Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #27101 Del Skrevet 4. januar 2015 Gjør ikke det vanligvis Kunne du ha tenkt deg å samle på døde sommerfugler, sette en nål i ryggen på dem og ha dem utstilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. januar 2015 #27102 Del Skrevet 4. januar 2015 Kan godt se på en samling, men vil ikke gjøre det selv. Ville du blitt vegetarianer om du måtte drepe maten din selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 4. januar 2015 #27103 Del Skrevet 4. januar 2015 Ikke nødvendigvis. Jeg er vant med å se at dyr blir slaktet, men det kan hende det hadde blitt noe annet hvis jeg måtte slakte dyrene. Liker du snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 4. januar 2015 #27104 Del Skrevet 4. januar 2015 Snø er det beste som kommer ovenfra Har du opplevd noe skremmende i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2015 #27105 Del Skrevet 4. januar 2015 Har nok ikke det. Er ditt liv ganske jevnt bra for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 4. januar 2015 #27106 Del Skrevet 4. januar 2015 Går litt opp og ned Savner du noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 6. januar 2015 #27107 Del Skrevet 6. januar 2015 Det gjør jeg. Er vinteren for lang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. januar 2015 #27108 Del Skrevet 6. januar 2015 Det kan den bli, om man ikke passer på å få nok dagslys. Har du spist en sunn frokost i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. januar 2015 #27109 Del Skrevet 6. januar 2015 Spiste speltlefse med smørost, god og mager salami og ost. Nam, nam Har du nyttårsforsett om å spise sunnere i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carressa Skrevet 6. januar 2015 #27110 Del Skrevet 6. januar 2015 Det har jeg, er godt i gang! Er du glad i å lese bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. januar 2015 #27111 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg er vel glad i det, men jeg er ikke så flink til det. Startet på en ny i går, som jeg skal fullføre, men syns ikke den virker sånn videre god. Leser du mye aviser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2015 #27112 Del Skrevet 6. januar 2015 Nettaviser går det en del av, så svaret må vel være bekreftende her. Kunne du ha tenkt deg en jobb som pågående journalist/fotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. januar 2015 #27113 Del Skrevet 6. januar 2015 Hvis jeg hadde hatt en annen personlighet og vært en annen person enn den jeg er, kunn jeg sikkert ønsket det Men som den personen jeg faktisk er hadde det blitt veldig vanskelig. Jeg måtte i så fall gått langt, langt, langt utover hva jeg syns er greit hver eneste dag, og det tror jeg ikke hadde vært heldig. Syns du statsministeren har godt nok betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2015 #27114 Del Skrevet 6. januar 2015 Aner ikke hva hun har å rutte med, men jeg antar at hun har mer enn nok.Vil du si at 300.000 er en grei inntekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. januar 2015 #27115 Del Skrevet 6. januar 2015 Etter min mening kommer det an på hvor mye faste utgifter det er. Er det lite av det sitter man igjen med mye, og da er det veldig bra. Mye utgifter, da er det kanskje ikke så bra. Men alt i alt en helt grei inntenkt Syns du det er viktig å ha en høy inntekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2015 #27116 Del Skrevet 6. januar 2015 Ikke i det hele tatt.Hadde du kjent det problematisk hvis din nye utvalgteplutselig viste seg å tjene grovt i forhold til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 6. januar 2015 #27117 Del Skrevet 6. januar 2015 Det hadde jeg ikke. Andres økonomi er det viktig å ha evnen til å ikke legge seg for mye borti. Person og lønn er ikke det samme. Liker du Tesla Model S og har du fordommer mot dem som har en slik bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 6. januar 2015 #27118 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Synes det kan virke som en grei og fin bil. Av hva jeg ser pá av bilder. Vet ikke sá mye om den generelt, men sá lenge den er fem seters eller mer, sá hadde jeg vaert godt nok fornóyd. Har naturligvis ikke noe fordommer mot dem som har en sánn bil, hver og en velger hva slags bil som passer dem best. Har du en form for tro? Endret 6. januar 2015 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 7. januar 2015 #27119 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg tror på det gode i mennesker. Kjenner du en ondskapsfull person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. januar 2015 #27120 Del Skrevet 7. januar 2015 Kjenner flere ondskapsfulle personer. Liker du á lese en ekte bok som har papirsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå