jukkapalme Skrevet tirsdag kl 19:11 #48801 Del Skrevet tirsdag kl 19:11 Gjør ikke det liker du Faithless? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 19:14 #48802 Del Skrevet tirsdag kl 19:14 Vi synes at de har ganske bra musikk Liker du Sex Pistols?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet i går, 10:38 #48803 Del Skrevet i går, 10:38 Vet du hva mitt brukernavn betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 10:47 #48804 Del Skrevet i går, 10:47 Vi har ikke peiling på hva det betyr. Hender det at du glemmer å svare på spørsmålet over før du stiller nytt spørsmål her i tråden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet i går, 10:50 #48805 Del Skrevet i går, 10:50 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi har ikke peiling på hva det betyr. Hender det at du glemmer å svare på spørsmålet over før du stiller nytt spørsmål her i tråden?? Det hendte visst nettopp med meg 😂 Er du mer glad i sommer enn i vinter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet i går, 10:51 #48806 Del Skrevet i går, 10:51 Sommaren er beste tiden på året. Liker du å ha påskefri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 10:51 #48807 Del Skrevet i går, 10:51 Vi foretrekker sommeren fremfor vinteren, men det er våren som er favorittårstiden vår. Og så har vi høsten som vår nummer to årstid. Gleder du deg til våren?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 18:23 #48808 Del Skrevet i går, 18:23 Ciaran og Ciara skrev (23 timer siden): Vi synes at de har ganske bra musikk Liker du Sex Pistols?? (Ikke det jeg har hørt mest på av musikk, men jeg ELSKER sangen "Anarchy in the UK" , er noe med måten han synger den på, greier ikke å la være å skru opp lyden og smile bredt da jeg hører den, så frekk og så sang, enkelt en av mine topp 20 favorittlåter ❤️). Bra tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 18:24 #48809 Del Skrevet i går, 18:24 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi foretrekker sommeren fremfor vinteren, men det er våren som er favorittårstiden vår. Og så har vi høsten som vår nummer to årstid. Gleder du deg til våren?? Gleder meg helt vilt til våren. Har du spist noe godt til middag i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 18:27 #48810 Del Skrevet i går, 18:27 Blir middag snart Er du glad i pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:35 #48811 Del Skrevet i går, 18:35 MegJa skrev (9 minutter siden): Gleder meg helt vilt til våren. Har du spist noe godt til middag i dag? MegJa skrev (10 minutter siden): (Ikke det jeg har hørt mest på av musikk, men jeg ELSKER sangen "Anarchy in the UK" , er noe med måten han synger den på, greier ikke å la være å skru opp lyden og smile bredt da jeg hører den, så frekk og så sang, enkelt en av mine topp 20 favorittlåter ❤️). Bra tekst. Vi liker godt både God Save The Queen & Anarchy In The UK. jukkapalme skrev (7 minutter siden): Blir middag snart Er du glad i pizza? Vi er veldig glade i pizza Er du glad i pasta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 18:37 #48812 Del Skrevet i går, 18:37 Elsker det! er du glad i salater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:39 #48813 Del Skrevet i går, 18:39 Vi liker godt salater, spesielt kyllingsalat. Liker du lasagne?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 18:44 #48814 Del Skrevet i går, 18:44 Veldig glad i det liker du fisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:51 #48815 Del Skrevet i går, 18:51 Vi er veldig glade i fisk Liker du Moussaka?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 19:23 #48816 Del Skrevet i går, 19:23 Det er godt det liker du lapskaus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:26 #48817 Del Skrevet i går, 19:26 Vi liker veldig godt lapskaus Liker du betasuppe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #48818 Del Skrevet 23 timer siden Helt ok det Skal du tidlig opp i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #48819 Del Skrevet 23 timer siden Vi pleier alltid å være våkne tidlig om morgenen siden vi ikke legger oss før ut på dagen. Har du planer om å legge deg tidlig i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #48820 Del Skrevet 23 timer siden Litt tidlig, er stuptrøtt Er du en ekte natterangle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå