Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2016 #28841 Del Skrevet 4. februar 2016 Kan ikke si at jeg kan det Tar du telefonen når det er et ukjent nummer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2016 #28842 Del Skrevet 4. februar 2016 Ikke alltid. Har du lagt inn de forskjellige ukjente numrene som du ikke vil snakke med, så du vet hvem det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2016 #28843 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg har ikke det. Jeg pleier å kjenne igjen nummeret til folk jeg kjenner. Savnet du fasttelefonen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #28844 Del Skrevet 4. februar 2016 Jeg har fasttelefon og er glad for den. Vet du hva din fremtid bringer? Anonymkode: 72188...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2016 #28845 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er ikke mulig å vite hva framtiden bringer. Det eneste jeg kan vite med sikkerhet når det kommer til framtiden er at jeg vil dø. Hva som skjer fra nå og fram til den tid er ikke mulig å vite. Er du enig i at det er poengløst og legge planer om hva man skal gjøre om 5-10 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 4. februar 2016 #28846 Del Skrevet 4. februar 2016 Mange legger langsiktige planer fordi det gir dem noe å jobbe systematisk imot, så det kan ha mange fordeler. - Tror du D.Thrump vinner valget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnisMus Skrevet 4. februar 2016 #28847 Del Skrevet 4. februar 2016 Hillary Clinton vinner valget, så det tror jeg tydeligvis ikke. I tråden Svar KUN JA eller NEI på spørsmålet..!!! kan du kun avgi ett av totalt to svaralternativer, det ene er Ja, hva er det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 4. februar 2016 #28848 Del Skrevet 4. februar 2016 Det er ordet som begynner med N og har en E så kommer I til slutt. Var det riktig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 4. februar 2016 #28849 Del Skrevet 4. februar 2016 jeg tror det er riktig. spiser du veldig mye søtsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2016 #28850 Del Skrevet 4. februar 2016 Gjør ikke det. Har vært ren og prydelig frem til nå. Vet du at "påske-egg" egentlig ikke er annerledes enn andre marsipan-egg resten av året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 4. februar 2016 #28851 Del Skrevet 4. februar 2016 har faktisk aldri hørt om "marsipan-egg" før. bare "påske-egg" er du over gjennomsnittet kunst-interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2016 #28852 Del Skrevet 4. februar 2016 Aner ikke hvor snittet oppholder seg, så det er ikke enkelt å svare på det gitt... Har du et favorittkunstverk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. februar 2016 #28853 Del Skrevet 4. februar 2016 Sååå mye vakker kunsr det finnes så har jeg ikke noe favoritt, men Pushwagner lager mye artig, Mondrian også, og så kysset av Gustav Klimt, Brudeferden i Geiranger og Henry Kosemonster. Har du også greie på kunst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høststorm Skrevet 4. februar 2016 #28854 Del Skrevet 4. februar 2016 Kunstverk har jeg aldri intressert meg for, så har nok ikke det! Har du kjørt bil idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #28855 Del Skrevet 4. februar 2016 Foreløpig ikke Har du? Anonymkode: 700e5...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2016 #28856 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Oijj...her går det fort. Jeg har kjørt bil. (til osten: Greie og greie fru Blom..... Jeg liker i alle fall mye av det som er laget der ute...og bare fordi du er deg så forærer jeg deg en Klimtstol til odel og eie, så kan du sitte der og kjenne på kysset i alle dine dager. ) og han Klimt er på lista mi. Escher også. Og Hundertwasser. Jeg bor gjerne i et slikt hus. Jeg er ofte abstrakt i min stil,- er du? Endret 4. februar 2016 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. februar 2016 #28857 Del Skrevet 4. februar 2016 Gåsehud !!! Hvor herlig du er, og Escher fasinerende. Abstrakt er artig. Har du noe kunst på veggene heime? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2016 #28858 Del Skrevet 4. februar 2016 Det har jeg, men den er selvlaget. Maler du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #28859 Del Skrevet 4. februar 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det har jeg, men den er selvlaget. Maler du? Ikke nå Har du katt (som maler)? Anonymkode: 700e5...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar 2016 #28860 Del Skrevet 4. februar 2016 Dessverre ikke. Er dyr et solid pluss i ditt liv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå