Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46861 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene skulle ønske at vi var flinkere til det både Ciaran og Ciara. Regner det mye der du bor i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #46862 Del Skrevet 22. januar Ikke akkurat nå i alle fall. Skal visst komme mer. Spiller dere bra musikk nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46863 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene spiller alltid bra musikk på platespilleren vår vi Ciaran og Ciara. Hører du på bra musikk nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #46864 Del Skrevet 22. januar Det gjør jeg. Musikk gjør alt bedre...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46865 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene synes alltid at musikk gjør alt bedre både Ciaran og Ciara. Har du det bra nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 22. januar #46866 Del Skrevet 22. januar Passeleg legger du deg fr kl 23? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46867 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene legger oss aldri klokken 23.00. Verken Ciaran eller Ciara, vi er våkne hele natten. Liker du å være oppe sent?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #46868 Del Skrevet 22. januar Ikke spesielt, men en eller to ganger i året hender det hos meg også. Har du avslått tv nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46869 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene har hatt avslått tv siden desember 2016, både Ciaran og Ciara. Siden vi ikke har hatt tv i huset vårt siden da. Hører du på radio nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 22. januar #46870 Del Skrevet 22. januar har faktisk ikke hørt på radio i hele dag. har du noen gang latt være å rette opp i skrivefeil, før du publiserer kommentarer på et debatt-forum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46871 Del Skrevet 22. januar Det har Cassidy Tvillingene latt være å rette opp flere ganger både Ciaran og Ciara. Føler du at du er nøye på skrivefeil, eller bare blåser du i det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar #46872 Del Skrevet 22. januar Jeg er egentlig nøye, men noen ganger sitter jeg i dunkel belysning og da beføler jeg meg frem på knåttene. Hørtes det litt på kanten ut? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46873 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene synes at det høres helt innafor ut vi Ciaran og Ciara. Liker du å se på naturprogrammer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. januar #46874 Del Skrevet 22. januar Tenker at naturprogrammer er fine- men ender alltid opp med å synes det er kjedelig. Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. januar #46875 Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin dag i dag, både Ciaran og Ciara. Har du hatt en spennende dag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 23. januar #46876 Del Skrevet 23. januar ikke enda. spiller du ofte dataspill? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #46877 Del Skrevet 23. januar Cassidy Tvillingene spiller aldri dataspill verken Ciaran eller Ciara. Spiller du ofte tv-spill?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. januar #46878 Del Skrevet 23. januar Ikke så ofte som jeg ønsker. For blir man noen gang for gammel for TVspill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. januar #46879 Del Skrevet 23. januar Cassidy Tvillingene spiller ikke tv-spill verken Ciaran eller Ciara. Så vi vet ikke svaret på det. Spiller du sjakk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 23. januar #46880 Del Skrevet 23. januar jeg tror jeg kan reglene i alle fall. Men spiller ikke særlig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå