Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli #47421 Del Skrevet 8. juli Cassidy Tvillingene ville levert den inn på nærmeste butikk, både Ciaran og Ciara. Har du badet i sjøen i sommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. juli #47422 Del Skrevet 8. juli (endret) Jeg har ikke badet i sommer, men badet i sjøen i april...brrrr Ville du gått tilbake til noen som har vært utro mot deg? Endret 8. juli av Nadya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. juli #47423 Del Skrevet 8. juli Kan ikke se for meg det, men hvem vet når man er der. Synes du tiden går sakte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. juli #47424 Del Skrevet 8. juli Den går sakte hvis jeg ser framover i tid, men fort hvis jeg tenker tilbake Skjønner du det danske tallsystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli #47425 Del Skrevet 8. juli Cassidy Tvillingene kan nok ikke si at vi forstår det dessverre. Skal du på utenlandsferie i sommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 9. juli #47426 Del Skrevet 9. juli Skal ikke det, liker ikke å fly, og har ikke mulighet til å være borte fra dyra Har du planer for sommeren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. juli #47427 Del Skrevet 9. juli Tja Drikker du iskaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli #47428 Del Skrevet 9. juli Av og til- Skal du se fotball i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #47429 Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene er ikke så interesserte i fotball verken Ciaran eller Ciara, så det blir nok ikke noe fotball titting på oss i kveld. Skal du spise noe godt til kveldsmat nå i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 9. juli #47430 Del Skrevet 9. juli Hvem vet? Er det jobb i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #47431 Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene har ikke jobb verken Ciaran eller Ciara. Har du ferie nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 9. juli #47432 Del Skrevet 9. juli Det har jeg. Liker du å reise med tog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #47433 Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene synes at det er helt greit å reise med tog både Ciaran og Ciara. Reiser du ofte med bussen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 9. juli #47434 Del Skrevet 9. juli Jeg tar bussen flere ganger i uken. Har du en matrett du er skikkelig god på å lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #47435 Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene liker å lage hjemmelagd tomatsuppe, men vi vet ikke om vi er så gode til å lage det. Liker du å lage mat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 9. juli #47436 Del Skrevet 9. juli Jeg blir stadig mer begeistret for matlaging Liker du å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #47437 Del Skrevet 9. juli Cassidy Tvillingene liker veldig godt å bake både Ciaran og Ciara. Er du glad i sjømat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 10. juli #47438 Del Skrevet 10. juli Jeg elsker sjømat Har du en favorittfilm du anbefaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. juli #47439 Del Skrevet 10. juli Cassidy Tvillingene har ikke sett på film siden vi var 13 år gamle, så vi har ingen favorittfilmer å anbefale verken Ciaran eller Ciara. Har du noen favorittbøker å anbefale?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 10. juli #47440 Del Skrevet 10. juli Jeg leser ikke bøker 🫣 Har du en favoritt sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå