Gå til innhold

En mann med fire koner.


Gjest Eltele

Anbefalte innlegg

Gjest Eltele
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det visste jeg ikke, det var litt interessant. Forklarer litt. Har alltid synes det har vært så rart at de to skulle ha så mye konflikter? Siden Janelle virker som en veldig ok person.

Den jeg er mest skeptisk til er Robyn. Det er bare noe med hennes personlighet jeg ikke kjøper. Føler hun veier hvert eneste ord hun sier og ikke er helt genuin. Og så kommer hun med stikk. Jeg  reagerte på da hun kommenterte bryllupet til Mykelti, Janelle hadde kjøpt en fin jukse-pels til henne som hun kunne ha på ute. Så påpeker Robyn at Mykelti valgte å ikke bruke den, pga hun ikke brydde seg om kulden. Helt ut av sammenhengen, ingen hadde nevnt det. Hva var vitsen med å si det foran alle? Hun virker på meg som en litt bitter/slem person, som prøver å late som hun er det motsatte. Hun skal alltid gråte, være så følsom. Men jeg klarer ikke tro på det.

Anonymkode: 63da0...66f

Tror han er mest interessert i henne. Og jeg tror hun vil ha denne fyren mer for seg selv enn hva hun viser. Enig i det. Jeg liker heller ikke Robyn. Det er noe som ikke stemmer med henne. Den empatien hun viser har jeg ingen tro på. Tror de to skjuler mye for de andre. Sikkert derfor hun Meri reagerer såpass sterkt. Man kan se det sånn for i det tilfellet så har denne Kody fått smake sin egen medisin for han er ganske så falsk han også tror jeg. Jeg liker best hun med langt lyst hår jeg. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det visste jeg ikke, det var litt interessant. Forklarer litt. Har alltid synes det har vært så rart at de to skulle ha så mye konflikter? Siden Janelle virker som en veldig ok person.

Den jeg er mest skeptisk til er Robyn. Det er bare noe med hennes personlighet jeg ikke kjøper. Føler hun veier hvert eneste ord hun sier og ikke er helt genuin. Og så kommer hun med stikk. Jeg  reagerte på da hun kommenterte bryllupet til Mykelti, Janelle hadde kjøpt en fin jukse-pels til henne som hun kunne ha på ute. Så påpeker Robyn at Mykelti valgte å ikke bruke den, pga hun ikke brydde seg om kulden. Helt ut av sammenhengen, ingen hadde nevnt det. Hva var vitsen med å si det foran alle? Hun virker på meg som en litt bitter/slem person, som prøver å late som hun er det motsatte. Hun skal alltid gråte, være så følsom. Men jeg klarer ikke tro på det.

Anonymkode: 63da0...66f

Jeg har fulgt med litt i amerikansk sladderpresse siden denne familien fasinerer meg, og har lurt på om det virkelig er så harmonisk som de får det til å se ut. Robyn er den som er minst likt av de som følger serien, og sladderpressen skal ha det til at det er henne som nå styrer hele familien fordi hun gir inntrykk av å være slu og manipulerende. Noen hevder at det inngikk i hennes plan at Meri skulle presses ut, og at adoptivsaken var skalkeskjulet. En facebookmeldig (eller noe) fra Robyn til en venninne kom i feil hender, og i den skriver hun at hun gav Meri tilbud om og være surrogatmor fordi Kody da allerede hadde sagt at han ikke kunne tenke seg flere barn med Meri. Hun har også klaget over at Meri får dem til å fremstå som idioter pga catfishskandalen, og skal ha gitt henne det glatte lag for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
10 minutter siden, Kontormus skrev:

Jeg har fulgt med litt i amerikansk sladderpresse siden denne familien fasinerer meg, og har lurt på om det virkelig er så harmonisk som de får det til å se ut. Robyn er den som er minst likt av de som følger serien, og sladderpressen skal ha det til at det er henne som nå styrer hele familien fordi hun gir inntrykk av å være slu og manipulerende. Noen hevder at det inngikk i hennes plan at Meri skulle presses ut, og at adoptivsaken var skalkeskjulet. En facebookmeldig (eller noe) fra Robyn til en venninne kom i feil hender, og i den skriver hun at hun gav Meri tilbud om og være surrogatmor fordi Kody da allerede hadde sagt at han ikke kunne tenke seg flere barn med Meri. Hun har også klaget over at Meri får dem til å fremstå som idioter pga catfishskandalen, og skal ha gitt henne det glatte lag for dette. 

Tror det er Robyn som sturer hele skuta der. Også gjemmer hun seg bak Gud og bla bla bla... 

men det virker som at meri har forstått det nå siden hun nå skal leve sitt eget liv. Da setter de seg på bakbeina og mener de ikke har økonomi til det. Da blir hun lenger distansert fra familien sin og bare masse hjernevasking. Blir vel hennes måte å komme seg unna mini-sekten på. Virker ikke som at meri får støtte av noen. Ikke en gang av mannen sin. Så glamorøst er det ikke. Meri har vel bare en måte å komme seg unna på og det er bed & breakfastn. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at det endelig er opprettet en tråd om denne serien :nori:

Anonymkode: d2d22...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at det endelig er opprettet en tråd om denne serien :nori:

Anonymkode: d2d22...121

Det er allerede en. :) men fint den fenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eltele skrev:

Tror det er Robyn som sturer hele skuta der. Også gjemmer hun seg bak Gud og bla bla bla... 

men det virker som at meri har forstått det nå siden hun nå skal leve sitt eget liv. Da setter de seg på bakbeina og mener de ikke har økonomi til det. Da blir hun lenger distansert fra familien sin og bare masse hjernevasking. Blir vel hennes måte å komme seg unna mini-sekten på. Virker ikke som at meri får støtte av noen. Ikke en gang av mannen sin. Så glamorøst er det ikke. Meri har vel bare en måte å komme seg unna på og det er bed & breakfastn. 

Nå klarte hun visstnok og overtale dem, for B&B'en er åpnet :)

https://www.intouchweekly.com/posts/sister-wives-bed-and-breakfast-151058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker at det endelig er opprettet en tråd om denne serien :nori:

Anonymkode: d2d22...121

I den andre tråden likte de ikke at det ble skrevet om ting vi ikke hadde sett på tv enda :) Men her slarver vi i vei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
Akkurat nå, Kontormus skrev:

Nå klarte hun visstnok og overtale dem, for B&B'en er åpnet :)

https://www.intouchweekly.com/posts/sister-wives-bed-and-breakfast-151058

Det var vel så vidt. Hun hadde moren i ryggen og var nok like mye på vei ut av ekteskapet som det han er. Det fortjener hun. Så kan hun sagte men sikkert trekke seg unna. Vel fortjent. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
9 minutter siden, Kontormus skrev:

I den andre tråden likte de ikke at det ble skrevet om ting vi ikke hadde sett på tv enda :) Men her slarver vi i vei

Syns det er fint vi kan gi hverandre litt info jeg. Må være lov det. :)  

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Eltele skrev:

Det var vel så vidt. Hun hadde moren i ryggen og var nok like mye på vei ut av ekteskapet som det han er. Det fortjener hun. Så kan hun sagte men sikkert trekke seg unna. Vel fortjent. :) 

Ja, men mener det ble sagt at moren hennes bare ville bo der, ikke drive B&B. Og det reagerte de andre på, forståelig nok når det dreide seg om å kjøpe nytt hus til en svigermor. Men vi får se hvordan de har løst det :)

Og jeg leste et sted at det er bestemt at de filmer en ny sesong, til tross for at den pågående sesongen har hatt lavere seertall enn de tidligere. Og at Maddie får egen serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
1 minutt siden, Kontormus skrev:

Ja, men mener det ble sagt at moren hennes bare ville bo der, ikke drive B&B. Og det reagerte de andre på, forståelig nok når det dreide seg om å kjøpe nytt hus til en svigermor. Men vi får se hvordan de har løst det :)

Og jeg leste et sted at det er bestemt at de filmer en ny sesong, til tross for at den pågående sesongen har hatt lavere seertall enn de tidligere. Og at Maddie får egen serie.

Ja det blir spennende å følge med. Spent på om han får noen ny sveis. 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 6.5.2018 den 14.16, Devilmom skrev:

Håret til Kody fortjener en egen tv serie:fnise:

I siste episode var det satt stramt opp :fnise:

Irriterer meg over Christine. Hun er høylydt + at når hun skulle prøve å analysere Meri i siste episode så klarte hu ikke å bestemme seg for om det var trygt å ha Meri i nærheten eller ikke. Når hun først skulle ta en så alvorlig samtale med Meri så burde hun i det minste ha tenkt nøye gjennom det og vært godt forberedt. 

Anonymkode: d2d22...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke heller bruke den opprinnelige tråden om dem, så samles vi heller der?

 

Anonymkode: ced9c...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I siste episode var det satt stramt opp :fnise:

Irriterer meg over Christine. Hun er høylydt + at når hun skulle prøve å analysere Meri i siste episode så klarte hu ikke å bestemme seg for om det var trygt å ha Meri i nærheten eller ikke. Når hun først skulle ta en så alvorlig samtale med Meri så burde hun i det minste ha tenkt nøye gjennom det og vært godt forberedt. 

Anonymkode: d2d22...121

Håret var mye verre satt opp enn det er løst 😂😳 

denne ukens episode synest jeg de var skikkelig barnslige hele gjengen. Skjønner ikke hvorfor de skal krangle om hvem som inviterte hvem eller ikke. Det var faktisk ikke deres fødsel!  Skikkelig drama episode. 

Anonymkode: fc18a...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2018 den 14.16, Devilmom skrev:

Håret til Kody fortjener en egen tv serie:fnise:

Haha, ja 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet om det var de to siste episodene som ble sendt igår? 

Anonymkode: d2d22...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var iallefall «tell all» episoder så jeg tror det er siste foreløpig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nesten litt inntrykk av at Kody er ferdig med Meri, men vil at hun skal ta steget og gå. Han bare sitter der passiv, vil ikke ha intim kontakt, vet ikke om han vil prøve mer. Hvor lenge skal liksom Meri orke det? Det er jo ikke et samliv.

Anonymkode: 63da0...66f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser på insta at de skal flytte fra las vegas, noen som vet hvorfor?

Anonymkode: f9895...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...