Gå til innhold

Vasker du rumpa med såpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, puppi skrev:

Ja, vasker rasse-sprekken hver dag med vaskeklut og lano for liten og stor.

Er det ikke bedre med en gangs våtservietter eller noe? Får litt uggen følelse av folk som bruker klut. Ser for meg at dåsekluten henger på skittentøyskurven til tørk.

Anonymkode: 29385...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke bedre med en gangs våtservietter eller noe? Får litt uggen følelse av folk som bruker klut. Ser for meg at dåsekluten henger på skittentøyskurven til tørk.

Anonymkode: 29385...e05

Neida,

samler opp «Dåse» (eller mer korrekt, rasse)- klutene over dusjforhenget :danse: :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Vil ikke ha soppe faenskap igjen og fiskelukt igjen. Vasker ikke underlivet med såpe eller våtservietter.

Anonymkode: b327d...401

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid. Jeg har en «fetisj» for såpelukter, så jeg bruker det jeg syns lukter godt. Nå for tiden går det i en dusjsåpe til 10 kroner i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri såpe nedentil og blir ren nok med vann. Aldri hørt noe klager fra samboer. 

Anonymkode: 86d53...fb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vasker selvfølgelig ræva med såpe. Hver dag. 

Anonymkode: 7820d...634

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre med en gangs våtservietter eller noe? Får litt uggen følelse av folk som bruker klut. Ser for meg at dåsekluten henger på skittentøyskurven til tørk.

Anonymkode: 29385...e05

Dåse kluten 🤣🤣🤣🤣 helt enig 

Anonymkode: 7820d...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk passivt aggressivt svar. Jeg er over 40, aldri hatt bakteriell vaginose, urinveisinfeksjon eller sopp. Har nesten ikke utflod og det lukter kun kjønn. Jeg bruker intimsåpe en gang per dag. Foran og bak. 

Så drit og dra, pass på deg selv. 

Anonymkode: 3f001...416

Jeg er 52, og har heller aldri hatt noe av det du nevner. Og det til tross for bruk av helt vanlig lano 😂

Anonymkode: 346f7...78b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Asan med tranebær, og har aldri hatt noen problemer. Og jeg kommer til å fortsette med det, uansett hva andre måtte mene om den saken. 

Anonymkode: 688f7...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som svarer "såklart", det er jo faktisk ikke så veldig selvsagt. Altså, dusjer man hver dag er det ikke bra å vaske med såpe hver gang, på samme måte som i underlivet - til tross for at man bruker egnet såpe som er uten parfyme og riktig ph-balanse. Mange leger og gynekologer anbefaler jo faktisk å ikke bruke såpe i det hele tatt, da for hyppig bruk kan føre til ubalanse i bakteriefloraen. Jeg gjør det likevel fordi jeg føler meg freshere, men holder det til tredje hver dag eller noe slikt. 

Anonymkode: 148a1...4f2

Ehhh, gedigen forskjell på skjeden og endetarmen altså! Intimsåpe eller kun vann i underlivet, skikkelig såpe i rumpa, hver dag. 

Og alltid med vaskeklut, ellers får man ikke bort døde hudceller. 

Anonymkode: 613e7...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre med en gangs våtservietter eller noe? Får litt uggen følelse av folk som bruker klut. Ser for meg at dåsekluten henger på skittentøyskurven til tørk.

Anonymkode: 29385...e05

Haha! Man skal da VASKE kluten i vaskemaskina. Ikke henge den opp til tørk. Hva gjør du med kluter du bruker i ansiktet? Når du vasker ungene?

Anonymkode: 613e7...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bruker dusjsåpe i rumpesprekken. Bruker vanlig dusjsåpe på lysk og bikiniområde, og bare vann inni med indre kjønnslepper :laugh:  Kan rumpehullet få sopp da? :S 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vasker jeg meg i rævva med såpe.  Jeg bruker intimsåpe.  Bruker vaskeklut i dusjen.  

Anonymkode: a494d...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker asan intimvask. Må bruke intimsåpe når jeg barberer.

Men bruker jo såpe uansett, og vasker foran og bak. 

Anonymkode: 573de...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som svarer "såklart", det er jo faktisk ikke så veldig selvsagt. Altså, dusjer man hver dag er det ikke bra å vaske med såpe hver gang, på samme måte som i underlivet - til tross for at man bruker egnet såpe som er uten parfyme og riktig ph-balanse. Mange leger og gynekologer anbefaler jo faktisk å ikke bruke såpe i det hele tatt, da for hyppig bruk kan føre til ubalanse i bakteriefloraen. Jeg gjør det likevel fordi jeg føler meg freshere, men holder det til tredje hver dag eller noe slikt. 

Anonymkode: 148a1...4f2

Tror ikke du får noe ubalanse i bakteriefloraen i rumpa av såpe :laugh:. Og det er forresten heller ikke rumpa gynekologene er spesialister på, så spør heller en gastrolege enn en gynekolog om bakteriefloraen i rumpa. Og ja, jeg vasker rumpa med såpe. Man får ikke bort tarmbakterier uten. 

Anonymkode: cfabb...813

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Roseh skrev:

Ja bruker dusjsåpe i rumpesprekken. Bruker vanlig dusjsåpe på lysk og bikiniområde, og bare vann inni med indre kjønnslepper :laugh:  Kan rumpehullet få sopp da? :S 

Selvsagt får du ikke soppinfeksjon i rumpa med mindre du er alvorlig syk med langtkommen HIV eller lignende. Det er bare at det ser ut til at enkelte her inne ikke vet forskjell på rumpe og vagina og vulva. 

Anonymkode: cfabb...813

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk passivt aggressivt svar. Jeg er over 40, aldri hatt bakteriell vaginose, urinveisinfeksjon eller sopp. Har nesten ikke utflod og det lukter kun kjønn. Jeg bruker intimsåpe en gang per dag. Foran og bak. 

Så drit og dra, pass på deg selv. 

Anonymkode: 3f001...416

Så fint for deg at du aldri har hatt noen plager :)  Jeg kjenner to personer som er 92 og 93 år, de har røkt siden de var tretten og ingen av dem har fått hverken lungekreft eller Kols :rolleyes:

Jeg følger uansett heller råd fra hudleger og gynekologer.

Anonymkode: 59177...c16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...