Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28741 Del Skrevet 21. januar 2016 Ikke som jeg vet om.... Har du et eksempel på sånn musikk? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28742 Del Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke som jeg vet om.... Har du et eksempel på sånn musikk? Link? Her https://www.youtube.com/results?search_query=wite+noise Inkl bambus-klippet som jeg postet Hører du på en av lydvideoene nå? Anonymkode: 700e5...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28743 Del Skrevet 21. januar 2016 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke som jeg vet om.... Har du et eksempel på sånn musikk? Link? Denne er også behagelig å høre på Synes du også det? Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28744 Del Skrevet 21. januar 2016 Takk for linker. Jeg har lyttet og kan godt se for meg at det er noe avslappende i det der. Hva tror du om dette fenomenet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28745 Del Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Takk for linker. Jeg har lyttet og kan godt se for meg at det er noe avslappende i det der. Hva tror du om dette fenomenet: Jeg tror at brun støy var nevnt på wikipedia-artikkelen. Men husker ikke Er det farlig? Det ble ekkelt i ørene Anonymkode: 700e5...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28746 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Det er ikke farlig. Det sies at en skal få en stor trang til å måtte på toalettet etter å ha hørt på denslags, men den virker ikke sånn på meg. Mhm...regnlyder er også beroligende. Tror jeg takker for meg og finner senga mi. Fin musikk dette her også. Sov godt. Endret 21. januar 2016 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28747 Del Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er ikke farlig. Det sies at en skal få en stor trang til å måtte på toalettet etter å ha hørt på denslags, men den virker ikke sånn på meg. Mhm...regnlyder er også beroligende. Tror jeg takker for meg og finner senga mi. Fin musikk dette her også. Sov godt. Tusen takk for svar og for sang og for gode ønsker! Jeg håper at du får sove godt Har du en veldig god dyne? Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. januar 2016 #28748 Del Skrevet 21. januar 2016 ab ..88 og @Hoppetaujenta jeg hører på en sånn white noise side på mobilen når jeg ikke får sove Det som funker best for meg er enten vind som blåser på en spesiell måte, lyden av togskinner, eller lyden av biler som passerer på motorvei (utrolig nok ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28749 Del Skrevet 21. januar 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: ab ..88 og @Hoppetaujenta jeg hører på en sånn white noise side på mobilen når jeg ikke får sove Det som funker best for meg er enten vind som blåser på en spesiell måte, lyden av togskinner, eller lyden av biler som passerer på motorvei (utrolig nok ) Hei Rumle! Takk for at du deler av dine erfaringer! Jeg håper at du får sove godt Anonymkode: 700e5...088 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28750 Del Skrevet 21. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du en veldig god dyne? Anonymkode: 700e5...088 Jeg har faktisk to gode og varme dyner samtidig. Veldig godt å sove under i et kaldt rom. Har du mer enn èn pute i senga di når du sover? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28751 Del Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg har faktisk to gode og varme dyner samtidig. Veldig godt å sove under i et kaldt rom. Har du mer enn èn pute i senga di når du sover? Så fint at du har så gode og varme dyner Det hender at jeg sovner uten pute Kan du sove uten nattsokker? Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 21. januar 2016 #28752 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg har hele 4 puter i sengen. Bytter du dyne etter sesong? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28753 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg sover uten nattsokker når jeg har dyner som er varme nok, men før brukte jeg mye sokker om natta. Jeg bytter dyne. Nytter ikke med vinterdyne når det har blitt vår. Har du "ekstra lang dyne"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28754 Del Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg sover uten nattsokker når jeg har dyner som er varme nok, men før brukte jeg mye sokker om natta. Jeg bytter dyne. Nytter ikke med vinterdyne når det har blitt vår. Har du "ekstra lang dyne"? Min dyne har vanlig lengde (Ikea). Jeg er nok lat, for i steden for å bytte mellom sommer- og vinterdyne, så varierer jeg hvor mye klær jeg har på i sengen. Noen ganger har jeg til og med lue på (ved kaldt rom og nyvasket hår og andre ganger jeg er spesielt frossen). Husker du krepp-sengetøyet som var vanlig i gamle dager? (Jeg synes det var godt å sove i) Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28755 Del Skrevet 21. januar 2016 Kreppsengetøy er da vanlig nå også det. Jeg kjøpte masse stoff og sydde meg det selv. Har du et flanellsengetøy på senga di om vinteren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28756 Del Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Kreppsengetøy er da vanlig nå også det. Jeg kjøpte masse stoff og sydde meg det selv. Har du et flanellsengetøy på senga di om vinteren? Så lurt å sy det selv! Jeg har ikke flanellsengetøy. Men er det ekstra lunt og behagelig med flanell på vinteren? Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28757 Del Skrevet 21. januar 2016 Det er kjempegodt, lunt og varmt. Anbefales på det varmeste! Vil du dra for å sjekke ut hva som finnes av flanellsengetøy nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28758 Del Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Det er kjempegodt, lunt og varmt. Anbefales på det varmeste! Vil du dra for å sjekke ut hva som finnes av flanellsengetøy nå? Takk for anbefalingen! Jeg vil nok se etter det, men ofte ser jeg først på nettet og undersøker priser, før jeg kjøper. Er du prisbevisst? Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar 2016 #28759 Del Skrevet 21. januar 2016 Ganske mye, men om jeg ser noe som jeg trenger/vil ha og det ikke er på salg, så får det stå til. Er det greit for deg at jeg går og legger meg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #28760 Del Skrevet 21. januar 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Ganske mye, men om jeg ser noe som jeg trenger/vil ha og det ikke er på salg, så får det stå til. Er det greit for deg at jeg går og legger meg nå? Du må sove søtt, kjære Hoppetaujenta Jeg legger meg også snart. Tror du jeg sovner før fuglene synger på kvist? Anonymkode: 700e5...088 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå