Gjest N-Nøff Skrevet 4. mai 2018 #21 Skrevet 4. mai 2018 På 1.5.2018 den 11.50, Ullvott skrev: Definitivt IKKE vakker og avansert. Det er helt bortkastet i den sammenhengen. Antakeligvis ville jeg bakt den gulrotkaken jeg ofte ender med å bake. Den har mange fordeler: den er saftig, god, tåler å stå lenge framme på et bord og blir aldri mislykket. Det er jo litt gøy å se noen ødelegge noe fint du har laget, da?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2018 #22 Skrevet 4. mai 2018 https://altgodt.no/2009/05/15/kaketips-for-17-maifest/ https://altgodt.no/2016/05/04/maikaker-2/ Anonymkode: fba0f...e8c
Gjest C0smos Skrevet 4. mai 2018 #23 Skrevet 4. mai 2018 På 1. mai 2018 den 10.50, Neinøff skrev: Baker du enkel, hjemmelaga kake? Avansert, vakker kake? Ferdig posemix fra Toro? Hvor mye tid og omsorg legger du i kaker du selv ikke skal spise, eller servere til familiemedlemmer, men som du skal donere til kakesalg til fremmede/bekjente på 17.mai? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har nok å drive med, for å si det mildt, og står mellom posemix og enkel, hjemmelaget. Er ikke så alt for flink på kjøkkenet, så tar det jeg pleier; Pavlova med bærpynt og Panacotta Godt og enkelt å få til å se pent ut! Har ganske mye å gjøre de dagene, så har ikke all verden av tid, men prøver mitt beste!
Gjest N-Nøff Skrevet 4. mai 2018 #24 Skrevet 4. mai 2018 56 minutter siden, C0smos skrev: Er ikke så alt for flink på kjøkkenet, så tar det jeg pleier; Pavlova med bærpynt og Panacotta Godt og enkelt å få til å se pent ut! Har ganske mye å gjøre de dagene, så har ikke all verden av tid, men prøver mitt beste! Det er sikkert kjempebra
pusla Skrevet 4. mai 2018 #25 Skrevet 4. mai 2018 Ikke noe fancy iallefall, men en god, saftig langpannekake av noe slag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå