Disney Adult Skrevet 29. juli #47561 Del Skrevet 29. juli Det syns jeg ikke, men har ikke noen sterke meninger om det. Har du hengt opp mye kunst på veggene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. juli #47562 Del Skrevet 29. juli Har ingen kunst på veggene. Er du interessert i kunst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #47563 Del Skrevet 29. juli Cassidy Tvillingene er interesserte i kunst både Ciaran og Ciara. Liker du å tegne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 29. juli #47564 Del Skrevet 29. juli Kan ikke tegne. Liker du å pynte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #47565 Del Skrevet 29. juli (endret) Meh! Jeg er en godt voksen mann. Jeg liker av og til å kle meg i en godt sydd dress og ta litt vann i håret.. Ikke mer enn det. Kan du mye om mykologi? (Sopper) Endret 29. juli av KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #47566 Del Skrevet 29. juli Cassidy Tvillingene kan ikke så mye om det temaet dessverre verken Ciaran eller Ciara. Kan du mye om mytologi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. juli #47567 Del Skrevet 29. juli Ikke egentlig, kan litt. Er du interessert i filosofi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. juli #47568 Del Skrevet 29. juli Cassidy Tvillingene synes at filosofi er ganske interessant både Ciaran og Ciara. Er du interessert i biologi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2. august #47569 Del Skrevet 2. august Ikke det minste. liker du valgkampen i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #47570 Del Skrevet 2. august Gjør ikke det. Burde Joe Biden ha trukket seg frivillig for lang tid siden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. august #47571 Del Skrevet 2. august Absolutt. Hvem tror du Kamals Harris vil velge som visepresidentkandidat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #47572 Del Skrevet 2. august Cassidy Tvillingene er temmelig usikre der både Ciaran og Ciara. Tror du at Harris vinner over Trump i det amerikanske presidentvalget?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august #47573 Del Skrevet 2. august Alt er uvisst, men jeg håper det. Leser at "fagfolk" mener det er noe galt med Trump mentalt...er du enig? (Det er nemlig jeg!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #47574 Del Skrevet 2. august Det er Cassidy Tvillingene helt enige i både Ciaran og Ciara. Har du spist iskrem i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2. august #47575 Del Skrevet 2. august Fikk ikke tid til det. Har du brukt kjole i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #47576 Del Skrevet 2. august Cassidy Tvillingene bruker aldri kjoler verken Ciaran eller Ciara, for vi liker best å gå i bukser begge to. Har du badet i sjøen i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 2. august #47577 Del Skrevet 2. august Jeg bader aldri Har du gått tur i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #47578 Del Skrevet 2. august Cassidy Tvillingene har vært på tur i dag både Ciaran og Ciara. Har du handlet på butikken i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august #47579 Del Skrevet 3. august Har ikke det. Nok mat i hus til denne helga. Elsker du fjordland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. august #47580 Del Skrevet 3. august Jeg er nøytral til Fjordland. Spiser du Fjordland hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå