er mye hysteri rundt personlig hygiene. Det er ikke sånn an man nødvendigvis lukter eller er skitten om det går en dag eller to mellom dusjing. Kommer an på hva man driver med/hvor aktiv man er :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i helgene dropper jeg dusjen (med mindre jeg skal noe spesielt, da), men tar en rask "sveip" under armene og en viss plass med en fuktig klut, og skifter selvsagt undertøy og klær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rask dusj hver morgen, uansett. 

Og dusj etter trening, og det er omtrent hver dag. 

Anonymkode: 8b8f3...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...