Nadya Skrevet fredag kl 20:15 #48721 Del Skrevet fredag kl 20:15 Jeg er troisk Har du hatt sex i 2024? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:27 #48722 Del Skrevet fredag kl 20:27 Vi har nok ikke det noen av oss to Har du mye snø der du bor nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 20:39 #48723 Del Skrevet fredag kl 20:39 Msse.. skal sjekke 83 cm... men brøytekantene får det til å virke mer. Hvorfor misliker to tvillinger, som jeg liker godt, mørketid når dere uansett er oppe hele natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:45 #48724 Del Skrevet fredag kl 20:45 Vi misliker ikke mørketid, men vi kan ikke påstå at vi har mørketid her i Bergen Har du måket snø i dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet fredag kl 22:05 #48725 Del Skrevet fredag kl 22:05 Nei Koser du deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:06 #48726 Del Skrevet fredag kl 22:06 Vi har det koselig nå Har du det hyggelig nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet fredag kl 22:37 #48727 Del Skrevet fredag kl 22:37 Vel, jeg er mer trett enn i hyggemodus og skal legge meg. Sover du/dere lenger i helgene enn ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:46 #48728 Del Skrevet fredag kl 22:46 Vi sover omtrent like lenge hver dag Har du spist snop i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 14:56 #48729 Del Skrevet i går, 14:56 Ciaran og Ciara skrev (16 timer siden): Vi sover omtrent like lenge hver dag Har du spist snop i dag?? Jeg har ikke spist snop enda i dag, men skal spise sjokolade i kveld. Skal du/dere spise noe godt til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet i går, 17:00 #48730 Del Skrevet i går, 17:00 Ryddet for spam og svar til det. _popcorn_, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #48731 Del Skrevet 23 timer siden MegJa skrev (3 timer siden): Jeg har ikke spist snop enda i dag, men skal spise sjokolade i kveld. Skal du/dere spise noe godt til middag i dag? Vi har spist Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag, og vi har drukket brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Spiser du potetgull nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #48732 Del Skrevet 23 timer siden Spiser potetgull om en kort stund. Pleier du/dere å sove med vinduet litt åpent inne på soverommet, selv om det er vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #48733 Del Skrevet 23 timer siden Det avhenger hvor kaldt det er hos oss Drikker du brus nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #48734 Del Skrevet 23 timer siden Ikke enda. Synes du moon boots er fine sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #48735 Del Skrevet 23 timer siden Vi har ikke sånne sko så vi vet ikke Liker du å gå med støvler?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 21 timer siden #48736 Del Skrevet 21 timer siden Bare hvis jeg må. Liker du/dere bunader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #48737 Del Skrevet 21 timer siden Vi har ikke bunader som våre favorittplagg Har du måket snø i dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 20 timer siden #48738 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har måkt snø flere ganger i dag. Er du klar for hverdagen igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #48739 Del Skrevet 20 timer siden Vi er veldig glade for at julen er over og hverdagen er tilbake Gleder du deg til våren?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 18 timer siden #48740 Del Skrevet 18 timer siden Det gjør jeg, skal skaffe meg påsketre og pynte det for første gang 🥰 Har aldri hatt påsketre før,så det blir spennende 😊 Skal du/dere på hytta denne påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå