AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Del Skrevet 1. mai 2018 2 dager over ikm (16 dpo) og bare negative tester. Hvor mange av dere fikk positiv test først etter ikm og 14 dpo? :D Anonymkode: a38ba...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forever22 Skrevet 1. mai 2018 #2 Del Skrevet 1. mai 2018 er flere som ikke tester positivt før litt etter ikm, så jeg hadde ikke gitt håpet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Del Skrevet 1. mai 2018 Må da være andre som testet senere enn 14 dpo? Anonymkode: a38ba...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 1. mai 2018 #4 Del Skrevet 1. mai 2018 Så lenge mensen ikke har kommet er det håp 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Del Skrevet 1. mai 2018 Svakt positiv 2 dager over ikm. Men jeg har kort lutealfase så var bare 12dpo. Anonymkode: 7d1d3...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrekJakt Skrevet 2. mai 2018 #6 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg testet først positivt en uke etter IKM. Hadde en blødning jeg tolket som mens dagen for ikm. Blødde da "mensblødning" i 3 dager og spottet i ytterligere 6 dager og forstod at ikke alt var som vanlig. Tok en test og der kom det 2 streker. Desverre mistet jeg uken etter. Jeg spurte det samme spm du stiller på gravidforum og fikk mange bekreftelser på at det er en del som tester positivt sent. Det er ikke normalen, men det skjer absolutt! Lykke til ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #7 Del Skrevet 2. mai 2018 4 timer siden, StrekJakt skrev: Jeg testet først positivt en uke etter IKM. Hadde en blødning jeg tolket som mens dagen for ikm. Blødde da "mensblødning" i 3 dager og spottet i ytterligere 6 dager og forstod at ikke alt var som vanlig. Tok en test og der kom det 2 streker. Desverre mistet jeg uken etter. Jeg spurte det samme spm du stiller på gravidforum og fikk mange bekreftelser på at det er en del som tester positivt sent. Det er ikke normalen, men det skjer absolutt! Lykke til ❤ Testet du negativt på ikm da? Så leit at du mistet 😢😢 tusen takk ❤️ Anonymkode: a38ba...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #8 Del Skrevet 2. mai 2018 Fikk negativ test den dagen jeg forventet mens. Testet 10 dager senere og fikk svak positiv test. Antar eggløsning var senere enn jeg trodde😋 Anonymkode: 40887...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 2. mai 2018 #9 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg testet positivt 6 dager etter ikm. Testet også 4 dager etter men testen var negativ. 6 dager etter var den helt klart positiv Mistet i uke 9 da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #10 Del Skrevet 2. mai 2018 Med mindre man hadde senere eggløsning enn forventet så er sen positiv test et dårlig tegn. Som regel ender det i spontanabort. Treg hcg stigning er ofte et tegn på feil i celledeling Jeg skriver dette fordi negativ test kan være bedre egentlig...selv om det ikke føles slik i øyeblikket. Anonymkode: 7a32a...507 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #11 Del Skrevet 2. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Testet du negativt på ikm da? Så leit at du mistet 😢😢 tusen takk ❤️ Anonymkode: a38ba...a40 Ja testet negativt inn. Anonymkode: d9510...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #12 Del Skrevet 6. mars 2024 On 5/2/2018 at 4:49 PM, AnonymBruker said: Med mindre man hadde senere eggløsning enn forventet så er sen positiv test et dårlig tegn. Som regel ender det i spontanabort. Treg hcg stigning er ofte et tegn på feil i celledeling Jeg skriver dette fordi negativ test kan være bedre egentlig...selv om det ikke føles slik i øyeblikket. Anonymkode: 7a32a...507 Vet dette er lenge siden... Men noen som vet om det som skrives over her gjelder uansett lengde på lutealfase? Hvis den fasen er på 10 dager, er det regelen (med unntak) at det ender dårlig med positiv test først etter ikm? Anonymkode: 76de1...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #13 Del Skrevet 6. mars 2024 10 dager lutealfase er nesten klassifisert som kort lutealfase - under 10 dager er regnet som kort.. Så for de med 10 dagers lutealfase er det helt normalt å teste etter ikm. Anonymkode: 6fddb...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå