Kryneren Skrevet 14. februar #46981 Del Skrevet 14. februar Irak skrev (6 minutter siden): Jeg legger ikke planer 🤣🤣🤣 Og de jeg evt legger er til for å endres 😉. Tar det som det kommer.... Liker best det 👌. Er glad i å reise da 😉. Trenger ikke å reise så langt heller.... Liker å kjøre bil 👌. For da kan man høre på mye gøy musikk langs landeveien 🤣🤣🤣. Er du glad i musikk? Elsker musikk. Jeg sang før jeg kunne snakke. Fremdeles kan jeg uttrykke viktigste ting like godt med en sang som på annen måte. Synger du ofte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #46982 Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene synger ofte tostemt sammen vi Ciaran og Ciara. Liker du å danse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #46983 Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene synger ofte tostemt sammen vi Ciaran og Ciara. Liker du å danse?? Synes det er gøy å danse, hvis jeg ikke trenger å følge bestemte trinn. Har du prøvd isbading? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar #46984 Del Skrevet 14. februar Aldri Har du gått barbeint i snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #46985 Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene har nok gått barbeinte i snøen både Ciaran og Ciara da vi var barn. Har du noen gang opplevd å ha blitt låst ute en kald vinterdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar #46986 Del Skrevet 14. februar Heldigvis ikke. Lei av vinter du og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #46987 Del Skrevet 14. februar MarianneE skrev (8 minutter siden): Heldigvis ikke. Lei av vinter du og? Synes det er fint med vinter bare det er litt snø og ikke for kaldt. Liker du å bade om sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar #46988 Del Skrevet 14. februar Kryneren skrev (Akkurat nå): Synes det er fint med vinter bare det er litt snø og ikke for kaldt. Liker du å bade om sommeren? Ikke min favorittaktivitet. Ser så dårlig uten briller. Har du fått en uventet glede i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar #46989 Del Skrevet 14. februar Det har jeg. Rørende faktisk. Feiret du morsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #46990 Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene feirer ikke morsdag verken Ciaran Eller Ciara. Feirer du farsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 14. februar #46991 Del Skrevet 14. februar det har jeg aldri feiret. Ikke morsdag heller. gjør du noe spesielt på Valentines? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #46992 Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene har ingen markeringer på Valentinsdagen verken Ciaran eller Ciara. Feirer du Valentinsdagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 14. februar #46993 Del Skrevet 14. februar det gjør jeg aldri. liker du å gå tur med truger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #46994 Del Skrevet 14. februar Cassidy Tvillingene har aldri gått tur med truger før verken Ciaran eller Ciara, så vi vet ikke om vi liker det. Liker du å gå turer ute i skogen og på fjellet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 15. februar #46995 Del Skrevet 15. februar klart det! mottar du veldig mye søppelpost på e-posten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #46996 Del Skrevet 15. februar Cassidy Tvillingene mottar dessverre veldig mye søppelpost på e-posten vår vi Ciaran og Ciara. Bruker du Google Chrome?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 15. februar #46997 Del Skrevet 15. februar Blir litt av det. Har du vert i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. februar #46998 Del Skrevet 15. februar Cassidy Tvillingene har aldri vært i USA verken Ciaran eller Ciara. Har du vært i Canada?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. februar #46999 Del Skrevet 16. februar Jeg har vært i Canada Liker du outland butikken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. februar #47000 Del Skrevet 16. februar Cassidy Tvillingene synes at det er en helt ok butikk både Ciaran og Ciara. Har du handlet i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå