Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48761 Del Skrevet 5. januar Det liker vi veldig godt Liker du italienskmat?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48762 Del Skrevet 5. januar Jeg har dessverre ikke smakt så mye av det. Liker du fårikål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48763 Del Skrevet 5. januar Vi liker veldig godt fårikål Liker du smalahove?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. januar #48764 Del Skrevet 5. januar Aldri smakt, frister ikke heller liker du blodpølse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48765 Del Skrevet 5. januar Ja!! Liker du torsketunge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 5. januar #48766 Del Skrevet 5. januar Aldri smakt, men riktig tilberedt og med godt tilbehør, så er det sikkert godt. Liker du krabbe og reker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48767 Del Skrevet 5. januar Vi liker veldig godt krabbe og reke, og vi liker også godt kreps og hummer Spiser du ofte fisk?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. januar #48768 Del Skrevet 5. januar Det gjør jeg er du glad i sushi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48769 Del Skrevet 5. januar Jeg vet ikke, jeg har aldri smakt det. Pleier du å legge deg tidlig da du skal på jobb dagen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48770 Del Skrevet 5. januar Vi er veldig glade i sushi Liker du meksikanskmat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48771 Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Ja!! Liker du torsketunge?? Glemte dere at det ikke er lov å svare ja eller nei??😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48772 Del Skrevet 5. januar MegJa skrev (Akkurat nå): Glemte dere at det ikke er lov å svare ja eller nei??😉😉 Vi tok feil av trådene det gikk litt i surr for oss her. Tilbake til leken: Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48773 Del Skrevet 5. januar ( ) Jeg drikker vann nå. Har du hørt på musikk i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48774 Del Skrevet 5. januar Vi har hørt på masse musikk i dag. Skal du snart pusse tennene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48775 Del Skrevet 5. januar Tennene er allerede pusset, grundig. Er du/dere flinke til å bruke tanntråd hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48776 Del Skrevet 5. januar Vi prøver å være flinke på det, men vi skeier av og til litt ut der. Er du trøtt nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48777 Del Skrevet 5. januar Jeg er ganske så trøtt nå. Har du lagt planer for morgendagens middag enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #48778 Del Skrevet 5. januar Vi skal ha fleskepannekaker til middag i morgen.🥞🥞🥓🥓😋😋 Skal du spise en god frokost i morgen tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 5. januar #48779 Del Skrevet 5. januar Hvis jeg får tid. Er du/dere flinke til å handle for hele uken på butikken, eller handler dere litt hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48780 Del Skrevet 6. januar Det blir nok litt handling hver dag på oss Lar du deg ofte friste til å kjøpe snop når du er på butikken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå