Gå til innhold

Jeg har aldri opplevd trakassering eller innpåslitne mannfolk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det er jeg jo glad for, men betyr det at jeg er stygg?

Hilsen kvinne på 38.

Anonymkode: 818e0...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jeg jo glad for, men betyr det at jeg er stygg?

Hilsen kvinne på 38.

Anonymkode: 818e0...a99

Jeg har heller aldri følt meg trakassert, men har fått min dose av innpåslitne beduggede mannfolk på div. utesteder :) 

Anonymkode: fe65d...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke så mange slipper unna, men nå syns jeg ikke noen er stygge! 

Kanskje du er høy og inngir mer respekt? Tenker at høye damer har en fordel der, men er ikke sikker.

Har opplevd mange ekle menn, og det er det nok veldig mange som har uavhengig av utseendet. Du har kanskje bare hatt flaks?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkelig spørsmål. Hvis du har kysset, ligget og eventuelt hatt kjæreste, så skal du bare være glad til for at du ikke har blitt trakassert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du er uansett et "offer for patriarket" uansett om du har blitt trakassert eller ikke... 

 Iallefall dersom man skal tro enkelte medlemmer her på Kvinneguiden... 

Anonymkode: c94dc...769

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SoWhat? said:

Tror ikke så mange slipper unna, men nå syns jeg ikke noen er stygge! 

Kanskje du er høy og inngir mer respekt? Tenker at høye damer har en fordel der, men er ikke sikker.

Har opplevd mange ekle menn, og det er det nok veldig mange som har uavhengig av utseendet. Du har kanskje bare hatt flaks?

I så fall synes jeg synd på de som er lave.

Anonymkode: eeb7f...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke jeg heller, glad for det. I 30-åra.

Kall meg mannetroll alt dere vil.

Anonymkode: abf48...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller, glad for det. I 30-åra.

Kall meg mannetroll alt dere vil.

Anonymkode: abf48...ff8

Meg også.

Har ikke opplevd mer enn fyllesurr og rør :)

Anonymkode: 39947...f6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke opplevd å bli trakassert av menn. I mine yngre år opplevde jeg riktignok en del tilfeller av at menn kunne bli innpåslitne i fylla, men aldri så ille at det var trakassering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Nei, det betyr at du er mann som troller, eller har levd et svært isolert liv.

Anonymkode: 2a1b0...b65

Er det virkelig slik vi blir oppfattet, vi som ikke har opplevd det vi oppfatter som trakassering?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Og det er jeg jo glad for, men betyr det at jeg er stygg?

Hilsen kvinne på 38.

Anonymkode: 818e0...a99

Hvor bor du, bygd eller by?

Hvis man er heldig med folk i en bygd, er det sikkert mulig å unngå uønsket seksuell oppmerksomhet. I en by av noen størrelse er det som ung kvinne helt umulig.

Anonymkode: eeb7f...4e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både stygg og feit, så handler nok like mye om hvilke menn du møter på. Selv ble jeg utsatt for dette på jobb, så hadde ikke noe med hverken fyll eller fest. Har også fått bilder av kjønnsorgan uoppfordret av en «kompis». Så dette handler ikke om deg - men om «dem».

Anonymkode: 3d72b...dff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I så fall synes jeg synd på de som er lave.

Anonymkode: eeb7f...4e1

Jo, men jeg er ikke høy. Har fått så mye ekkelt fra menn. Min venninne som er over 1, 80 og veldig vakker, slipper lettere unna. Vet ikke om det er typisk. Bare noe vi har snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og det er jeg jo glad for, men betyr det at jeg er stygg?

Hilsen kvinne på 38.

Anonymkode: 818e0...a99

Nei, men du har kanskje vært lite sosial? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tror ikke så mange slipper unna, men nå syns jeg ikke noen er stygge! 

Kanskje du er høy og inngir mer respekt? Tenker at høye damer har en fordel der, men er ikke sikker.

Har opplevd mange ekle menn, og det er det nok veldig mange som har uavhengig av utseendet. Du har kanskje bare hatt flaks?

Tror ikke høyde hjelper spesielt mye. Jeg er nærmere 180 cm og seinest i går kveld var det en helt ukjent fyr som strøk meg over ryggen og tok godt tak i rumpa mi når jeg gikk forbi. Han var full, jeg ikke. Men vet ikke om det er sånne situasjoner ts tenker på for føler ikke det som trakasserende akkurat. Mer irriterende. 

Anonymkode: 334b1...2fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke høyde hjelper spesielt mye. Jeg er nærmere 180 cm og seinest i går kveld var det en helt ukjent fyr som strøk meg over ryggen og tok godt tak i rumpa mi når jeg gikk forbi. Han var full, jeg ikke. Men vet ikke om det er sånne situasjoner ts tenker på for føler ikke det som trakasserende akkurat. Mer irriterende. 

Anonymkode: 334b1...2fe

Det ville jeg følt trakasserende! De har å ligge unna kroppen min. Det er da jeg ønsker å bli transformert til en mann på 1, 90, når det ikke hjelper å være høy som kvinne. Skulle latt han få en liten flytur. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv så opplever jeg våte blikk og vennskapelige klapp på skulderen som "naturlig" glir litt nedover ryggen, nesten hver dag fra kvinner.

Man må bare lære seg å ta som en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosemoren
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jeg jo glad for, men betyr det at jeg er stygg?

Hilsen kvinne på 38.

Anonymkode: 818e0...a99

Jeg er snart 50, og jeg har heller aldri opplevd det jeg vil si er trakassering.
Noen fulle menn kunne være litt innpåslitne i min ungdom, men ikke i den grad at det har vært plagsomt.

Det har vært noen ganger at vi har diskutert hvorfor jeg har sluppet lettere unna enn venninnnene mine, men i følge noen mannlige venner er forklaringen veldig enkel.

Jeg blir i følge dem avskrevet som et mulig ligg etter første øyekast.  Ikke fordi jeg er stygg, men fordi jeg visstnok utstråler at jeg er et prippent "uskyldsord fra landet", og de gidder ikke kaste bort tiden på et garantert "nei".
(Ikke den mest flatterende beskrivelsen, men den er helt sikkert korrekt)

 

Jeg tror ikke utseendet ditt har noe med saken å gjøre, TS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Om du har en autoritær look så er det ikke sikkert noen har turt. De vil jo nødig bli satt på plass. Eller du kanskje oppholdt deg i spesielt bra miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...