Gå til innhold

Ikke lov å svare ja eller nei!

Marpessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig, nesten alt det viktigste mellom mennesker kan vel ikke bevises vitenskapelig, det er nå der likevel og former valg og hvordan vi lever våre liv :nikker:

Hender det at du synes det er best å lyve?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent, men av og til, når noe ikke er viktig, er det nesten like greit å svare det vedkommende vil høre. Feks ved masing om noe som ikke angår meg, og jeg bare svarer jada jada, bare for å bli ferdig. Ikke sikkert det er løgn, men lell.

Klarer du å le troverdig, bare for å være hyggelig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg nok, selv om jeg gråter relativt ofte.

Har du noen du kan prate med om alt, når verden faller i hodet på deg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt overrasket over at jeg har rotet bort en adventstjerne, trodde jeg hadde kontroll.

Liker du best de gamledagse stjernene, enn de i papp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tester ut flere nye både serier og filmer, men finner ikke stort som fenger. :( 

Kjenner du i ditt indre, at du er veldig glad i fargerike plastkopper og tallerkener, bokser og bestikk?  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Det kommer helt an på hvilken type godteri det er. Hvis det er det jeg liker best, som for eksempel sjokolade eller gummibjørner, så er jeg veldig glad i det. Jeg elsker å ha noe søtt å spise, men det er viktig for meg å ikke spise for mye godteri. Så jeg prøver å begrense meg og nyte godteriet når det er verdt det. Noen ganger er det deilig å kunne nyte noe søtt, men det er også viktig å være forsiktig og kontrollere hvor mye godteri du spiser. Jeg liker også å prøve nye typer godteri, og det er gøy å oppdage nye favoritter.

Kan du forstå all den teknologiske informasjonen som presenteres i mediene hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sjans.  :) 

Har du en eller flere folk i din familie, som er skikkelig Einstein-glupe på et eller annet vis? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...