Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #49101 Del Skrevet 30. januar Vi pleier å se ekorn, hjort og rev i skogen ved huset som vi bor i Pleier du å gå fjellturer om våren, sommeren og høsten?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 30. januar #49102 Del Skrevet 30. januar Ikke akkurat fjellturer, men jeg prøver å være flink til å gå en skogstur/fottur i ny og ne. Har du hatt hund som kjæledyr før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #49103 Del Skrevet 30. januar Vi har ikke hatt hund som kjæledyr, men vi har hatt katt Har du hatt både hund og katt som kjæledyr?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 30. januar #49104 Del Skrevet 30. januar Har hatt både hund og katt som kjæledyr, men jeg husker nok katten best, hun var helt spesiell. Hunden husker jeg bare litt, begge disse dyrene hadde vi når jeg var barn. Har du hatt kanin eller marsvin som kjæledyr før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar #49105 Del Skrevet 30. januar Vi har verken hatt kanin eller hamster som kjæledyr Har du hatt hamster som kjæledyr?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 31. januar #49106 Del Skrevet 31. januar Jeg har ikke hatt hamster som kjæledyr. Har du handlet på butikken i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #49107 Del Skrevet 31. januar Vi handler alltid til helgen på fredager, så vi har vært på butikken i dag Er du glad for at det er helg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. januar #49108 Del Skrevet 31. januar Selvfølgelig Skal du/dere feire fastelaven ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #49109 Del Skrevet 31. januar Vi pleier ikke å feire det noe særlig Skal du bake fastelavn boller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 31. januar #49110 Del Skrevet 31. januar Skal nok det, både hjemme og på jobb. Har du mye påskepynt du pleier å pynte med? ( Ja, jeg har nedtelling til neste høytid ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar #49111 Del Skrevet 31. januar Vi pleier egentlig ikke å pynte noe særlig verken til jul eller til påske Har du julestrømpe hver jul og påskeegg hver påske?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 31. januar #49112 Del Skrevet 31. januar Jeg har og henger opp julestrømpe hver jul, den har Mormor strikket ❤️ Fyller også opp et medium stort påskeegg med smågodt hver påske. Hva liker du/dere best med å bo i Bergen? Har dere et favorittsted? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 31. januar #49113 Del Skrevet 31. januar ( mine favorittsteder i Bergen er Sotra, Godvik og Laksevåg ❤️❤️❤️ ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar #49114 Del Skrevet 1. februar MegJa skrev (35 minutter siden): Jeg har og henger opp julestrømpe hver jul, den har Mormor strikket ❤️ Fyller også opp et medium stort påskeegg med smågodt hver påske. Hva liker du/dere best med å bo i Bergen? Har dere et favorittsted? Vi har Fløyen og Ulriken som våre favorittsteder i Bergen Vi tror at en bruker over her glemte å stille spørsmål til nestemann?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 1. februar #49115 Del Skrevet 1. februar Det tror kanskje jeg også. Hva er favoritt potetgullet ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 12:43 #49116 Del Skrevet lørdag kl 12:43 Vi har veldig mange favoritter når det kommer til potetgull Liker du tortillachips?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 17:16 #49117 Del Skrevet søndag kl 17:16 Jeg elsker tortillachips. Og jeg mener at den i gul liten pose fra Maarud er den beste Har du/dere gjort noe hyggelig i helgen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:40 #49118 Del Skrevet søndag kl 17:40 Vi har slappet av og prøvd å bli bedre fra forkjølelsen begge to Har du sett solen i dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 18:21 #49119 Del Skrevet søndag kl 18:21 Jeg har sett litt av solen i dag. Har du/dere noen planer for morgendagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 18:31 #49120 Del Skrevet søndag kl 18:31 Vi har ingen spesielle planer for i morgen Skal du på butikken i morgen?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå