Tullerusk Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Hvor har det blitt av venner og fiender etter at hotel Cæcar begynte på igjen, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 "Venner og fiender" ble sendt fordi "Hotel Cæsar" hadde pause. Om og når tv2 sender den igjen vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2002 Det er jo så typisk, jeg har sett sånn halveis på, bare fordi jeg fulgte med sist. Jeg ville jo vite hvordan det gikk, men hvis de ikke sender mer, er vi jo like langt da. :cry: Ja ja, egentlig er serien veldig dårlig også da..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 Serien slutter plutselig uansett. Den var en fiasko sist den ble sendt og de stoppet innspillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 Det stod i programbladet at det skulle gå to ganger til før det slutta. Men sendte noe annet i stedet. Jeg fulgte også sånn halvveis med. Litt irriterende. Men da får en vel bare gå tilbake til hotel cæsar da. Dårlige er de begge to uansett :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 14. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2002 Ja det skal jeg vere enig med deg i! Men jeg får abstinenser om jeg slenger meg ned på sofaen, kl halv åtte og der ikke er noe. *ler* :oops: Har liksom lagt meg til den vanen, at jeg legger ungene til den tid, også får jeg en halvtime i sofaen før jeg gjør noe fornuftig.... Og ofte drar jo den halvtimen ut veeldig lenge. :blunke: Er det noen som husker hvordan det gikk med petter og stine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå