Daryl Dixon Skrevet 22. september 2022 #45481 Del Skrevet 22. september 2022 Hender seg. Har du sett noe på tv som har rystet deg og plaget deg i lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22. september 2022 #45482 Del Skrevet 22. september 2022 krigen i Ukraina ødelag meg ganske mye pysisk, måtte la være og se på nyheter og lese avisene noen uker, fordi det ble for sterke inntrykk. leser du nyheter eller ser nyheter hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. september 2022 #45483 Del Skrevet 22. september 2022 Ikke hver dag. Liker du å dra på eventyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2022 #45484 Del Skrevet 22. september 2022 I grunnen ikke. Er det lenge siden noen leste eventyr høyt for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. september 2022 #45485 Del Skrevet 22. september 2022 Altfor lenge siden Leser du en bra bok nå? (Og vil du i så fall dele hvilken?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2022 #45486 Del Skrevet 23. september 2022 Jeg har ikke lest en hel bok siden tidenes morgen og det kan godt ha vært Isfolkserien til Sandemo, men da leste jeg likegodt alle 47 av dem. Litt for mange bøker, kunne ha avsluttet en del før, men oppramsingen og trådsamlingen tok tid og hun var grundig. Har du solgt en boksamling på finn noen gang, slik som jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2022 #45487 Del Skrevet 23. september 2022 Det har jeg faktisk aldri gjort men høres ut som en god ide Liker du indisk mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2022 #45488 Del Skrevet 23. september 2022 Det er veldig godt og maks styrke fire, for jeg liker å kunne kjenne de forskjellige smakene ved siden av hverandre. Er det lenge siden du spiste indisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2022 #45489 Del Skrevet 23. september 2022 Ja et par måneder faktisk, jeg tok styrke 4 (men i den restauranten var styrke 5 Madras🥵), veldig godt, i Sarpsborg Tror jeg vil prøve å få spist indisk igjen en dag denne helgen Hva slags kunst liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. september 2022 #45490 Del Skrevet 23. september 2022 Godt og vanskelig spørsmål. Liker veldig mye, ikke noe spesielt. Kan være enkelt og billig eller svin dyrt og ekstravagant, må bare snakke til meg på et vis. Noe kunst vokser litt på en og, ved første øyekast er det bare tull, men så blir mer og mer tiltalende. Har du en favoritt plass i huset du liker å sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2022 #45491 Del Skrevet 23. september 2022 Sjeselongen (bor i 50 kvadrats leilighet så ikke så mange valgmuligheter men sjeselongen er jeg veldig glad i) Liker du te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. september 2022 #45492 Del Skrevet 23. september 2022 Liker de vanlige, best liker jeg lipton sin. Jeg går ofte på en te-smell før jul, kjøper disse krydrete, duftende og kvalmende tetypene som ikke er noe gode. Liker du fancy kaffe fra kaffebarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2022 #45493 Del Skrevet 23. september 2022 Nå for tiden foretrekker jeg americano, det er vel ikke direkte fancy akkurat da men 😄 for tjue år siden var jeg veldig glad i latte og islatte med rare smakstilsetninger type banan eller kokos 😄 Har du en favorittforfatter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. september 2022 #45494 Del Skrevet 23. september 2022 Er så lite belest at jeg ikke har noen favoritt. Burde alle ha en favoritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. september 2022 #45495 Del Skrevet 24. september 2022 Entern skrev (21 timer siden): Ja et par måneder faktisk, jeg tok styrke 4 (men i den restauranten var styrke 5 Madras🥵), veldig godt, i Sarpsborg Tror jeg vil prøve å få spist indisk igjen en dag denne helgen Hva slags kunst liker du best? Oops, ikke lov å skrive det første ordet🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. september 2022 #45496 Del Skrevet 24. september 2022 Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Er så lite belest at jeg ikke har noen favoritt. Burde alle ha en favoritt? Syns ikke det, leser ikke bøker uansett🤣 Har du sovet godt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2022 #45497 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) veldig godt, 8 timer 😴 har du planer for lørdagen? flusa skrev (1 minutt siden): Oops, ikke lov å skrive det første ordet🤭 Oops sorry 🫣 Endret 24. september 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 24. september 2022 #45498 Del Skrevet 24. september 2022 Ikke så mye annet enn å lage en langpanne pizza til kvelden,slæfe på sofaen å se serie,henge opp klær til tørk,vaske doen🤭 Liker du å se på serier ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 24. september 2022 #45499 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg har faste jeg ser på ,så ja, venter på nye sesonger, skal begynne og se Fenris i morgen da, og Ammo i Oktober,så da blir det 2 til er vel 4-5 andre jeg følger med på. hva med deg? filmer eller serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. september 2022 #45500 Del Skrevet 24. september 2022 Velger helst film. Selv om jeg ser lite film også. Har du noen fobier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå